Persujen kannatus romahtaa päivä päivältä alemmaksi ja alemmaksi. Mitä luulette, että miten käy persujen ja heitä auttavien venäjäntrollien harjoittama someöyhötys, isänmaallisen persuvastaisten ihmisten maalittaminen yms. persuille tyypillinen haittatoiminta? Lisääntyykö se päivä päivältä, kun epätoivo persuleirissä kasvaa?
Lisääntyykö persuöyhötystrollaus kannatuksen laskiessa?
18
165
Vastaukset
- Anonyymi
mene tyhmä neuvostomielinen demari
töihin
varastitko naapurin teslan?- Anonyymi
Persun epätoivoinen ulina on musiikkia korvilleni. Nautinto kuunnella kun teitä niin korpeaa.
- Anonyymi
Pietarin trollit jatkaa voimallisesti persujen ylevää tietä. , jos persut väsyy !
- Anonyymi
"Toimittaja vietti toista vuotta Twitterin lokakampanjoiden syövereissä: ”Perussuomalaiset on siinä aivan omassa liigassaan”"
https://yle.fi/a/74-20158111
Miksi erityisesti FSB:n kouluttama Tynkkynen ja sometrolli ryhmyri Mäkelä puolustavat kiivaasti Venäjän somepropagandan suurlevittäjä Elon Muskia ja viestipalvelu X:ää? Kanava yhä auki PS:n ja Kremlin propagandakoneiston välillä?
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#f660d864
- Anonyymi
Olen lähinnä huolissani, miksi Jani Mäkelän suu on tukittu. Aiemmin hän möläytteli aktiivisesti aiheesta kuin aiheesta mitä sattui, mutta nyt on Jani hiljennetty.
- Anonyymi
Sama koskee Rantasta. Tyttönen ja Jani on pistetty sivuraiteelle toiveena se, ettei kannatus laske entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee Rantasta. Tyttönen ja Jani on pistetty sivuraiteelle toiveena se, ettei kannatus laske entisestään.
heHEEEEE harmittaa tosiaan että nuo megamöläyttelijät on laitettu katsomoon
- Anonyymi
Kannatuksen laskua seuraa öyhötyksen lisääntyminen, joka laantuu kannatuksen pudottua alle kolmeen prosenttiin. Eli siis ensi vuoden aikana.
- Anonyymi
Persujen öyhötys kiihtyy.
- Anonyymi
Eipä niillä oikein mitään muitakaan kortteja ole, kun pelasivat itsensä pussiin ja vähän niin kuin polttivat sillat joka suuntaan. Tavallaan väänsivät rautalangasta tyhmimmällekin yksilölle kenen etuja tässä ajetaan. Vähän vaikea tuollaisen jälkeen kerätä normaalin kansan kannatus, kun pohjalla on vielä Sipilän hallitus, jossa meininkiä oli aika samanlaista. Nyt väännettiin nupit vielä enemmän kaakkoon.
Kannatusta koitetaan repiä epätoivoisilla irtiotoilla, lausunnoilla ja maksimaallisella öyhötyksellä, mutta ei tule toimimaan.
Kannatus syöksyy syöksymistään. - Anonyymi
Kuinkahan kauan kansamme pitää vielä kärsiä persujen toiminnasta? Kauanko vielä menee ennen kuin puolue on kuopattu?
- Anonyymi
Lisääntyy. Kohta saadaan taas tuutin täydeltä maahanmuuttoa, bensan hintaa ja koulupervoilua.
- Anonyymi
Puolue kaivaa kohta ne synkimmät örkkinsä taas takaisin, ei oo mitään menetettävää. Oli eliitin lipovaa putsausta aiemmin.
Kukahan on ensimmäinen örkki kun pääsee persuihin takaisin, vedonlyönnit Lontoon kautta. - Anonyymi
Olen huolissani janimäkelöistä.
Onko persueliitti teipannut heidän suunsa kiinni lopullisesti? - Anonyymi
Free Jani Mäkelä, Mandela kappaleen sävelellä 😁
- Anonyymi
Persuja on onneksi vähän, mutta heillä on valitettavasti kova ääni.
- Anonyymi
Onko paavi katolilainen? Kakkiiko karhu metsään?
- Anonyymi
Näköjään lisääntyy, joskaan ei persuilla ole sen kanssa mitään tekemistä, kuten ei ole ollutkaan. Tuo toiminta kertoon omasta toiminnastasi, ja sen on selvästi taas lisääntynyt. Taso myös laskenut, mutta yhtä kaikki valheellista on toimintasi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351