Olen nimenomaan näille hyvännäköisille naisesiintyjille Euroviisuissa kateellinen.
Onhan esimerkiksi tämä espanjalainenkin Euroviisu-esiintyjä todella hyvännäköinen.
https://www.youtube.com/watch?v=CiAf_I05on4
Hyvä kuitenkin, että laulaa kappaleen espanjaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=2J9xYVcP4MA
Tuossa espanjalaisessa Semana-lehdessä lihaksikkaan komeen miehen kanssa.
https://www.semana.es/corazon/quien-es-ignacio-batallan-pareja-melody-padre-hijo-cairo-primeras-fotos-revista-semana_2794088
Kyllähän tuo nyt vaan kateelliseksi tekee ja tekee vuodesta toiseen.
Todellavaikeeta
Kyllä sitä Euroviisujen aikaan vaan on aina kateellinen
120
601
Vastaukset
Naisten ulkonäkö riippuu lähinnä pintakäsittelyn laadusta.
(ja tuostakin on tehty nykysen standardiulkonäön edustaja)- Anonyymi
Jos mietitään vaikkapa vartaloa, aikaisemmin näyttivät laihemmilta.
Todellavaikeeta
- Anonyymi
Danny taitaa nyt viitutteloitsemaan kun tuli hyljänneeksi tuollaisen pimatsun. Danny joutuu tyytymään sotealueen lähihoitajiin noissa vaippa-asioissansa.
- Anonyymi
Ai että.
Mulla on tänään täällä naurupäivät.
Joku vielä väitti, että tämä olisi mielikuvitukseton ja tylsä paikka.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että.
Mulla on tänään täällä naurupäivät.
Joku vielä väitti, että tämä olisi mielikuvitukseton ja tylsä paikka.
(hihitystä)Tylsyys ja mielikuvituksettomuus on auvoisinta autuutta mitä vain voi olla. Se lähentelee jo nirvanaa ! Möllötellään vaan ja antaa muiten viettää sambajuhlia se on paras neuvo minkä voi antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsyys ja mielikuvituksettomuus on auvoisinta autuutta mitä vain voi olla. Se lähentelee jo nirvanaa ! Möllötellään vaan ja antaa muiten viettää sambajuhlia se on paras neuvo minkä voi antaa.
No hei haloo!
Siis sambailuun valittu päivä oli niin kylmä ja tuulinen, että siitä oli Rio kaukana.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei haloo!
Siis sambailuun valittu päivä oli niin kylmä ja tuulinen, että siitä oli Rio kaukana.
(hirn)Suomalaiset eivät hetkuttele sampan tahtiin vaan tankoa persumaiseen tapaan tyyliin à la Kaikkonen. Kanki on se millä naiset hurmataan ... yks ..kakz .. koo ja sitten puolikas takavasemmalle ja noinikkään taivutus ...
https://www.youtube.com/watch?v=XXfL0aGaRqM
Henry Theel oli laulaja toisin kuin on tämä Jari "Zillanaukea".
- Anonyymi
jos keskittyisit hieman vähemmän siihen kateellisena olemiseen ja käyttäisit senkin ajan parantaaksesi omaa ulkonäköäsi ja ulkomuotoasi niin jonain päivänä voisit vielä olla tyytyväinen itseesi eikä tarvitsisi enää olla kateellinen muille
tosiasia tosin on se ettei suomalaisesta naisesta tule espanjalaisen naisen näköistä vaikka mitä tekisi, se vaan täytyy hyväksyä ja elää sen kanssa- Anonyymi
Mutta kun mikään määrä kohentamista ei muuta häntä naiseksi. Eikä noilla psykologisilla ongelmilla saa sukupuolta vaihdetuksi.
- Anonyymi
Huomautan, että olen hetero mies, joka on kateellinen naisille.
Todellavaikeeta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun mikään määrä kohentamista ei muuta häntä naiseksi. Eikä noilla psykologisilla ongelmilla saa sukupuolta vaihdetuksi.
"Eikä noilla psykologisilla ongelmilla saa sukupuolta vaihdetuksi."
Ongelma ja ongelma, kun ei ole koskaan halunnutkaan.
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaHahahhhahaaahahahaaaahahaaaaa!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellavaikeetaen yhtä hetkeäkään osannut kuvitella että voisit olla mies. joka ainoa sana tuossa aloituksessa oli kyllä aivan täysin selkeästi naisen käsialaa.
- Anonyymi
Kateellisuus on sairasta.
