Jämsässä ei kukaan uskalla puuttua mihkää, muuta kun uusia virkoja.
Keuruulla on selkärankaa poistaa joutoporukkaa palkkalistoilta.
10
558
Vastaukset
- Anonyymi
Isolla viikatteella pitäisi porukkaa harventaa.
- Anonyymi
Jämsässä on vastaava muutos jo tehty, mitä Keuruu vasta suunnittelee.
- Anonyymi
Höpö höpö,Jämsän yt-neuvottelut on poikinu lisää kuluja ja turhia virkoja (päällekkäisiä) edes ei ole lopetettu.Säästöjä ei yt.ssä ole tullut vaan investointi päätöksiä ja rahan menoa veronmaksajille. Sellainen tarina on Jämsä .Yrittäjät on kovia yrittämään,nimittäin kampittamaan toista yrittäjää ja vetämääm välistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö,Jämsän yt-neuvottelut on poikinu lisää kuluja ja turhia virkoja (päällekkäisiä) edes ei ole lopetettu.Säästöjä ei yt.ssä ole tullut vaan investointi päätöksiä ja rahan menoa veronmaksajille. Sellainen tarina on Jämsä .Yrittäjät on kovia yrittämään,nimittäin kampittamaan toista yrittäjää ja vetämääm välistä.
Mikä se sellainen päällekkäinen virka on?
- Anonyymi
Kysymys ylläpidolle:"Eikö tuota helvetin munkinhokijaa saada aisoihin"?
- Anonyymi
Tässäkin keskustelussa kahdeksan kommenttia ja kolmessa kommentissa purraan munkkia, eikä asian häivääkään!
Eikö saman kommentin toistaminen/hokeminen ole säännöissäkin kielletty? - Anonyymi
No eihän tuossa elinvoimatoimatoimen mylläyksessäkään ollut muuta tarkoitusta kuin vakinaistaa muutaman tutun homma :-(
- Anonyymi
Ainakin uusi kaupunginhallitus joutaisi pois on täynnä osaamatonta porukkaa!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706