Joko peukku-huume on rantautunut Poriin? MTV3:n iltauutiset kertoivat peukku-huumeen käytön lisääntyneen Suomessa räjähdysmäisesti. En ollut puoli tunti sitten kuullut vielä kertaakaan Peukusta.
Mistä on kyse? Onko Peukku jo Porissa?
Peukku-huume jo Porissa?
45
408
Vastaukset
- Anonyymi
tietysti on porissa, porissa on iso huumeongelma
- Anonyymi
Kun aloitin tämän ketjun eilen illalla, en arvannut huumeiden tulevan uniini. Näin viime yönä painajaisen:
Menin Kiertokadulla sijaitsevaan rakennukseen VIP-ovesta sisään. Minulla oli 2 kpl 100 euron seteleitä pelirahaksi. Olin paikan köyhimpiä. Muilla oli isot niput rahaa. Kymmeniä tuhansia euroja kullakin ja kalliita koruja. Kaikki näyttivät huijareilta. Vastaamo-tietomurtajan kaltaisilta psykopaateilta, joilla on miljoonia euroja ihmisiltä huijattua ja varastettua rahaa. Urheiluautoja parkissa VIP-klubin pihassa. Kauniita naisia, jotka olivat vain rahan perässä.
VIP-lubilla pelattiin uhkapelejä. Pukeutumiskoodiin kuului, että eteisessä piti vaihtaa VIP-tilaan sopivat takki päälle ja kengät jalkaan. Lenkkareilla ei päässyt sisään. VIP-tilan sisäovet avautuivat ja tilaan tuuli suuri määrä narkkareita. Huumeiden käyttäjät vetivät kaikenlaista kamaa. Imppasivat ja piikittivät. Yksi nainen alkoi katsoa minua ja sanoi, "Ethän vasikoi kenellekään. Näytät vasikalta." Vastasin: "En tietenkään kerro poliiseille, mitä täällä tapahtuu. Teen itsekin rikoksia."
Joistain huoneista kuului seksin ääniä, kaikki muut vetivät huumeita. Minä katsoin tilannetta kuumottuneena. Nainen lähti tulemaan luokseni huumeruisku kädessään. "Saat tästä, ettet vasikoi!" hän huusi. Yritin pakoon, mutta en päässyt. Nainen pääsi kimppuuni ja työnsi käytetyn huumeneulan käsivarteeni. Tiesin saavani HIV- tai hepatiittitartunnan.
Juoksin ulos rakennuksesta VIP-klubin sisäkengissä. Olin yhtäkkiä mutaisella pellolla rakennuksen vieressä. Kuulin poliisiautojen sireenien äänet. Menin takaisin VIP-ovelle. Sanoin narikkaan lähteväni kotiin. "Saanko takkini ja kenkäni?" Olin liannut klubin kengät pellolla. Kysyin pitääkö maksaa uudet? Ei tarvitse. Riittää kun maksaa kenkien pesun 30 €.
Seuraavaksi klubin naisomistaja vei minut kierrokselle rakennukseen ja kertoi, mitä kaikkea laitonta siellä tapahtuu ja miten he tienaavat rahansa. Kiertokadun VIP-klubi kävi pörssikauppaa ja sijoitti kryptovaluuttoihin. Yhdestä huoneesta soitettiin huijauspuheluita ihmisella ja pyrittiin varastamaan rahaa. Toisesta huoneesta käsin myytiin ihmisille olemattomai sijoituksia kryptovaluuttoihin. Eräässä huoneessa pääsi kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Huoneessa oli piilotettuja kameroita, joilla homma kuvattiin ja jälkikäteen kiristettiin asiakkailta rahaa "tai videot menee poliisille".
Rahat pestään Dubain pankkitilien kautta, kertoi Kiertokadun VIP-Klubin naisomistaja. Heidän entinen pääkonttorinsa oli Bulgarian Sofiassa. Siellä kaikki olivat korruptoituneita, hän sanoi. Kehuin klubin toimintaa upeaksi huijauksen keskittymäksi. Sain työtarjouksen tulla heille töihin. Tuleva työnkuvani ei selvinnyt, koska heräsin herätyskellon soidessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aloitin tämän ketjun eilen illalla, en arvannut huumeiden tulevan uniini. Näin viime yönä painajaisen:
Menin Kiertokadulla sijaitsevaan rakennukseen VIP-ovesta sisään. Minulla oli 2 kpl 100 euron seteleitä pelirahaksi. Olin paikan köyhimpiä. Muilla oli isot niput rahaa. Kymmeniä tuhansia euroja kullakin ja kalliita koruja. Kaikki näyttivät huijareilta. Vastaamo-tietomurtajan kaltaisilta psykopaateilta, joilla on miljoonia euroja ihmisiltä huijattua ja varastettua rahaa. Urheiluautoja parkissa VIP-klubin pihassa. Kauniita naisia, jotka olivat vain rahan perässä.
