Hyvää äitienpäivää

Anonyymi-ap

Lippu nostettu salkoon, arjen sankaruus tiedostettuna.
Mitä kansakuntamme Suomi olisi ilman äitejä? Tulevaisuus sama mitä sukupuuttoon kuolevalla siperiantiikerillä.

Viikkorytmi ei juhlapäivän vuoksi muutu, sillä onhan jokainen päivä äitienpäivä, tai kuuluisi olla. Äidelle paras palkinto olisi sujuva arki, mitä siihen sitten liittyykään...

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

AV

38

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos palstasetä jo etukäteen kaikista naisvihamielisistä ja äitejä kaikesta mahdollisesta syyttelevistä laukauksista.

• Anonyymi

Sille en voi mitään jos palstalla esiintyisi elämäänsä negatiivisesti suhtautuvia henkilöitä.
        Heillä on ilmeisesti ollut huono suhde vanhempiinsa, jostain kumman syystä?

Luulen ja uskon siihen että jokainen saa ansionsa mukaan, minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille en voi mitään jos palstalla esiintyisi elämäänsä negatiivisesti suhtautuvia henkilöitä.
        Heillä on ilmeisesti ollut huono suhde vanhempiinsa, jostain kumman syystä?

Luulen ja uskon siihen että jokainen saa ansionsa mukaan, minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää.

AV

Niin oliko sinulla palstasetä ongelmia äitisuhteessa? Vähän hönkii rivien läpi, että kyllä.

• Anonyymi

Minkä värisen lipun reivasit: mustan vai valkoisen?

• Anonyymi

Esittämäsi vaihtoehdot kuvastavat mielialaasi.
        Vain harmaat sävyt ovat sallittuja? Yllätys, elämä ei ole musta valkoista.

AV

• Anonyymi

Entäs itse- sinumustan häpäisemään isämmaata?

• Anonyymi

jooh niimpä nostaa aina lipuruspäivänä täysin mustan lipun salkoon.... niin saa tehdä jos haluaa.

• Anonyymi

”Äidit, nuo toivossa väkevät…”

Kyllä Lauri tiesi mistä puhui. Ei sitä muuten Pispalaan syntyisikään.

(hihitystä)

• Anonyymi

Ajatus, "Lottovoitto syntyä Pispalaan"

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Kauhea ikävä

Toisinaan muhun iskee aiwan törkeä ikävä omille rinteilleni, ihmisten luo, jotka ovat todellisia.

Lisäksi en lainkaan ole lämpimien munkkien perään, jos ne ovat pyöräytetty sokerikulhossa ilman sääliä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Onko se ny aivan näinkään. Hilipanpippakaksois-standardia sun muuta

• Anonyymi

minkälainen lippu saa olla no musta ja valkoinen ainakin saa olla muttajo sateenkaarivärinen ei ehkä

• Anonyymi

nuo liputusjutut ovat vain suosituksia, ei ole rikos jos liputtaa omalla lipullaan omassa tangossaan, ellei ole joku sitten... joku Hitler-merkki johon kyllä sateenkaarilippu olisi verrattavissa

• Anonyymi

Sellaista se, kun teistä isäoletetuista ei ole mihinkään?

xLiner

• Anonyymi

Tuo vain johtuu siitä ettei isänpäivä ollut liputuspäivä ennen vuotta 2019:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vain johtuu siitä ettei isänpäivä ollut liputuspäivä ennen vuotta 2019:)

AV

Olipas. Joka päivä saa liputtaa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas. Joka päivä saa liputtaa.

xLiner

Olipa syytä tai ei...ja sen kyllä huomaa!

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa syytä tai ei...ja sen kyllä huomaa!

AV

Jos yksi lippu olisi tehnyt susta hyvän isän, olisit nostanut kerran vuodessa salkoon...

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yksi lippu olisi tehnyt susta hyvän isän, olisit nostanut kerran vuodessa salkoon...

xLiner

Sarkastisesti ja yhteiskunnallisesti isäinpäivän liputus virallistettiin Suomessa vasta 2019.
        Aivan kuin isiä oltaisiin pidetty eriarvoisina, odotusarvoja äiteihin nähden toisistaan poikkeavina?

No, se kuka olisi ollut hyvä isä tai äiti. Sitä ei kai pysty oikein itse arvioimaan, sen tekevät myöhemmin lapset itse.

Tänään annetaan äidin nukkua pidempään, pieni hetki aamulla pyhitetään äitienpäivälle ja sen jälkeen äiti saa jäädä taas lepäämään, tai tekemään mitä itse haluaa. Hän kun ei ole kuntosali ihmisiä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarkastisesti ja yhteiskunnallisesti isäinpäivän liputus virallistettiin Suomessa vasta 2019.
        Aivan kuin isiä oltaisiin pidetty eriarvoisina, odotusarvoja äiteihin nähden toisistaan poikkeavina?

