Mikä siinä on että jotkut miehet herätää naisissa valtavasti kiinnostusta

Anonyymi-ap

Niin sitten saa seksiä aina. Joillakin miehillä on jatkuvasti jopa useita naisia samaan aikaan. Jotkut miehet jää sitten tosiaan kokonaan ilman lepohetkiä naisista ja menevät jopa hautaan liiasta seksistä. Kai sitä sitten pitää olla sopivalla tavalla tylsä naisten mielestä eikä mikään jännä tai kiinnostava ekstrovertti.

IlkeäNainen98

6

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä tiedä. Kai ihmiset on jotenkin päästään sekaisin.

Jasu

• Anonyymi

Grease 2 elokuva menee frii-kanavalla juurij os tykkäät jännämiehistä

.. sitten tulee jännempi mies joku klanin ja ampuu aivot pihalle suoraan kuulan kalloon Brad Pitt;:llw, tekijä jää tuntemattomaksi sekä moriivcikin

• Anonyymi

Mikäköhän siinä on?

Oma veljeni on tällainen, että ravintolassa naiset tulevat iskemään häntä. Mies oli krooninen pettäjä ja parisuhteessa elävä perheen isä, mutta se ei estänyt häntä eikä ollut este myöskään naisten moraalille. Seksiä tuli ovista ja ikkunoista.
      Minä sain hiimailla ravintolassa yksinään, eikä kukaan vilkaissutkaan, jos nyt eivät vahigossa kaataneet tuoppia päälleni, mutta veljeeni käytiin käsiksi heti ja raahattiin mukaan.

Hetken näytti että pystyisi elämään uudessa uudessa parisuhteessa ilman pettämistä, mutta nyt on taas vanha meno päällä.

• Anonyymi

tarkoitit varmaankin sanoa ettäm iksi kukaan ei ole kiinnostunut minus vaan kaikki jostain Erika Vikmanin pikkuhousuist.

• Anonyymi

Näitäkö seikkoja sinä päivät läpeensä mietit palstasetä. Kaikki saa paitsi naisia netissä leikkivä sissijuusto, no osansa jokaisella

• Anonyymi

veikkaan että Erikallaon pinkinväriset pikkuhousut...kalsarit, kuin Juhs Mieto sanoisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60