On niin kaunis ilma, että se kannattaa käyttää riitelyyn.
Olen tod huono riitelijä, koska tykkään budjaa täällä, missä ikuinen valo leijailee kukkain monenkirjavissa tuoksuissa ja ihmiskunnan sisäinen harmonia näyttäytyy lempeimmillään kuin kirsikkapuun kukinta.
Haluan riidellä!
(hihitystä)
Riitele Funeaun kanssa
16
181
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Kukaan ei halua riidellä kanssani.
Elämäni on turhaa.
(reps)- Anonyymi
Ei pysty, kun olet niin kiva 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty, kun olet niin kiva 😂
Hyi helvetti
Siis mä haluan olla hetken the Badass ja sitten tullaan siihen piipittämään jotain shittiä, että on niin kivaa.
Vähän respektiä, prkl.
(hihitystä)
- Anonyymi
Ne toteuttaa Let Them -teoriaa. https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011188502.html
- Anonyymi
Oh hoh!
Omaperäinen oivallus. Oikein hauska, mutta ei riitele kanssani.
((hihitystä)
Älyköillä on usein sisäisiä ristiriitoja. Yritä potkaista munille, niin loppuu urputtaminen.
- Anonyymi
Mjoo
Itsensä kanssa vääntäminen on aivan naurettava näky. Kyllä kunnon riitelyyn tarvitaan paljon enemmän.
(hirn)
Riidellä?!?
Riitelyyn tarvitaan yleensä vuorovaikutusta. Dialogia.
Sä olet parhammillasi monologeissa. Ylivertainen jopa.- Anonyymi
Aloittaja on vähä-älyinen tyhjännauraja. Aloittaja ei ole koskaan tehnyt tuottavaa työtä. Lisäksi aloittaja tykkää runkata äitinsä kuvalle.
Riittääkö tämä, vai lisätäänkö Tuomas kierroksia.
>simiti<- Anonyymi
Kallio
Meillä täällä Helsingin Kalliossa on meneillään sambakarnevaalit, joka on kesän merkki.
Missään muualla tällaisia ei järjestetä.
(hihitystä)
( - Anonyymi
Kuvasit juuri itseäsi. Hyödytön Simppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallio
Meillä täällä Helsingin Kalliossa on meneillään sambakarnevaalit, joka on kesän merkki.
Missään muualla tällaisia ei järjestetä.
(hihitystä)
(Riitelyn kliimaksi
Riitely ei kiinnosta minua, mutta mikä kiinnostaa on tämä biisi.
(hihitystä)
https://youtu.be/fsYJvbI9F3U?si=Ndei93qobIFViYua
- Anonyymi
Aamulla oli skannattava tunti asiakirjoja omia siis kun tallennan digitaalisiksi myös kaiken, sitten kaupassa ja nyt:
Alkaa sähköpäivä, siis musiikkina ehkäpä AC (salamankuva) DC.
Ennen sitä kuitenkin Deep Purple.
24 Carat Purple -levystä on tarina, erehdyin lainaamaan sen levyn eräälle mustalaiselle, arvaa palautuiko?
Ei tietystikään, joten kostoksi poiltin sen koko videokasettikokoelman: läjään kaikki kasetit ja bensaa päälle ja tuleen, ne sulivat yhtenäiseksi muovi lätkäksi. - Anonyymi
Kahvitunti!
- Anonyymi
Mjaa
No kyllä tässä on pari pönikkää jo mennyt, mutta miksi teille siitä kertoa, koska elämä ei ole matematiikkaa, vaan TOTTA.
(hihitystä)
Riidellä? .. öööö ... tuota 🤔
En usko ollenkaan, että siellä on kaunis ilma. Kehut ja haluat vain tehdä muut kateelliseksi? Usko, tai älä, on se täälläkin ilmoja pidellyt. Joka päivä!
Oletko sinä se kuuluisa riidankylväjä, joka puhdistaa ilmaa ja tuulettaa palstaa?
En usko yhtään. Olen skeptikko ja liian mukavuudenhaluinen riitelemään. 😊
Että niin, .... olen rähissyt!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615