VIP-lubilla pelattiin uhkapelejä. Pukeutumiskoodiin kuului, että eteisessä piti vaihtaa VIP-tilaan sopivat takki päälle ja kengät jalkaan. Lenkkareilla ei päässyt sisään. VIP-tilan sisäovet avautuivat ja tilaan tuuli suuri määrä narkkareita. Huumeiden käyttäjät vetivät kaikenlaista kamaa. Imppasivat ja piikittivät. Yksi nainen alkoi katsoa minua ja sanoi, "Ethän vasikoi kenellekään. Näytät vasikalta." Vastasin: "En tietenkään kerro poliiseille, mitä täällä tapahtuu. Teen itsekin rikoksia."
Joistain huoneista kuului seksin ääniä, kaikki muut vetivät huumeita. Minä katsoin tilannetta kuumottuneena. Nainen lähti tulemaan luokseni huumeruisku kädessään. "Saat tästä, ettet vasikoi!" hän huusi. Yritin pakoon, mutta en päässyt. Nainen pääsi kimppuuni ja työnsi käytetyn huumeneulan käsivarteeni. Tiesin saavani HIV- tai hepatiittitartunnan.
Juoksin ulos rakennuksesta VIP-klubin sisäkengissä. Olin yhtäkkiä mutaisella pellolla rakennuksen vieressä. Kuulin poliisiautojen sireenien äänet. Menin takaisin VIP-ovelle. Sanoin narikkaan lähteväni kotiin. "Saanko takkini ja kenkäni?" Olin liannut klubin kengät pellolla. Kysyin pitääkö maksaa uudet? Ei tarvitse. Riittää kun maksaa kenkien pesun 30 €.
Seuraavaksi klubin naisomistaja vei minut kierrokselle rakennukseen ja kertoi, mitä kaikkea laitonta siellä tapahtuu ja miten he tienaavat rahansa. Kiertokadun VIP-klubi kävi pörssikauppaa ja sijoitti kryptovaluuttoihin. Yhdestä huoneesta soitettiin huijauspuheluita ihmisella ja pyrittiin varastamaan rahaa. Toisesta huoneesta käsin myytiin ihmisille olemattomai sijoituksia kryptovaluuttoihin. Eräässä huoneessa pääsi kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Huoneessa oli piilotettuja kameroita, joilla homma kuvattiin ja jälkikäteen kiristettiin asiakkailta rahaa "tai videot menee poliisille".
Rahat pestään Dubain pankkitilien kautta, kertoi Kiertokadun VIP-Klubin naisomistaja. Heidän entinen pääkonttorinsa oli Bulgarian Sofiassa. Siellä kaikki olivat korruptoituneita, hän sanoi. Kehuin klubin toimintaa upeaksi huijauksen keskittymäksi. Sain työtarjouksen tulla heille töihin. Tuleva työnkuvani ei selvinnyt, koska heräsin herätyskellon soidessa.Jännä, miten unet ovat niin todellisia. Muistan puristaneeni vielä pellolla huumeneulan pistokohtaa, etten saisi hepatiittia likaisesta huumeneulasta.
Kaikkea sitä joutuu unissaan miettimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat pestään Dubain pankkitilien kautta, kertoi Kiertokadun VIP-Klubin naisomistaja. Heidän entinen pääkonttorinsa oli Bulgarian Sofiassa. Siellä kaikki olivat korruptoituneita, hän sanoi. Kehuin klubin toimintaa upeaksi huijauksen keskittymäksi. Sain työtarjouksen tulla heille töihin. Tuleva työnkuvani ei selvinnyt, koska heräsin herätyskellon soidessa.Oliko heidin pierubaari kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko heidin pierubaari kyseessä?
Ei ollut Heidin baari Itäpuistossa. Uni sijoittui Porin Kiertokadun alueelle. Yhteen kadun alkupään matalammista 3-4 kerroksisista taloista. Siellä tapahtui outo seikkailu, jossa sain käytetyn huumeneulan käsivarteeni.