- Sheena- Anonyymi
Minunkaltaisen miehen kanssa et varmasti tule toimeen, jos tykkäät katsoa Euroviisuja ja minä mökötän, kun olen esiintyjille niin kateellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Minunkaltaisen miehen kanssa et varmasti tule toimeen, jos tykkäät katsoa Euroviisuja ja minä mökötän, kun olen esiintyjille niin kateellinen.
TodellavaikeetaNo en taatusti tulisi kanssasi toimeen. Pidän miehistä, jotka eivät ole sairaan kateellisia ja jotka arvostavat itsensä lisäksi muita -eikä pelkkää ulkonäköä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en taatusti tulisi kanssasi toimeen. Pidän miehistä, jotka eivät ole sairaan kateellisia ja jotka arvostavat itsensä lisäksi muita -eikä pelkkää ulkonäköä.
- SheenaEntäpä, jos joku mies on nuoruudessa sanotaanko nyt vaikkapa vähän alle 30 vuotiaana joutunut pahasti pettymään johonkin hyvännäköiseen oman ikäiseen tai vähän nuorempaan naiseen? Voisiko kateudelle olla myös joku syy?
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä, jos joku mies on nuoruudessa sanotaanko nyt vaikkapa vähän alle 30 vuotiaana joutunut pahasti pettymään johonkin hyvännäköiseen oman ikäiseen tai vähän nuorempaan naiseen? Voisiko kateudelle olla myös joku syy?
TodellavaikeetaSivusta toean, että ei ole. Melkein jokainen kokee pettymyksiä, eikä niitä jäädä koko loppuiäksi vatvomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä, jos joku mies on nuoruudessa sanotaanko nyt vaikkapa vähän alle 30 vuotiaana joutunut pahasti pettymään johonkin hyvännäköiseen oman ikäiseen tai vähän nuorempaan naiseen? Voisiko kateudelle olla myös joku syy?
TodellavaikeetaVoihan sille olla ihan luonnollinen syy, että on allapäin omista mahdollisuuksista elämässä yleensä.
Voisiko syy olla vanha suhde: arvostit häntä hyvin paljon, tunnet, että menetit jotain liian tärkeää ja että hän etenee edelleenkin hienosti urallaan?
Ja ettei kukaan voi korvata häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaKateuden syy on kateellisen tunne-elämässä, ei kateuden kohteessa. Hankkiudu ihmeessä kateudestasi eroon, se haittaa elämääsi.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta toean, että ei ole. Melkein jokainen kokee pettymyksiä, eikä niitä jäädä koko loppuiäksi vatvomaan.
En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta jos olet mies, siinä tapauksessa sulla saattaa olla minua huomattavan paljon paremmat mahdollisuudet saada hyvännäköisiä naisia edelleen ja myös alle 30 vuotiaana. Jos olet nainen, sulla on luultavasti ollut alle 30 vuotiaana hyvät mahdollisuudet saada menestyneitä komeita miehiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kateuden syy on kateellisen tunne-elämässä, ei kateuden kohteessa. Hankkiudu ihmeessä kateudestasi eroon, se haittaa elämääsi.
- Sheena"Hankkiudu ihmeessä kateudestasi eroon, se haittaa elämääsi."
Tässä olet ilman muuta oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta jos olet mies, siinä tapauksessa sulla saattaa olla minua huomattavan paljon paremmat mahdollisuudet saada hyvännäköisiä naisia edelleen ja myös alle 30 vuotiaana. Jos olet nainen, sulla on luultavasti ollut alle 30 vuotiaana hyvät mahdollisuudet saada menestyneitä komeita miehiä.
TodellavaikeetaSori, mutta tuo ajattelusi "saada hyvännäköisiä ja menestyneitä ihmisiä " on peestä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sille olla ihan luonnollinen syy, että on allapäin omista mahdollisuuksista elämässä yleensä.
Voisiko syy olla vanha suhde: arvostit häntä hyvin paljon, tunnet, että menetit jotain liian tärkeää ja että hän etenee edelleenkin hienosti urallaan?
Ja ettei kukaan voi korvata häntä."Voihan sille olla ihan luonnollinen syy, että on allapäin omista mahdollisuuksista elämässä yleensä."
Olen monta kertaa sanonut palstalla, että toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".
"Voisiko syy olla vanha suhde: arvostit häntä hyvin paljon, tunnet, että menetit jotain liian tärkeää ja että hän etenee edelleenkin hienosti urallaan?
Ja ettei kukaan voi korvata häntä."