No, se kuka olisi ollut hyvä isä tai äiti. Sitä ei kai pysty oikein itse arvioimaan, sen tekevät myöhemmin lapset itse.

Tänään annetaan äidin nukkua pidempään, pieni hetki aamulla pyhitetään äitienpäivälle ja sen jälkeen äiti saa jäädä taas lepäämään, tai tekemään mitä itse haluaa. Hän kun ei ole kuntosali ihmisiä.

AV

🤮...

Käytkö harjoittelemassa nyppyhyppyjä? 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤮...

Käytkö harjoittelemassa nyppyhyppyjä? 😄

xLiner

Jos niin tekisin tai en tekisi, se ei taitaisi sinun elämääsi tuottaa mitään.
        Kysymys on puoleltasi negatiivisessä tarkoituksessaan absurdi.

Itse kyllä nautin treeneistä, monessakin mielessä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Isänpäivää on kuiteniin juhlittu ainakin koko mun elinaikani. Se lippuko sinulle on oleellinen asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isänpäivää on kuiteniin juhlittu ainakin koko mun elinaikani. Se lippuko sinulle on oleellinen asia?

Ei se tärkeää ole, kuuluu samaan kategoriaan palstatädin (joten en tunne) mielipiteisiin omasta elämästäni. Kumpaakaan ei tarvitse ollakseen tyytyväinen päivän tapahtumiin.
        Isäinpäiväkin kun on ihan jokainen päivä. Tänään sitä vietettiin yhdessä äitienpäivän kanssa, eihän äitiä kai olisi ilman isää:)

AV

• Anonyymi

Kiitos, olipa söpö laulu 😀
      Olen onnellinen, kun lapset ovat isoja. Hektinen arki; lasten päiväkodin ja oman työn yhteensovittamisen aika on ohitse. Voi vain todeta, että olihan se aikaa tuokin. Suloisimpia muistoja äitienpäivästä olivat lasten itse tekemät kortit, sellaiset on hyvin arkistoitu itsellä.

• Anonyymi

Menen kohta Matin luokse käymään, nukku-Matin siiskin.

Metallica - Enter Sandman

Hiekkamies.

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu, viikkorytmi on samaa elämää juhla tai arki. Johtuu monilla meistä siitä, ettei kaipaa edes muuta kuin sujuvaa elämää ilman sen kummempia erillisiä löllöttelypäiviä, joiden varjolla olla lomalla tai vetäytyä vastuistaan. 😊

Tärkeintä ei ole päivä eikä viikonpäivä, vaan se että tilanteen mukaan huilataan, kun tarvitsee, toimitaan kun kyetään ja tarvitsee. Minä elän niin, en ikinä juhlien tai muitten korvamerkattujen teemojen mukaan. Silleen minun arkeni nimenomaan sujuu minun tarpeitteni mukaan. Muilla voi olla toisin.

Jasu

• Kiitos paljon.

• Anonyymi

"Viikkorytmi ei juhlapäivän vuoksi muutu, sillä onhan jokainen päivä äitienpäivä, tai kuuluisi olla. Äidelle paras palkinto olisi sujuva arki, mitä siihen sitten liittyykään..."

Tai miten olisi, jos hommaat imurin tai airfryerin kukkapuskan ja suklaapaketin sijaan, niin tiedostaa äitikin paikkansa?

• Anonyymi

Hänellä on jo nuo molemmat, ja käyttää niitä oman harkintansa mukaan siten miten itse haluaa.

Mjoo, oli ihan mukava täyteinen päivä.

AV

• Anonyymi

Äidit ovat antikristuksia, paholaisen tyttäriä, siis: Hyvää Luciferin Päivää!

• Anonyymi

"Look in my eye, you'll see who I am. My name is Lucifer, please take my hand"
      Black Sabbath - N.I.B

• Anonyymi

Pitäisikö kaltaisillesi omahyväisille setämiehille olla oma liputuspäivä?

• Anonyymi

Kaikkien pitäisi olla omnipotententteja, äidit ovat roskasakkaa turhia koko maailmassa kokonaan,

• Hyvää äitienpäivää! 😊🌸

• Anonyymi

joku musiikkijuttu.. Outoa Porukkaa, tai Jännää Jengiä--- Moley Crue

• Anonyymi

Kun niin silmillä näkee kunnollisesti niin itseä katsoo peiliin: hyi ollempa ruma kun näkee paremmin..

• Anonyymi

Son of a bitcxh kiss my mother.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60