Kun sataa ja paistaa, taivaalle syntyy sateenkaari, joskus useitakin. Sateenkaari on kaunis ja kiehtova näky, vaikka sen päästä ei löytäisikään kulta-aarretta. Sateenkaaren synty perustuu fysikaaliseen ilmiöön, auringon valon hajoamiseen sen heijastuessa vesipisaroista.
Hienoa ja oikeudenmukaista on, että sateenkaaren kultainen pää osui myös Vaasan seurakunnan kirkkoon. Asiaa pelkäävät voivat vapaasti irtautua kirkon tehtävistä ja antaa tilaa todelliselle Jumalan ja Raamatun sanalle.
Sateenkaari
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aikoja sitten eronnut kirkosta.
- Anonyymi
Eroaako Vaasan kirkkoherra tehtävästään, kun jäi kakkoseksi.
- Anonyymi
PS persut ei ole mikään sateenkaari tavallisille suomalaisille.
- Anonyymi
Ei niin. Vaasalainen Jukka M. lähti jo sateenkaarta pakoon. Pelko täytyy olla kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Vaasalainen Jukka M. lähti jo sateenkaarta pakoon. Pelko täytyy olla kovaa.
Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu..
- Anonyymi
Mitkä kaikki ryhmät ovat kelvollisia omaan 'tapahtumaan' kirkossa? Ei voida suosia vain yhtä ihmisryhmää, se olisi muiden ryhmien syrjintää.
Eikö Jeesus sanonutkin, 'tulkaa minun tyköni', ja tarkoittanut kaikkia? Kyllä tämän pitäisi kelvata ilman mitään erillisiä tilaisuuksia eri ihmisille. Totisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635