Pitää paikkansa, että olin alle 30 iässä selvästi kiinnostuneempi yhdestä itseä 3 vuotta nuoremmasta naisesta. Uskaltaisin väittää, että oli hyvännäköinen. Kyllähän sitä toki on yritystä ollut, mutta suurin osa itseä vanhempien naisten kanssa ainakin silloin vähän alle 30 vuotiaana ja myös 30 iän jälkeen, mutta nämä naiset eivät kukaan koskaan kiinnostaneet minua erityisemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta tuo ajattelusi "saada hyvännäköisiä ja menestyneitä ihmisiä " on peestä.
- SheenaLuuletko sinä, että ihmiset eivät katso ulkonäköä ja menestystä?
Anonyymi kirjoitti:
"Voihan sille olla ihan luonnollinen syy, että on allapäin omista mahdollisuuksista elämässä yleensä."
Olen monta kertaa sanonut palstalla, että toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".
"Voisiko syy olla vanha suhde: arvostit häntä hyvin paljon, tunnet, että menetit jotain liian tärkeää ja että hän etenee edelleenkin hienosti urallaan?
Ja ettei kukaan voi korvata häntä."
Pitää paikkansa, että olin alle 30 iässä selvästi kiinnostuneempi yhdestä itseä 3 vuotta nuoremmasta naisesta. Uskaltaisin väittää, että oli hyvännäköinen. Kyllähän sitä toki on yritystä ollut, mutta suurin osa itseä vanhempien naisten kanssa ainakin silloin vähän alle 30 vuotiaana ja myös 30 iän jälkeen, mutta nämä naiset eivät kukaan koskaan kiinnostaneet minua erityisemmin.
TodellavaikeetaAjattelin niin, että ajattelet usein miten tällä jonkun verran itseäsi nuoremmalla naisella on vielä paljon kuuluisuutta ja julkisuraa edessään ja löydät koko ajan lisää uutisia hänestä ja nuorista miehistä, joita.ä hänellä ympärillä.
Samaan aikaan yrität ratkaista, miten pääsisit hänen kanssaan kontaktiin, muttet löydä mitään sellaista, mikä kannustaisi sinua eteenpäin.
Toiset vanhemmat naiset joilla on liikaa kaikkea, on vain esimerkkejä tuossa julkkisnaisten meressä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin niin, että ajattelet usein miten tällä jonkun verran itseäsi nuoremmalla naisella on vielä paljon kuuluisuutta ja julkisuraa edessään ja löydät koko ajan lisää uutisia hänestä ja nuorista miehistä, joita.ä hänellä ympärillä.
Samaan aikaan yrität ratkaista, miten pääsisit hänen kanssaan kontaktiin, muttet löydä mitään sellaista, mikä kannustaisi sinua eteenpäin.
Toiset vanhemmat naiset joilla on liikaa kaikkea, on vain esimerkkejä tuossa julkkisnaisten meressä.Ja nyt me voisimme käydä arvailemaan kuka hän on.
Hän olisi siis joku noin 40-vuotias, liikunnallinen, vaikuttaa julkisuudessa, on mukana keskustelu ohjelmissa ja jonkun verran juorulehtien sivulla.
Hmm.. sinun pitäisi välittää paljon enemmän itsestäsi. Tällaista tämä elämä vaan on. Ihmisiä tulee, menee ja katoaa julkisuudesta. Ei se ole ikuista, eikä hän ole välttämättä edes yhtä onnellinen luin sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko sinä, että ihmiset eivät katso ulkonäköä ja menestystä?
TodellavaikeetaSivusta totean, että jotkut katsovat ja jotkut eivät. Se on ihan oma valinta, että kummassa porukassa liikkuu ja kumpia kuuntelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että jotkut katsovat ja jotkut eivät. Se on ihan oma valinta, että kummassa porukassa liikkuu ja kumpia kuuntelee.
Miksi minä en ole tuota pystynyt koskaan havaitsee?
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko sinä, että ihmiset eivät katso ulkonäköä ja menestystä?
TodellavaikeetaEn luule, tiedän, ettei hyvin suuri osa ihmisistä tuijota toisten ulkonäköön ja/tai menestykseen. Paitsi että kaikenlisäksi nekin ("menestys" ja "ulkonäkö") määrittelee jokainen ihan itsekseen. Saati sitten ole vuosikausia kateellinen tuntemattomien ihmisten (julkkisten?) ulkonäöstä, jopa niin, että se haittaa elämää (esim. euroviisuja ei voi katsoa).
Tuossa on nyt kuule kyse psykologisesta ongelmastasi, johon tarvitset hoitoa. Tämä ei täällä ratkea. Mutta jokatapauksessa tuo ongelma on syy, ettet "saa naista".