En ymmärrä mikä unen logiikka siinä on, että tuikkaamalla huumeneula käsivarteeni jotenkin estetään se, etten vasikoi poliisille. Ilmeisesti neulanjälki käsivarressani tekisi sen, että poliisi epäilisi minua huumeidenkäyttäjäksi eikä uskoisi mitään sanomaani ja jos olisin vasikoinut näkemistäni rikoksista. Uni oli äärettömän todentuntuinen.
Jälkikäteen olen miettinyt, mistä tuli kenkien pesun hinta 30 €? Sekin oli unessa selkeä tasasumma.
- Anonyymi
ABC peukuttaa jo huumeen puolesta...jeeeee
- Anonyymi
HA haa
- Anonyymi
Ketjun aiheeseen palatakseni: tänään Porin käviksellä narkit kiskoivat jo paitaa pois päältään (+10 C). Miehellä oli kuuma. Kevään tullen tämä porukka löytää käviksen penkit.
- Anonyymi
Joku uskovainen jakoi tänään esitteitään käviksellä. Kertoi, että häneltä varastettiin eilen laukku. Hän oli jättänyt sen maahan ja jakanut Jumalan materiaalia.
Sanoin hankolaiselle, ettei Porin käviksellä kannata jättää reppua ja laukkua ilman valvovaa silmää. Varkaita joka paikka täynnä. Älyutöntä silti, että joku varastaa saarnaajan laukun. Ei pitänyt Jumala silmällä laukkua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku uskovainen jakoi tänään esitteitään käviksellä. Kertoi, että häneltä varastettiin eilen laukku. Hän oli jättänyt sen maahan ja jakanut Jumalan materiaalia.
Sanoin hankolaiselle, ettei Porin käviksellä kannata jättää reppua ja laukkua ilman valvovaa silmää. Varkaita joka paikka täynnä. Älyutöntä silti, että joku varastaa saarnaajan laukun. Ei pitänyt Jumala silmällä laukkua?Kannattaa pyytää porilaisia spandexeja vahtikoiriksi, ovat etevää sakkia.
Tänään oli joku fillarikokoontuminen ja markkinointitempaus torilla, sitä ennen oli ryhmäajoa ja käyttäytyivät kuin omistaisivat kadut, ovat paljon nistejä haitallisempi laji.
Hampaat irvessä risteyksiin kuvitellen että joka paikassa etuajo-oikeus, käsimerkkejä esittelee joissa ei mitään tolkkua.
Lopulta kun poistuivat torilta kukin omiin suuntiinsa, niin osa ajeli keskustan jalkakäytävillä, heitähän ei säännöt koske, mutta muita koskee heidän itsekeksimät säännöt joita ei tieliikennelaista löydy. - Anonyymi
Oli kait juuri hyvä bubrehumala nousussa, kun oli kuuma. Kyl se kylmä hiki sieltä tulee, kun ainepitoisuus katoaa verestä. Itku tulee ja tavaraa housuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kait juuri hyvä bubrehumala nousussa, kun oli kuuma. Kyl se kylmä hiki sieltä tulee, kun ainepitoisuus katoaa verestä. Itku tulee ja tavaraa housuihin.
Hyvät nousut varmaan, kun paita pitää ottaa pois +10 C viimassa. Keho käy kuumana, kun huumeet potkii.
Siinä olet ihan oikeassa, että kylmä hiki sieltä tulee, kun ainepitoisuus katoaa verestä. Itku tulee ja tavaraa housuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa pyytää porilaisia spandexeja vahtikoiriksi, ovat etevää sakkia.
Tänään oli joku fillarikokoontuminen ja markkinointitempaus torilla, sitä ennen oli ryhmäajoa ja käyttäytyivät kuin omistaisivat kadut, ovat paljon nistejä haitallisempi laji.
Hampaat irvessä risteyksiin kuvitellen että joka paikassa etuajo-oikeus, käsimerkkejä esittelee joissa ei mitään tolkkua.
Lopulta kun poistuivat torilta kukin omiin suuntiinsa, niin osa ajeli keskustan jalkakäytävillä, heitähän ei säännöt koske, mutta muita koskee heidän itsekeksimät säännöt joita ei tieliikennelaista löydy.Mikä lie porukka ollut. Minä olin tänään katsomassa nuoria naisia, joilla oli spandexit jalassa. Ihan kivalta näyttivät. Erikoista tämä nykymuoti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lie porukka ollut. Minä olin tänään katsomassa nuoria naisia, joilla oli spandexit jalassa. Ihan kivalta näyttivät. Erikoista tämä nykymuoti.
