Miten tehdä niin surkea aloitus, ettei ketju huku viestitulvaan? Ärsyttää, kun teen aloituksen tänne ja viestejä alkaa sataa niin ei mene aikaakaan, kun koko keskustelu on sellaista pitkää sillisalaattia, jonka seuraaminen on melkeinpä mahotonta. Kymmen vastausta on vielä seurattavissa, mutta jos ketjuun tulee kymmeniä kommentteja eri hekilöiltä niin eihän täältä yksinkertaisesti enää vain löydä edes omaa kommenttiaan saati muiden. Ei aina viitsisi käyttää selimen hakutyökalua ja avainsanoja.
Eihän tämä tietekään kenenkään keskustelija vika ole vaamän tämän koko alustan tekninen jälkeenjääneisyys jonnekin 2000-luvun alkupuoliskolle. Voisko asialle tehdä jotain?
Mua ärsyttää aloitusten viestitulva
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhaa puurakennetta on toivottu lukemattomia kertoja. Se ei vaan tunnu onnistuvan, ei sitten mltenkään.
- Anonyymi
vanhassa vara parempi, ja ennen oli kaikki paremmin
ikävä kyllä on totta!
Ennen oli kännykkäteollisuutta, tietokoneteollisuutta, Nokia. Ihmiset osas ohjelmoida, tehdä kotisivuja. Nyt on vaan valmiita pohjia kotisivukoneita valmiiksi pudotellaan sisältö sivuille ja sitten ollaan itseensä tyytyväisiä.
- Anonyymi
No tämä.
Kaikki on saatu uskomaan ms:n lisenssien voimaan. On ollut Linux ja paljon huippuosaamista. Nykyinen hallitus uskoo, ettei yhdestäkään työttömästä luuserista ole mihinkään, eikä niitä kannata kouluttaa, kun eivät pysty itseään elättämään.
Ennen nämä samat luuserit insinööreiksi valmistuneina elättivät tätä valtiota, mutta kaikki osaaminen myytiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä.
Kaikki on saatu uskomaan ms:n lisenssien voimaan. On ollut Linux ja paljon huippuosaamista. Nykyinen hallitus uskoo, ettei yhdestäkään työttömästä luuserista ole mihinkään, eikä niitä kannata kouluttaa, kun eivät pysty itseään elättämään.
Ennen nämä samat luuserit insinööreiksi valmistuneina elättivät tätä valtiota, mutta kaikki osaaminen myytiin.Sen tulin kyllä todenneeksi, että sairaanhoito-opiston opiskelijoilla oli näihin luusereihin hyvin voimauttava vaikutus. Hyvinkin lamauttava toki ensikohtaamisella. Näin ihan omin silmin tämän 😂
- Anonyymi
Mua ärsyttää viestien puutos ei yhtään yhteyden-ottoa missään voisin lopettaa huoletta oman netti ja kännykkä liittymän aivan saman ketään ei kiinnosta! Mitä turhaan panostaa yhtään mihinkään eikö voisi ottaa lääkäriltä sellaisen lausunnon että täysin turha kapistus yhteiskunnalle niin sillloin uskoisia että mitä turhaan yrittää yhtään mitään......
- Anonyymi
No mutta. Mitä haluat minun sanovan? :) pitäisikö sen sen mielestäsi tulla omaan kännyyn vai riittääkö tämä?
- Anonyymi
Minua ärsyttää välillä se, että tällaisena ihmisenä joka useinmiten tykkää asioista niin kuin ne syntyjään ovat, muokkaamatta kitistään etten ole sivistynyt. Miten niin? Nimenomaan sivistyneenä annan tilaa olla muotin ulkopuoleltakin, silti hyvä kun kelpaa. Ei kai kaikkea ole pakko imeä muilta omiksi näkemyksikseen ollakseen sivistynyt?
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595