Mua ärsyttää aloitusten viestitulva

Anonyymi-ap

Miten tehdä niin surkea aloitus, ettei ketju huku viestitulvaan? Ärsyttää, kun teen aloituksen tänne ja viestejä alkaa sataa niin ei mene aikaakaan, kun koko keskustelu on sellaista pitkää sillisalaattia, jonka seuraaminen on melkeinpä mahotonta. Kymmen vastausta on vielä seurattavissa, mutta jos ketjuun tulee kymmeniä kommentteja eri hekilöiltä niin eihän täältä yksinkertaisesti enää vain löydä edes omaa kommenttiaan saati muiden. Ei aina viitsisi käyttää selimen hakutyökalua ja avainsanoja.

Eihän tämä tietekään kenenkään keskustelija vika ole vaamän tämän koko alustan tekninen jälkeenjääneisyys jonnekin 2000-luvun alkupuoliskolle. Voisko asialle tehdä jotain?

8

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhaa puurakennetta on toivottu lukemattomia kertoja. Se ei vaan tunnu onnistuvan, ei sitten mltenkään.

• Anonyymi

vanhassa vara parempi, ja ennen oli kaikki paremmin

ikävä kyllä on totta!

• Ennen oli kännykkäteollisuutta, tietokoneteollisuutta, Nokia. Ihmiset osas ohjelmoida, tehdä kotisivuja. Nyt on vaan valmiita pohjia kotisivukoneita valmiiksi pudotellaan sisältö sivuille ja sitten ollaan itseensä tyytyväisiä.

• Anonyymi

No tämä.

Kaikki on saatu uskomaan ms:n lisenssien voimaan. On ollut Linux ja paljon huippuosaamista. Nykyinen hallitus uskoo, ettei yhdestäkään työttömästä luuserista ole mihinkään, eikä niitä kannata kouluttaa, kun eivät pysty itseään elättämään.

Ennen nämä samat luuserit insinööreiksi valmistuneina elättivät tätä valtiota, mutta kaikki osaaminen myytiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä.

Kaikki on saatu uskomaan ms:n lisenssien voimaan. On ollut Linux ja paljon huippuosaamista. Nykyinen hallitus uskoo, ettei yhdestäkään työttömästä luuserista ole mihinkään, eikä niitä kannata kouluttaa, kun eivät pysty itseään elättämään.

Ennen nämä samat luuserit insinööreiksi valmistuneina elättivät tätä valtiota, mutta kaikki osaaminen myytiin.

Sen tulin kyllä todenneeksi, että sairaanhoito-opiston opiskelijoilla oli näihin luusereihin hyvin voimauttava vaikutus. Hyvinkin lamauttava toki ensikohtaamisella. Näin ihan omin silmin tämän 😂

• Anonyymi

Mua ärsyttää viestien puutos ei yhtään yhteyden-ottoa missään voisin lopettaa huoletta oman netti ja kännykkä liittymän aivan saman ketään ei kiinnosta! Mitä turhaan panostaa yhtään mihinkään eikö voisi ottaa lääkäriltä sellaisen lausunnon että täysin turha kapistus yhteiskunnalle niin sillloin uskoisia että mitä turhaan yrittää yhtään mitään......

• Anonyymi

No mutta. Mitä haluat minun sanovan? :) pitäisikö sen sen mielestäsi tulla omaan kännyyn vai riittääkö tämä?

• Anonyymi

Minua ärsyttää välillä se, että tällaisena ihmisenä joka useinmiten tykkää asioista niin kuin ne syntyjään ovat, muokkaamatta kitistään etten ole sivistynyt. Miten niin? Nimenomaan sivistyneenä annan tilaa olla muotin ulkopuoleltakin, silti hyvä kun kelpaa. Ei kai kaikkea ole pakko imeä muilta omiksi näkemyksikseen ollakseen sivistynyt?

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50