Äitienpäivä kuuluu kiellettyjen asioiden joukkoon.
Äitienpäivä
16
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu
Aina tulee muistaa se mistä tuli ja minne meni.
Tämän jälkeen voi funtsia, että kuka oli.
(hirn) Höpsis! Äitienpäivä on suuri juhlapäivä. 🌸
Istun lumpeenlehdelle palveltavaksi ja nautin muiden huomiosta. Olen Äiti ja kruununi ansainnut! 👑- Anonyymi
Sä olet identiteettivaras ja istut pian linnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typy on todellisuudessa karvainen betoninraudoittaja.
Anonyymi kirjoitti:
Kotini on linnani. Minä olen minä ja mun identtiteetti kuuluu minulle. Fakta tieto!
Sinulla ei ilmeisesti ole muuta tekemistä kuin palstakiusata vuodesta toiseen. Huvinsa kullakin.Anonyymi kirjoitti:
Typy on todellisuudessa karvainen betoninraudoittaja.
Vakoilukoneistosi on antanut sinulle väärää tietoa. Amatöörimäistä möhlimistä.
Oikeasti olen aika karvaton ja sileäihoinen tapaus. Betonista en tiedä mitään. Toimistohommat ovat enemmän omaa alaani.
Kiitos palstahuomiosta. Lämmittää sydäntä, kun vanhat ystävät tulevat näin iloisesti moikkaamaan. 😁
- Anonyymi
Palstalla ei saa mainita mitään täytekakun ja sängyn yhteydestä.
- Anonyymi
Saddamin päivä on sama kuin Sanna Marinin päivä, kumpikin Hussien ja Sanna ne yhteensopii....
- Anonyymi
Laitoin äidilleni kyllä viestin ja viheitä ulkoiluun koaka hän on jo aika vanha.että miten pitää kehon kunnossa ja aivotkin... jotta ei seuraavana aamuna herää Alzheimer-aivoisena...
Vaimo huikkasi että huomenna hän haluaa huomiota, sipaisi meikit naamaan ja lähti kulttuuririentoihin. Huomenna on tiedossa samanlaista hömppää.
Ahdas on huominen aikaikkuna, huomion antamiselle.- Anonyymi
Äitienpäivässä ei ole mitään kiellettyä.
- Sheena - Anonyymi
Naisen pitäisi äitienpäivä ola pohkeet levällään.
- Anonyymi
Tytär on kyllä kekseliäs tapaus. Tänään oli kiireitä parin eri harrastuksen puitteissa, toisessa kevät juhlat ja harjoitus toisen harrastuksen konserttia varten.
Kiireiden jälkeen hän halusi ostaa "itselleen palkinnon", osti legon rakennettavan kukkakimpun.
Kasasi sitä äitinsä kanssa yhdessä, ja valmiin kimpun saa huomenna tietysti äiti.
Ihailtavaa ajatusta, eihän äitienpäivä oikeasti eroa tavallisesta päivästä juuri mitenkään ja tuo yhdessä tekeminen kuvastaa jo molemminpuolista arvostusta.
Ainakin oma tytär osaa arvostaa äitiään todella paljon. Vaikka heillä on jo jonkinverran tullut toisistaan eroavaisia näkemyksiä siitä miten asioihin tulisi suhtautua. Kiva seurata kahden naispuolisen ihmisolennon kasvutarinaa:)
AV - Anonyymi
Äitienpäivä on joka päivä. Kun kerran äidiksi tulee, äiti on aina.
Jasu- Anonyymi
Leppoisaa päivää sinnekin.
Äitienpäivä on kuuluisa kauniista säästään.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppoisaa päivää sinnekin.
Äitienpäivä on kuuluisa kauniista säästään.
(hihitystä)Kiitän. Tänään on mulla terraarioiden siirtelyä tiedossa. Joten leppoisaa on. 😊
Minulle kaikki päivät on touhupäiviä vointini mukaan.
Sää näyttää kylmältä.
Jasu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657