Onko kyseessä ns. Helsinki syndrooma vai vaan äänestäjän yksinkertaisuus eli aivopesumahdollisuus?

Anonyymi-ap

Olen TODELLA IHMETELLYT, mihin IHMEESEEN perustuu nykyisten oppositiopuolueiden kannatus!? Onko kyseessä ns. Helsinki syndrooma vai vaan heitä äänestävän yksinkertaisuus eli aivopesumahdollisuus?

Otetaanpa siis esimerkki:
-Demarihallitus ajoi väkisin läpi useiden aikaisempien hallitusten ROSKAKOPPAAN heittämän Susi-Soten, kun päätti näyttää, kuinka hommat hoidetaan!
-Päätös ajoi alas sosiaali- ja terveyspalvelut suurimmasta osasta suomea kustannusten samalla noustessa useita miljardeja!
-Alasajoa "helpotti" se, että 21:stä aluevaltuustosta 18 OLI Demarihallituksen päätösvallassa vuodesta 2022 alkaen.
-Demarihallitus asetti hoitotakuuajaksi 7vrk, mihin ei kait yksikään alue päässyt, siksi Orpon hallitus pidensi takuuaikaa, MIKÄ OLI SUURI VIRHE, sillä tuosta aluevaltuustoille tarkoitetusta HELPOTUKSESTA, tulikin opposition LYÖMÄASE vaaleissa. Oppositio huusi, jotta JOS NYT äänestätte meitä, kaikki saavat hoitoa kahdessa viikossa!!! EIHÄN TUO TAKUUAIKA suinkaan tarkoittanut, että PITÄÄ ODOTTAA niin kauan, vaan SEN AJAN SISÄLLÄ pitää päästä hoitoon. ELI oppositio olisi voinut jo noissa 18 sotealueellaan vuodesta 2022 tarjota palvelua vaikka TUNNISSA!!!
No, hölmöt äänestäjät uskoivat TAAS VALHEISIIN ja SAMAT puolueet saavat jatkaa ALASAJOA!!!!!!

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin ovat oppositiopuolueet pystyneet AIVOPESEMÄÄN kannattajiaan.... Jotkut voivat kutsua tuota myös kusetukseksi... Ovat tosiaankin olleet VASTUUSSA 18:ssa aluevaltuustossa,, joille SS (Super Sanna tai Susi Sote) hallitus antoi satoja miljardeja rahaa laittaa terveydenhoito kuntoon vuodesta 2022!!! MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Uutiset kertoo, että palvelut ovat vain heikentyneet ja niitä on jopa lopetettu!!! Eli kaikki na KAUHUSKENAARIOT joita LEHDISSÄ ja TÄÄLLÄKIN Susi-Sotesta kirjoitettiin, ovat toteutuneet PAHIMMALLA MAHDOLLISELLA TAVALLA!!!!!

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000010313148.html

MUTTA, kierot äärivihervasudemarit ovat saaneet valehdeltua uuden hallituksen syyllikseksi tähänkin!!!!! HIENO SUORITUS!!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e2ce01-7ad6-43ed-9926-911c230708dc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60