Nyt kun innostuin puutun vielä tähän "toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".
Ei pidä paikkaansa. "Kaikki" on suurta liioittelua. Etkä sinä voi määritellä mitä toisilla on liikaa tai liian vähän. Jos jollain on mielestään jotain liikaa tai liian vähän, se on hänen tai ei ole hänen ongelmansa.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä en ole tuota pystynyt koskaan havaitsee?
TodellavaikeetaKoska et tee havaintoja realistisesti, vaan oman mielikuvitusmaailman/tunne-elämän häiriöiden kautta.
- Anonyymi
miksi kateellinenn iin siitä ettäpääsee esiintymään, kun musiikinlaatuhan, niin amatöörien laulukilpailu, ammattilaisia ei ole.
luulen ja arvaan että Erika tulee olemaan 2. tai 1. jos joku Itävallanan parrakas nainen vie potin- Anonyymi
Millä perusteella luulet Erikan voittavan?
Todellavaikeeta
- Anonyymi
Siis olet kateellinen naisille miehistä. Minä luulin että olet hetero, mutta onko naisvihasi sittenkin lähtöisin siitä, että pidät miehistä?
- Anonyymi
Tähän ikään mennessä voin 100% varmuudella sanoa, että en pidä miehistä. Mä ymmärrän kyllä, että nykyaikana halutaan etsiä "nopea" selitys asioille. Joku muu selitys täytyy löytää tälle mun kateus ongelmalle menestyviä hyvännäköisiä naisia kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tähän ikään mennessä voin 100% varmuudella sanoa, että en pidä miehistä. Mä ymmärrän kyllä, että nykyaikana halutaan etsiä "nopea" selitys asioille. Joku muu selitys täytyy löytää tälle mun kateus ongelmalle menestyviä hyvännäköisiä naisia kohtaan.
TodellavaikeetaSe olisi ymmärrettävää, jos olisi kateellinen miehille. Tuossa sinun kateudessasi naisia kohtaan ei sen sijaan ole mitään järkeä, eikä se sun sanomistesi perusteella edes ole mitään kateutta, vaan vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaHaluaisitko sitten itse olla nainen, jos olet kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sitten itse olla nainen, jos olet kateellinen?
Enkös mä juuri sanonut tuohon vastauksen?
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ymmärrettävää, jos olisi kateellinen miehille. Tuossa sinun kateudessasi naisia kohtaan ei sen sijaan ole mitään järkeä, eikä se sun sanomistesi perusteella edes ole mitään kateutta, vaan vihaa.
Olen monta kertaa palstalla sanonut, että toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla on "kaikkea liian vähän". Periaatteessa tämä koskee molempia sukupuolia, mutta tahtoo kuitenkin olla vaikeampaa, jos naisella on "kaikkea liikaa".
Tietysti olen myös miehille kateellinen, mutta miehet eivät edelleenkään kiinnosta minua seksuaalisesti.
Tuossakin videolla voin tuntea kateutta kun tuo espanjalainen naispoliitikko keskustelee tuon komean nuoremman miehen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=k_adKeO4Un0
Tuo naispoliitikko on ilman muuta hyvännäköinen ja pohdin esimerkiksi tällaista tilannetta, jos itse olisin parisuhteessa omanikäisen tai itseä vanhemman naisen kanssa, nainen olisi menestynyt ja tämän takia saisi erilaisia tilaisuuksia olla tekemisissä komeiden nuorten miesten kanssa. Tietysti saatan myös olla näille komeille nuoremmille miehillekin kateellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Olen monta kertaa palstalla sanonut, että toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla on "kaikkea liian vähän". Periaatteessa tämä koskee molempia sukupuolia, mutta tahtoo kuitenkin olla vaikeampaa, jos naisella on "kaikkea liikaa".
Tietysti olen myös miehille kateellinen, mutta miehet eivät edelleenkään kiinnosta minua seksuaalisesti.
Tuossakin videolla voin tuntea kateutta kun tuo espanjalainen naispoliitikko keskustelee tuon komean nuoremman miehen kanssa.
Tuo naispoliitikko on ilman muuta hyvännäköinen ja pohdin esimerkiksi tällaista tilannetta, jos itse olisin parisuhteessa omanikäisen tai itseä vanhemman naisen kanssa, nainen olisi menestynyt ja tämän takia saisi erilaisia tilaisuuksia olla tekemisissä komeiden nuorten miesten kanssa. Tietysti saatan myös olla näille komeille nuoremmille miehillekin kateellinen.
