Sanokaamme heitä vaikka simoksi, halvahko renkaanvaihto, vain 20 euroa.
Moottoriöljyn väriseksi maalatut hipiät pojilla.
Onko kassakone kunnossa? Saako kotitalousvähennyksen?
Suomi nousuun.
Simo vaihtaa renkaita halvalla Porkassa
9
202
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt ainakaan piripäissään tanssivalle vanhalle naiselle, mene tätäkään asiaa kertomaan. Voi olla "pojat" vielä paperittomia ja joutuu uhatuksi palautus jonoon, jonka jonon palautettavia persut lupasivat hoitaa.
- Anonyymi
Ei kai persut palauta punavihreiden ja keskustakokoomuslaisten aarteita, kovalla vaivalla maahan hankittuja pelastajia.
Pojat vaihtaa renkaita koodarin töiden lisäksi, tekevät pitsaa ja auttavat kaikkia puutteessa eläviä valkonaamanaisia.
Miksi noita veroja pitäisi maksaa. Verorahat menevät kelalle ja Ylelle kuitenkin.
Kassakoneetkin nykyään ovat kovin heikkolaatuisia, ovat usein rikki.
Ja kiire kun on niin maksun voi periä ja maksaa vallan hyvin pihalla taskusta taskuun käteisellä.
Ei kokkoomuslaiset yrittäjätkään veroja maksa, mutta tukiaiset kyllä kelpaa!
- Anonyymi
Entä PuukkoPirkko ? Antaa myös palveluita rengasasioissa.
- Anonyymi
on se hyvä että joku jeesaa naapurinmummoa ja vaihtaa ne kesänakit alle, ihmettelen tuota vinkumista, miksi et itse tee sitä, ei tarttis täällä kateellisena porata
- Anonyymi
Valtio kurittaa ja kaikenlaiset laskut ja maksut ovat niin tapissa että minulle on aivan sama vaikka renkaani vaihtaisi benjamin netanyahu tai nakke nakuttaja,saman näköisiäkin nuo ovat.
Aivan sama on myös maksavatko nuo verot toimistaan vai eivät.Matti Vanhaset ja muut "verosuunnittelevat" samalla kun kansa maksaa kuuliaisesti verot.En tarvi minäkään kuittia enää.
20 eur on kovin pieni summa verrattuna kilpailijoiden touhuun minimi 40Eur tai ylikin.- Anonyymi
Muslimien 20 euroa on asiallinen hinta.
Rengasliikkeiden perimä 40-50 euroa renkaanvaihdosta on RYÖSTÖÄ!
- Anonyymi
PuukkoPirkko vaihtaa renkaat ilmaiseksi ja antaa jotain kivaa myös auton omistajalle.
Suosittelen.- Anonyymi
Yritä nyt kasvaa aikuiseksi vaikka pultsari oletkin
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647