Kahisevat housut....

Anonyymi-ap

Nainen lnekkeilemässä on polulla metsäisen tienoon...
Kuulee nainen ääntä erikoista nyt pensaasta läheisestä.
Nainen: Hu huuuuuu
Pensaassa kahina oimistuu, tuuli puhaltaa kavinaa korostuu.
Nainen on ihmeissään, jännämieskö pensaassa kahiseee.
Varis kraakkuu, nainen säikähtää ja kirmaa pakoon tuulen suuntaan.

5

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Tässä oli hyvä tempo, rakenne kunnossa ja teema hallussa.

Annan pisteitä…

8+

(hihitystä)

• Anonyymi

Lisäkommentti

Olen luultavasti väärässä, mutta jäätävä tunne sisälläni osoittaa kylmällä sormellaan raiskausfantasiaan, jollaiset ovat hyvin yleisiä.

Itselläni on myös tällainen fantasia, mutta olen hionut sen niin täydelliseksi kuin vain suinkin osaan.

Tästä luomuksestani on sanottava sen verran, että saadessani kirjoituksen valmiiksi, niin minulla oli varsin tyhjä olo.

Pyri samaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Täällä äänet ovat moottorien tekemiä, mekaanisia ääniä, mopojen, autojen, choppereiden (kuulee aina kun tulee joku harrikka-tyylinen pan-head kuulee pöt-pöt)

Joskus lokkien ääniä kuuluu kun innoissaan linnut kirkuvatr kun löytäneet herkkuja ihmisten jätteistä jotain.

Minun alakerrassa tosiaan vaihtuu porukkaa, juuri tuon takia kaupungin äänet... silloin ei kaupunki ole oikein sopiva paikka asustaa, vaan joku mummonmökki maaseudulla olisi ehkä.

Moni on kokeillut kyllä, mutta niin jos on tottunut Big City -ääniin niin ei haittaa ollenkaan. Tuskin edes huomaakaan.

• Anonyymi

monesti käy niin että jos yrittää löytää paremman asuinpaikan, jos entinen on jo kohtuullisen hyvä, löytyy aina vain huonompia...

Sitten kaduttaa jos ei tiennyt oikein kaupungistakaan mitään, joku umpiurvelo Ivalon Joku-kylätä.. heh

• Anonyymi

Niin joo housuista tällä hetkellä ehkä nyt aika seksikkäitä valkoiset farkut tai niin housut...

sitten kun tytöt osaavat peruukkijuttuja niin joku... pitkähiuksinen peruukki johon Medusa-maiset lonkerot letit, jotka liimaa sokerivedellä vaikka paikoilleen jämeeräsri ulokkeet peruukissa.

Medusa:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa

siis huviksi Medusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60