Olisi muuta elämää kuin tämä palsta,jossa viettää kaiken aikansa, ja keskustella itsensä kanssa.
Tuntisin itseni todella typeräksi jos minulla ei
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tälläistä esiintyy paljon näissä ihmisissä jotka äänestivät Vasemmistoa, kaikki tuntevani Vasemmistolaiset ovat jotenkin elämältä jääneet saamapuolen asemaan, työelämässä heitä ei juurikaan ole nähty.Monta sukupolvea, jotka eivät ole olleet työelämässä,on varsin paljon.
- Anonyymi
Onneksi meillä on hyvä hallitus joka patistaa nämä luuserit töihin, mutta vaikeaa tulee olemaan,ei löydy mistään osaamista,ei ole mitään koulutusta eikä ammattia mihinkään tehtävään.Ei ole ihme että tänne halutaan värvätä ulkomaisia tekemään näitä näitä töitä mitä on pakko tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä on hyvä hallitus joka patistaa nämä luuserit töihin, mutta vaikeaa tulee olemaan,ei löydy mistään osaamista,ei ole mitään koulutusta eikä ammattia mihinkään tehtävään.Ei ole ihme että tänne halutaan värvätä ulkomaisia tekemään näitä näitä töitä mitä on pakko tehdä
Meillä on kahden vuoden kuluttua uudet vaalit, mutta pettymään joutuvat nämä Vasemmiston kannattajat,kun ei mikään tule muuttumaan, entinen kurjuus jatkuu, vaikka saisimme Vasemmistopuolueet valtaan.Teidän ansiosta tämä maa on tääläisessä asemassa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kahden vuoden kuluttua uudet vaalit, mutta pettymään joutuvat nämä Vasemmiston kannattajat,kun ei mikään tule muuttumaan, entinen kurjuus jatkuu, vaikka saisimme Vasemmistopuolueet valtaan.Teidän ansiosta tämä maa on tääläisessä asemassa,
Nyt kuitenkin on Perussuomalaiset hallituksessa ja ajavat itselleen tärkeitä asioita läpi, oppositiossa ei voi oikeasti vaikuttaa mihinkään, olette surkeita narisioita.
- Anonyymi
Onko se persuilta pois, jos ihmiset keskustelevat netissä "itsensä kanssa" ?
😉- Anonyymi
Miten se niin voisi olla koska
PalstaPers vetään keulat itsensä komppamisessa.
- Anonyymi
Tuntisin itseni todella typeräksi jos minulla ei olisi muuta tekemistä kuin jauhaa paskaa persupalstalla:)
- Anonyymi
Mihin nämä idioottit tavoista pääsevät, ei näillä tolloilla ole kun tämä palsta
- Anonyymi
Aloittaja tuntee siis itsensä tosityperäksi. No sehän on positiivista persulta.
- Anonyymi
Tunnen itseni todella typeräksi, koska en ymmärrä tämän keskustelunavauksen ydintä, eli mistä tässä nyt oikein pitäisi keskustella.
- Anonyymi
Kommentoin tässä koemielessä omaa typerää kommenttiani ja tunnen oloni vieläkin typerämmäksi, joten aloittajan esittämä väite taitaa pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351