TodellavaikeetaSilmät
Katsokaa Macarena Olonan silmiä.
Juuri tämän vuoksi en riitele koskaan espanjalaisten naisten kanssa, vaan syön kiltisti sen mitä pöydälle on aseteltu, puhun mukavia, pyyhin suupielet ruokaliinaan ja livahdan karkuun.
Fantastista.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät
Juuri tämän vuoksi en riitele koskaan espanjalaisten naisten kanssa, vaan syön kiltisti sen mitä pöydälle on aseteltu, puhun mukavia, pyyhin suupielet ruokaliinaan ja livahdan karkuun.
Fantastista.
(hirn)Onko sulla espanjalainen nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla espanjalainen nainen?
TodellavaikeetaÖm
Joo siis ei ole, mutta hakusessa on.
Olen varsin itsetuhoinen, masokistinen ja ajattelematon luonne.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaTodellisuudessa yhdelläkään naisella ei voi olla "liikaa kaikkea" sinun näkökulmastasi. Heillä ei oikeastaan ole yhtään mitään sellaista, jonka pitäisi millään tavalla koskettaa sinua, tai mitä edes voisit heiltä kadehtia. Edelleen, olisi ymmärrettävää, jos kadehtisit miehiä. Nyt kuitenkin väität kadehtivasi naisia = haluaisit heidän elämänsä = haluaisit olla nainen. Samalla väitä olevasi heteromies. Aivan kaistapäistä ajattelua, jossa ei ole himpun vertaa järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät
Fantastista.
(hirn)Eli nyt haluat jonkun espanjattaren silmätkin. Ihan kaistapäistä. No ala hyvä mies meikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt haluat jonkun espanjattaren silmätkin. Ihan kaistapäistä. No ala hyvä mies meikata.
Öm
Siis minä olen ihan eri keissi kuin espanjalainen matroona.
Yritän tässä (vaivalloisesti) osoittaa jotain sellaista, jota osoittaa en voi.
Mutta on mut kerran meikattu, ja tulos oli (kaikkien mielestä) hämmästyttävä).
Matador
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät
Fantastista.
(hirn)Ay Macarena 🎵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ay Macarena 🎵
Eikös tämäkin ollut espanjalainen yhtye?
https://www.youtube.com/watch?v=zWaymcVmJ-A
Laihempia näyttää naiset olevan kuin nykyään.
Todellavaikeeta
- Anonyymi
Itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei koe kateutta, hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on!
- Anonyymi
Tällaiinen on perus-'äiti... ryyppää js huorss joku pikkulapsitaas jäänyt kiinni piileskellyt kerrostalonkellarissa, asumassa,livahtanut kaijotenkin.. ettää joo onl lämpöä jne kun kotona ei voi olla...
äidit tekevät näin.... - Anonyymi
...äidin rakkauson tuollainen...
- Anonyymi
nooh niin jotain niin no musiikkiakin... eräs vanha juttu Pakkasherra voisin tehdä... musiikki jooh... joku sentään vaihteeksi joku
- pitkästä aikaakin. - Anonyymi
KEkkonen,jää-kakkanen suomi-ruotsi alkaa vielähänäh ruotsi voittaa valheella eli poikittaista maalivahtia takaapäin jotta maali on vapaa...
- Anonyymi
Aivan hukkaan heitettyä energiaa kadehtia muita. Käyttäisit ajan mieluummin johonkin itseäsi kehittävään.
Kauniita naisia ja muutenkin ulkoisesti upeita ihmisiä on maailma täynnä. Menisi kokopäivätyöksi, jos kaikkia heitä alkaisi kadehtimaan.
Aletheias- Anonyymi
Täällä taas pitkästä aikaa. Seuraatko Euroviisuja?
Etkös sinä käy säännöllisesti salilla ja olet ollut ainakin nuorena varsin timmissä kunnossa? Katsoppas, kuinka voimakkaan näköinen vartalo tuolla tanskan euroviisuesiintyjällä on.
https://www.youtube.com/watch?v=a2XU-ruhWys
Tuo mieskin näyttää hintelältä tuohon naiseen verrattuna.
Mulla tämä kateus naisia kohtaan yksinkertaisesti vaikuttaa mun toimintakykyyn. Jos minun esimerkiksi pitäisi haastatella noin voimakkaan näköistä naista, onnistuisiko.
Tämä, koska kateus naisia kohtaan vaikuttaa mun toimintakykyyn, tästä saattaa seurata helposti m**kkumaista käytöstä naista kohtaan. Tiedän, että tämä on erittäin huono juttu varsinkin silloin, jos olen naisen kanssa samalla kurssilla. Tällä tavalla varmasti tuhoan lopullisesti mahdollisuudet, jos olen kiinnostunut jostakin hyvännäköisestä naisesta.
