Kylläpä rentouttaa

Anonyymi-ap

Tää 🍺. Viime päivinä on ollut tavallista enemmän stressiä. Onneksi kävin tänään ulkoilemassa. Suomen peli tuli osittain katsottua. Tuomaritoiminta oli aivan huithapelia. Joskus näinkin päin. Valko-Venäjän kisojen finaali se vasta oikeusmurha olikin, Suomea kohtaan. Itävallan ja myös tasapelin kertoimet olivat mehevät eli loogisesti ajateltuna ihmismassat olivat veikanneet Suomea vastaan.

Tuomaristo mahdollisesti tiedosti tämän ja kun ihmiset hävisivät veikkausrahojaan niin joku käärii potin. Jonnekin ne rahat kumminkin menevät. Kuulostaa aivan joltain salaliittoteorialta 😁. Olihan se niin selvä maali ettei oo tosikaan. Aivan sama, se on nyt näin. Sen voin sanoa että kannattaa selvittää tuomarien nimet tuosta ottelusta ja pitää ne mielessä jos veikkailee muita otteluita, jolloin mikä tahansa on mahdollista.

Minkä biisin laitan 🤔? Olisi hyvä pistää jokin mitä en ole ennen linkittänyt. Kaivoin tällaisen esiin: https://www.youtube.com/watch?v=cvRpYjzxhXQ . LukHash - H8 U2. Eli hate you too, sitähän tuo tarkoittaa. Omituisen kuuloista. Voi olla että kerran linkitin tämän tänne ties milloin, tällä vuosikymmenellä kuitenkin. - 🍄.

20

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Empire of the Sun - Old flavours. https://www.youtube.com/watch?v=mOpVEbfn674 . Melodia on mukava. Tuo on parempi kuin sen tunnetummat biisit. Cristal Snow laulajana? Sillähän on itse asiassa joitakin ihmeellisiä kappaleita. Se muistuttaa tuota Empiren laulajaa. En ole pahemmin seuraillut eri bändien livekeikkojen edesottamuksia. Olen siinä uskossa että sama juttu saattaa olla Happoradiolla eli sen paras biisi on linnusta sammakoksi, mutta se on ehkä jäänyt hieman vähemmälle huomiolle kuin monet muut biisit. Tietysti uudemmat biisit saavat enemmän huomiota kuin vanhemmat, sehän on selvää. - 🍄.

• Anonyymi

Hyvä musiikki kyllä voi rentouttaa, jokaisella on tietystikin oma musiikkimakunsa, kuin lempiruokakin tai lempivärikin..

Oikeasti itselläni lempiruoka vaihtelee viikoittainkin, silti lempimusiikkinani on aina ollut heavy rock :D

• Anonyymi

No ei kyllä ulkoilu rentouta, kävin pyöräilemässä ja tuli uupunut olo, kun aurinko paistoi ja lämmitti, niin siitä seurasi hönttimäinen ja hengästyttävä olo.
      Ei sellaista oloa tule, kun talvella tai syksyllä menee ulos, kun aurinko ei lämmitä.
      Koko kesä on samanlaista tukalaa oloa.

• Anonyymi

Vuosi sitten kun oli ensimmäiset lämpimät kelit niin kävin juoksemassa ulkona. Oli noin +20 ja aurinkoista. Pyörrytti jokaisen ylämäen jälkeen se kuumuus. Kenkäni olivat liian tukalat siihen säähän sen lisäksi etten ollut tottunut lämpöön. Kesällä saa odottaa klo 18:30 asti kunnes auringon paahtavuus hellittää. Matalapainekelit ovat siitä mukavia että vaikka sataa niin ei ole kylmä. - 🍄.

• Anonyymi

jos tulee huono olo niin se step-by-step pikkuhiljaa askel kerrallaan aloitella ulkoilua...

• Anonyymi

,,kuin AAA-kerhon jäsenyydessä joku 123-askeleen juttu katos, herra Kronos.

• Anonyymi

Mikä minua oikeasti huvittaa kun nuoret tytöt, niin, ajelevat noilla skuuttijutuilla kovaa letti vain hulmuaa kun menee ja kovaa...

• Anonyymi

Niissä pitäisi olla jokin kontrolli ketkä niillä saisivat ajaa. Sille pitäisi olla ikäraja ja etenkin viikonloppuillat ja -yöt olisi hyvä olla poissa käytöstä, jotteivät humalaiset pääsisi ajamaan niillä. - 🍄.

• Anonyymi

Laitoit kivat linkit. Viihdyin niiden matkassa illan. En muista mistä löysin tämän vanhan M83 - Midnight City
      https://youtu.be/dX3k_QDnzHE. Pidän kyllä vanhasta Empire Of Sun enemmän ja vihaan tietysti sinua vielä enemmän :)

Sen lisäksi löysin tämän. Pidin hänen äänestä ja esitystavasta Sombr - Perfume. En etsi näitä mitenkään tarkoituksella. Päädyn vain johonkin mikä tuntuu omalta. Saat pitää sen tietysti minulta sinulle :) https://youtu.be/4NF855DVJks

Hyvää yötä. Kiitos seurasta.

• Anonyymi

KISS - I was made for loving you..

kyllä ihmettelin, tiesin että NATO tekee jotain kenttäharejoituksia alueella, mutta ihmettrlin voi olls muutakin, ihmettrlin miten koko parkkipaikka kokonaan tyhjänä, nooh minä tein normiostokseni lähikaupassa siltikin....

• Anonyymi

Toivon että eräs tyttö kestää kaupungin pörinöitä, hän on aika hauska ja on oma autopaikka, no kerran olen hänen kanssaan jutellut.

Kun moni täältä lähtee karkuun mummonmökeille, silloin kaupungi ei sovellu, joku mummonmökki ehkä sopiva asunto...

• Anonyymi

ja aika turvallinen paikka asua kun minä ja toinen luotettava mies asuu yläkerrassa... turvanakin sitten...

• Anonyymi

Minulle on aika rentouttavaa kuunnella kaupungin moottoriajoneuvojen menoa, vähän kuin unilaulukin, tulee uni kun kuuntelen kaupungin ääniä...

• Anonyymi

vaatii miestä kun mopedi-herrastytötkin kohta päristelevät kovilla äänillä, skoottereilla ja mopedeillaan keskellä yötäkin tehoputkillaan...

Jos ei kestä kaupungin normaaleja ääniä, niin parempi eristäytyä jonnekin vitun Knnecveden kartanoon tai muualle keskelle korpea asumaan heheheh

• Anonyymi

Hiljaistahan täällä on. Ihmemeteliä siellä päin.

• Anonyymi

Kim Oldfield - Moonlight Shadow

kuunrwlw

• Anonyymi

tuli vaan mieleen jos lempimusiikkina on Heavy Rock, niin silloin ulkopuolwn moottoripyörien, autojenkin, jne... äänet ovat rauhoittavaa musiikkia, kaupungin äänet.

• Anonyymi

joku nettisivusto jossa oli rentouttavia ääniä...

• Anonyymi

on se rentouttavaa jos hyvä kuulohärvelit=kuulottimet=headphones=pääpuhelimet

niin kuunnella rauhassa jotain musiikkia, oikein rentoutuen.

• Anonyymi

lahjatoiveeksi kirjoita: pääpuhelimet

keinoäly ymmärtää KAJ tarkoitit headphones?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60