Kannattaako nassepersut tai sinimustat nyt KAJ:a ja ihailevat suomenruotsia, sekä Ruotsia fanittavat haluakkan olla Suomen puolella.
RKP:n massiivisen kampanjan verovapaiden säätiöiden rahoista on tuottanut tulosta. Juntit luulee kaikkien kannattavan suomenruotsalaista mölinää ja fanittavat sen takia.
Ihan turha sun kynäniskaisen pellen on luulla, että mulla olisi jotain vihaa ruotsinkieltä vastaan. Ei ole, mutta noiden säätiöiden disinformaatio kampanjaa vastaan on.
Vain perusjuntit ja rikolliset tykkäävät KAJ mölinästä. Todella junttimusiikkia.
>simiti<
Persut ja euroviisut?
8
149
Vastaukset
Minulla on jo pitempään ollut vahva tunne, että jätä tänä vuonna euroviisut katsomatta. Ne ei vaan jaksa kiinnostaa. Ohi!
- Anonyymi
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että siellä euroviisuissa on sen suomalaisen naislaulajan perseestä kysymys,,, ei siis todellakaan persuista😳
Voihan myös Perussuomalaisiin kuuluva tai heitä kannattava tykätä Euroviisuista, vaikka nykyään ne on aika paljon sateenkaarijuhlaa ja sateenkaari-ihmiset ja Perussuomalaiset eivät oikein mielestäni sovi yhteen.
Itse tykkään Kaij-yhtyeen kappaleesta. Varsinkin kertosäe on hyvin tarttuva. Yhtenä iltana, kun menin saunaan ja lämpö oli päässyt jo sataan asteeseen (liian kuumaa mun makuun, korvanlehtiin ottaa noin kuuma, 70 on mulle optimaalisin lämpö), niin tuli tämä "Bara bada bastu" mieleen.
- Anonyymi
Eikös meppitynkkynen ainakin ole sateenkaariväkeä? Ainakin tumma miesrakkaus hänellä on.
- Anonyymi
Huorahomoja ne kaikki Fanit ovat.
Eikös tuosta ollut juttua, että ainakin haitarisoolo on varastettu toisesta kappaleesta. Aika noloa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595