Se, jos nainen on hyvännäköinen ja osaa "kaikkea liikaa", aiheuttaa minussa hyvin "syvällä tasolla" äärimmäisen arvottomuuden tunteen.
Katsoppas vaan joitakin vuosia sitten tätä serbialaista tyttöbändiä.
https://www.youtube.com/watch?v=TJVVLsHLNwQ
Näillä naisilla on lisäksi yliopistotaustaa jopa eri alalta kuin musiikki.
Sinulleko on täysin absurdi ajatus tämä, että mies on näin kateellinen naisille?
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä käy säännöllisesti salilla ja olet ollut ainakin nuorena varsin timmissä kunnossa? Katsoppas, kuinka voimakkaan näköinen vartalo tuolla tanskan euroviisuesiintyjällä on.
Mulla tämä kateus naisia kohtaan yksinkertaisesti vaikuttaa mun toimintakykyyn. Jos minun esimerkiksi pitäisi haastatella noin voimakkaan näköistä naista, onnistuisiko.
Tämä, koska kateus naisia kohtaan vaikuttaa mun toimintakykyyn, tästä saattaa seurata helposti m**kkumaista käytöstä naista kohtaan. Tiedän, että tämä on erittäin huono juttu varsinkin silloin, jos olen naisen kanssa samalla kurssilla. Tällä tavalla varmasti tuhoan lopullisesti mahdollisuudet, jos olen kiinnostunut jostakin hyvännäköisestä naisesta.
Se, jos nainen on hyvännäköinen ja osaa "kaikkea liikaa", aiheuttaa minussa hyvin "syvällä tasolla" äärimmäisen arvottomuuden tunteen.
Sinulleko on täysin absurdi ajatus tämä, että mies on näin kateellinen naisille?
TodellavaikeetaOikeasti ... miksi sinä olet muka KATEELLINEN naiselke siitä, jos hän käy salilla. Mikä siinä on se asia, josta sinä olet muka kateellinen? Ei kukaan estä sinua, miestä, menemästä salille, jos haluat. Sulla ei ole mitään syytä, eikä mitään oikeuttakaan muka kateellisena kyräillä, jos joku käy salilla tai tekee jonkin muun asia suhteen kovasti töitä. Tee itse töitä, äläkä vingu, että olet "kateellinen" milloin mistäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaOn, täysin absurdi ajatus. Erittäin vaikea uskoa tätä kaikkea edes todeksi. Aivan käsittämätöntä.....
Jospa olet ollut aimmin nainen ja muuttunut mieheksi joitain vuosia sitten? Se selittäisi tämän jollain tapaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaKäyn täällä enää harvakseltaan, kun palsta on "rikkki' enkä pääse edes kirjautumaan profiiliini. Kirjoittaminen tuntuu raskaalta, kun ei saa ilmoituksia ja menee ohi vastauksia.
Seuraan kyllä Euroviisuja. En ole mikään varsinainen fani ja monta vuotta on joskus jäänyt tyystin väliin, mutta tänä vuonna on tullut seurattua poikkeuksellisen paljon jostain syystä.
Pyrin käymään salilla säännöllisesti ihan terveyden takia. Nyt viimeisestä kerrasta on jo vähän päälle viikko, mutta huomenna olisi tarkoitus taas mennä. Nuorempana olin hyvinkin timmissä kunnossa. En ole koskaan ollut mitenkään erityisen lihaksikas mutta hyväkuntoinen kuitenkin. Yksikään tapailemani tai edes tuntemani mies ei ole koskaan pitänyt sitä minkäänlaisena uhkana.
Joten kyllä, minulle on absurdi ajatus, että koet noin paljon kateutta naisia kohtaan. En pysty ymmärtämään, miksi koet treenaavat ja lihaksikkaan naiset uhkana itsellesi. Ei toisen ihmisen menestyminen jossain asiassa ole sinulta pois. Sinun pitäisi keskittyä itseesi, ei muiden kadehtimiseen.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti ... miksi sinä olet muka KATEELLINEN naiselke siitä, jos hän käy salilla. Mikä siinä on se asia, josta sinä olet muka kateellinen? Ei kukaan estä sinua, miestä, menemästä salille, jos haluat. Sulla ei ole mitään syytä, eikä mitään oikeuttakaan muka kateellisena kyräillä, jos joku käy salilla tai tekee jonkin muun asia suhteen kovasti töitä. Tee itse töitä, äläkä vingu, että olet "kateellinen" milloin mistäkin.