Nainen voimaantuu kun pääsee esittelemään parasta puoltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voimaantuu kun pääsee esittelemään parasta puoltaan
Tuntuvat olevan suht voimaantuneita tällä hetkellä. Katsotaan, kun keli vielä lämpenee lisää, mikä on voimaantumisen aste helteillä.
- Anonyymi
THL:n mukaan 9.5.2025 artikkelissa: "Alfa-PVP:tä (”peukku”) käytetään yhä enemmän etenkin pääkaupunkiseudun läheisyydessä. Alueelliset erot ovat kuitenkin merkittäviä, ja käyttö keskittyy voimakkaasti Etelä- ja Lounais-Suomeen."
- Anonyymi
Artikkelin mukaan suurimpien Etelä- ja Länsi-Suomen kaupunkien lisäksi alfa-PVP:tä todettiin jätevesitutkimuksissa säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa.
Peukku on syrjäyttämässä amfetamiinia eli piriä. Peukku tekee käyttäjistään arvaamattomia ja väkivaltaisia.
- Anonyymi
Vetäkööt peukkua niin paljon kuin haluavat. Ei paljon sureta narkkien kuolema. Oma valinta.
- Anonyymi
Narkkien sairaanhoito menee julkisista varoista. Narkkien sairaanhoito kuormittaa jo ennestään ruuhkaista julksita terveydenhuoltoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkkien sairaanhoito menee julkisista varoista. Narkkien sairaanhoito kuormittaa jo ennestään ruuhkaista julksita terveydenhuoltoa.
Cafe Lissu hoitaa ja Elämäm Leipä tarjoaa ilmaiset sapuskat, porukkaa pakotetaan karenssien ja leikkausten uhalla sinne kuntouttavaan jotta kuninkaallisille riittää ruokaa.
Työntekijöitä syytellään varkaiksi johdon sekä asiakkaiden toimesta.
Kitisijöitä ja kakkapyllyjä joka tasolla, kehitysvammaisuus ei harvinaista.
- Anonyymi
Peukku nopeuttaa kiertoa.
- Anonyymi
Peukku on sen verran vaarallinen, että kierto tosiaan nopeutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukku on sen verran vaarallinen, että kierto tosiaan nopeutuu.
Monella on kierto loppunut pysyvästi ja nyt makaa luupuistossa
- Anonyymi
Päihderiippuvuuden julistaminen sairaudeksi vie viimeisetkin vastuun rippeet narkkarilta itseltään. Ja aina on ollut vaikea lapsuus jne. Seli seli.
- Anonyymi
Puolet niistä on älyllisesti kehitysvammaisia
- Anonyymi
Eikohän peukuteta Peukun puolesta.
T. BubreBoy- Anonyymi
Veikkaan, että käviksellä liikkuu peukkua. Käyt vain kyselemässä tietenlaisilta hiippareilta, jotka näppäilevät kännyköitään ja odottavat asiakasta.
- Anonyymi
Joka kevät käy niin, että ilmoijen lämmetessä "tietty porukka" kaivautuu esiin onkaloistaan ja ilmestyy kävelykadulle nautiskelemaan lämmöstä.
Muistaako kukaan Reindeer spottingin "Haudi hou" -kohtausta? Rovaniemeläinenkin narkkari heräili kevääseen ja huuteli ulos asuntonsa ikkunasta.: "Hey, everybody. It's a shining day. Summer is coming."
En vieläkään ymmärrä, miksi suomalaisen narkkarin piti puhua englantia, kun huuteli tuuletusikkunasta kadulle.- Anonyymi
Niin, pillerivillen olisi pitänyt kiljua rauman murteella kalevalaa ikkunasta.gyl haudi on ain hou
- Anonyymi
Porissa on harvinaisen näkyvä huumeongelma. Narkit valtaavat keskustan penkit ja pöllivät kaiken irti lähtevän ihmisten pihoista. Kukaan ei tee asialle mitään. Poliisia ei kiinnosta, jos kansalainen puolustaa omaisuuttaan niin joutuu itse syytetyn penkille.
Vanhoista koulukavereista monesta tuli narkki. Varmaan ympäristön paine ja heikot kotiolot taustalla. Monella käyttö alkaa siitä kun liikkuu teininä huonossa seurassa. Ja sitä Porissa on tarjolla.- Anonyymi
Pimeällä kun kopauttaa manboobsia lanttuun niin kukaan ei näe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeällä kun kopauttaa manboobsia lanttuun niin kukaan ei näe
Kannattaa ennemmin soittaa poliisi paikalle kuin jakaa omankäden oikeutta.
