Suunnitelmisa on, että pitäjäämme perustettaisiin tietyn hektisen alan suurmyymälä koska kaavaluannos on viälä kesken, kuten lupaprosessikin, jätetään nimi mainittemati. Myymälän koko olisi 2-3 hehtaaria ja parkkipaikka sen erustalla samaa kokoluakkaa ellei enemmänkin.
Myynnisä olisi siis kattava valikoima komponenttejä eri laitevalmistajien kalustoon.Eli kaikkia varaosia saisi tähän salasa pirettävän liiketoiminnan kalustoon kaikkina vuarokaurenaikoina! Varaosapuali olisi niin kattava, että siältä löytyisi varaosat myäs laitteisiin jokka oot itte tehny ja luullu että ei saa varaosia kun oot itte tehny! Täältäpä saa siihenkin!
Hallisa olisi sisällä myäs testirata, josa myös talvella pääsisi kalustoa testaamaan lämpimisä olosuhteisa.
Hankkeen toteutuminen vaatisi savipeltojen pakkolunastusta myymäläkonseptin alta sekä myös rahaa paikallisilta sioittajilta. Saas nährä kui käy?
Suurmyymälä huittisiin
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen, tai ilmeisesti nyt jo koko Läntisen Euroopan suurin sikapitäjä kun ollaan, niin kaupalliset palvelut pitää kanssa olla kunnossa. Suurmyymälä on hyvä ratkaisu jolla liätekaluston saatavuutta varmasti parannetaan.
- Anonyymi
Luulen että perustettava virma olisi jokin tietokonekompuutterivirma? Aloitustekstisä kun ei mainita että olisi lietealan toimintaa harjoitttava.
- Anonyymi
Itse epäilen kalastustarvikemyymälää. Pitäjämme järvien kalastusvolyymi on kasvusuuntaista johtuen lietepirtillä järjestettävistä valtakunnallisista kalastustapahtumista. Myös muilla järvillämme kalastus on ollut nousujohteista, eli kalaa on noussut venheeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657