Katsoppas, miltä näytti 50-luvun salilla käyvä nainen.
https://www.youtube.com/watch?v=fA3u9GGWpcs
Anonyymi kirjoitti:
Käyn täällä enää harvakseltaan, kun palsta on "rikkki' enkä pääse edes kirjautumaan profiiliini. Kirjoittaminen tuntuu raskaalta, kun ei saa ilmoituksia ja menee ohi vastauksia.
Seuraan kyllä Euroviisuja. En ole mikään varsinainen fani ja monta vuotta on joskus jäänyt tyystin väliin, mutta tänä vuonna on tullut seurattua poikkeuksellisen paljon jostain syystä.
Pyrin käymään salilla säännöllisesti ihan terveyden takia. Nyt viimeisestä kerrasta on jo vähän päälle viikko, mutta huomenna olisi tarkoitus taas mennä. Nuorempana olin hyvinkin timmissä kunnossa. En ole koskaan ollut mitenkään erityisen lihaksikas mutta hyväkuntoinen kuitenkin. Yksikään tapailemani tai edes tuntemani mies ei ole koskaan pitänyt sitä minkäänlaisena uhkana.
Joten kyllä, minulle on absurdi ajatus, että koet noin paljon kateutta naisia kohtaan. En pysty ymmärtämään, miksi koet treenaavat ja lihaksikkaan naiset uhkana itsellesi. Ei toisen ihmisen menestyminen jossain asiassa ole sinulta pois. Sinun pitäisi keskittyä itseesi, ei muiden kadehtimiseen.
Aletheias"Joten kyllä, minulle on absurdi ajatus, että koet noin paljon kateutta naisia kohtaan. En pysty ymmärtämään, miksi koet treenaavat ja lihaksikkaan naiset uhkana itsellesi. Ei toisen ihmisen menestyminen jossain asiassa ole sinulta pois. Sinun pitäisi keskittyä itseesi, ei muiden kadehtimiseen."
eikös sinun miehet ole aina olleet varsin miehekkäitä?
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas, miltä näytti 50-luvun salilla käyvä nainen.
TodellavaikeetaTodella upean näköinen nainen. Niin naisellinen kuin voi olla, kaunis naama, ohuet kädet, isot tissit, kapea vyötärö, leveä lantio, paksuhkot reidet. Aivan täydellinen nainen. Kyllä oli naiset upeita vielä 70 vuotta sitten, nyt niitä ei meinaa edes erottaa miehistä mitenkään. Minä olen todella kateellinen niille 50 luvun miehille jotka sai joka päivä katsella tuon näköisiä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joten kyllä, minulle on absurdi ajatus, että koet noin paljon kateutta naisia kohtaan. En pysty ymmärtämään, miksi koet treenaavat ja lihaksikkaan naiset uhkana itsellesi. Ei toisen ihmisen menestyminen jossain asiassa ole sinulta pois. Sinun pitäisi keskittyä itseesi, ei muiden kadehtimiseen."
TodellavaikeetaMiten miehekäs nyt sitten määritellään. Omasta mielestäni miehet, joiden kanssa on jotain romanttista säätöä ollut, ovat olleet miehekkäitä minun mittapuuni mukaan. Ihan tavallisia miehiä kuitenkin, eivät mitään järkyttävän isoja lihaskimppija, jos sitä hait takaa.
Itseasiassa joskus annoin pakit valtavan kokoiselle kehonrakentajalle. Hän oli mukava, kohteli minua hyvin eikä homma hänen ulkoiseen olemukseensa kaatunut, mutta en kokenut hänen olemustaan erityisen miellyttävänä. Hän oli niin valtava, niin kova, niin ruskea, niin sheivattu. Pidän enemmän luonnollisella tavalla miehekkäistä miehistä, vähän viikinkityyliin. Eikä miehen edes tarvitse olla mikään "miehekäs' mies ulkoisesti. Paljon oleellisempaa on hänen sisäiset ominaisuutensa.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten miehekäs nyt sitten määritellään. Omasta mielestäni miehet, joiden kanssa on jotain romanttista säätöä ollut, ovat olleet miehekkäitä minun mittapuuni mukaan. Ihan tavallisia miehiä kuitenkin, eivät mitään järkyttävän isoja lihaskimppija, jos sitä hait takaa.