- Anonyymi
"Porissa on harvinaisen näkyvä huumeongelma. Narkit valtaavat keskustan penkit..."
Tuo on ihan totta. Missä narkit mahtavat piileskellä muissa kaupungeissa, jos ongelma on siellä niin paljon vähemmän esillä? Missä vaikkapa Tampereen narkit oleilevat? En tiedä, kun en tunne kaupunkia.
Vai onko vain niin, että suuremmassa kaupungissa lieveilmiö jakaantuu laajemmalle? Vai onko ongelma kaukana keskustasta esikaupunkialueella? Tuskin Helsingissä narkkeja paljon näkyy Espan puistossa. Pyörivät varmaan jossain lähiössä Mellunmäessä, Kontulassa tai Itiksessä.
Porissa vastaavalla tavalla on tietty joukko Sampolan ja Porkan asukkaita, jotka oleilevat kotikulmillaan, mutta matka kesksutaan on niin lyhyt, että Porin kävelykatu kutsuu... Keskustaan kaikki valuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä jos manpuupsi on pöllinyt puhelimen, saako sitten kopauttaa klapilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Porissa on harvinaisen näkyvä huumeongelma. Narkit valtaavat keskustan penkit..."
Tuo on ihan totta. Missä narkit mahtavat piileskellä muissa kaupungeissa, jos ongelma on siellä niin paljon vähemmän esillä? Missä vaikkapa Tampereen narkit oleilevat? En tiedä, kun en tunne kaupunkia.
Vai onko vain niin, että suuremmassa kaupungissa lieveilmiö jakaantuu laajemmalle? Vai onko ongelma kaukana keskustasta esikaupunkialueella? Tuskin Helsingissä narkkeja paljon näkyy Espan puistossa. Pyörivät varmaan jossain lähiössä Mellunmäessä, Kontulassa tai Itiksessä.
Porissa vastaavalla tavalla on tietty joukko Sampolan ja Porkan asukkaita, jotka oleilevat kotikulmillaan, mutta matka kesksutaan on niin lyhyt, että Porin kävelykatu kutsuu... Keskustaan kaikki valuvat.enimmäkseen se kuona valuu keskustaan läheltä, kauempana asuvat nistit ovat asuinalueensa puistoissa ja pikkukauppojen liepeillä
se mikä tuota näkyvää porukkaa yhdistää niin on se että hakevat huomiota jota eivät lapsena saaneet, Kaupnki voisi ostaa niille nallet ja tutit niin niistä olisi vähemmän harmia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä jos manpuupsi on pöllinyt puhelimen, saako sitten kopauttaa klapilla?
En voi julkisella foorumilla sanoa, että olisi oikein lyödä ketään, mutta oman omaisuuden puolustamiseksi on hyvä olla valmis käyttämään tarvittavia keinoja.
Jos manpuupsi nappaa kännykkäsi, on oikeus ja kohtuus, että nappaat sen takaisin. Jos oman omaisuuden takaisinsaanti edellyttää klapin käyttöä, en näe sitä hirmu raskauttavana asiana.
Amerikassa, jos astut jonkun tontille luvatta, voit saada haulisateen niskaasi. Omaansa saa puolustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porin poliisista ei ole mitään apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porin poliisista ei ole mitään apua.
Kannattaa silti hälyttää ensin poliisi paikalle eikä itse touhuta mitään älytöntä. Peukuissa oleva voi käyttäytyä suht arvaamattomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa silti hälyttää ensin poliisi paikalle eikä itse touhuta mitään älytöntä. Peukuissa oleva voi käyttäytyä suht arvaamattomasti.
sellaselle peukku pyllyyn ja sen jälkeen pihagrilliin istumaan, oppiipa tavoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellaselle peukku pyllyyn ja sen jälkeen pihagrilliin istumaan, oppiipa tavoille
Ei ketään ihmistä grilliin laiteta. Grilli on makkaranpaistoa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään ihmistä grilliin laiteta. Grilli on makkaranpaistoa varten.
Makkara se on douppiukollakin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makkara se on douppiukollakin :D
Joo, no siinä mielessä kyllä.
- Anonyymi
ABC NIINKU peukuttaa jo huumetta NIINKU
- Anonyymi
säkin sait sielä huussissa alkusi :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
säkin sait sielä huussissa alkusi :D
Joo..oon ihmetellyt ku toi PEUKKU tuntuu niin tutulta...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635