Itseasiassa joskus annoin pakit valtavan kokoiselle kehonrakentajalle. Hän oli mukava, kohteli minua hyvin eikä homma hänen ulkoiseen olemukseensa kaatunut, mutta en kokenut hänen olemustaan erityisen miellyttävänä. Hän oli niin valtava, niin kova, niin ruskea, niin sheivattu. Pidän enemmän luonnollisella tavalla miehekkäistä miehistä, vähän viikinkityyliin. Eikä miehen edes tarvitse olla mikään "miehekäs' mies ulkoisesti. Paljon oleellisempaa on hänen sisäiset ominaisuutensa.
Aletheiasmitä nuo miehen "sisäiset ominaisuudet" mahtavat ollakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella upean näköinen nainen. Niin naisellinen kuin voi olla, kaunis naama, ohuet kädet, isot tissit, kapea vyötärö, leveä lantio, paksuhkot reidet. Aivan täydellinen nainen. Kyllä oli naiset upeita vielä 70 vuotta sitten, nyt niitä ei meinaa edes erottaa miehistä mitenkään. Minä olen todella kateellinen niille 50 luvun miehille jotka sai joka päivä katsella tuon näköisiä naisia.
Täytyy myöntää, että minäkin olen kateellinen niille 50-luvun miehille, kun silloin naisilta ei "vaadittu liikaa", kuten nykyään. Miksi pitää olla samanaikaisesti korkeasti koulutettu, menestyä työelämässä ja olla lisäksi vielä kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja? Tiedän varsin hyvin kokemuksesta, kuinka paljon tuo vaatii myös miehiltä.
Tuossa, kun katsoo tuota Tanskan Euroviisu-esiintyjää, näkee juuri tämän päivän vaatimukset, myös naisille.
Kyllähän tuossa eron voi huomata, kun vertaa tuohon 50-luvun salilla käyvään naiseen.
Nämä on makuasioita, mutta mua ei tuossa tanskalaisessa Euroviisuesiintyjässä häiritse tuo lihasmassa, vaan se, että lihas ja voima ei tule sohvalla löhöilemällä. Kyllä tuo tanskalainen Euroviisu-esiintyjä on siis mun mielestä toki hyvännäköinen. Varmasti pitäisin omalla kohdalla erittäinkin tasokkaana vaihtoehtona parisuhdetta etsiessä, jos itse olisin menestyvä kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja.
Ongelma on tosiaan kuten sanoin, pitäisi olla samanaikaisesti korkeasti koulutettu, menestyä työelämässä, olla kehonrakentaja, painonnostaja tai voimanostaja. Ei varmasti ole monelle mikään itsestään selvyys, ei miehelle, tuskin myöskään naiselle.
On hyvin ymmärrettävää, että tähän nämä "järjettömän kovat" vaatimukset lopulta ajaa.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000002833537.html
"Median luomat paineet, suorituskeskeisyys ja fitness-urheilun suosion kasvu ajavat tavallisia kuntoilijoita doping-aineiden pariin."
No aikaisemmin syntyvyys oli parempaa kuin nyt. Yleensä pariutuminen ja varsinkin kestävä parisuhde auttaa siihen, että saattaisi jossain vaiheessa syntyä lapsi. Kuinka monella on kyky pariutua ja solmia kestävä parisuhde, jos vaatimukset "ihannemiehelle" ja "ihannenaiselle" on liian kovat?
Anonyymi kirjoitti:
mitä nuo miehen "sisäiset ominaisuudet" mahtavat ollakaan?
Esimerkiksi tunneäly, luotettavuus, empaattisuus, huumorintaju, älykkyys, huomaavaisuus.. Isot lihakset eivät juurikaan auta noiden ominaisuuksien kehittymisessä.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella upean näköinen nainen. Niin naisellinen kuin voi olla, kaunis naama, ohuet kädet, isot tissit, kapea vyötärö, leveä lantio, paksuhkot reidet. Aivan täydellinen nainen. Kyllä oli naiset upeita vielä 70 vuotta sitten, nyt niitä ei meinaa edes erottaa miehistä mitenkään. Minä olen todella kateellinen niille 50 luvun miehille jotka sai joka päivä katsella tuon näköisiä naisia.
Sä sentään edes olet kateellinen niille miehille. Aloittaja taas on aina ja kaikessa kateellinen naisille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joten kyllä, minulle on absurdi ajatus, että koet noin paljon kateutta naisia kohtaan. En pysty ymmärtämään, miksi koet treenaavat ja lihaksikkaan naiset uhkana itsellesi. Ei toisen ihmisen menestyminen jossain asiassa ole sinulta pois. Sinun pitäisi keskittyä itseesi, ei muiden kadehtimiseen."
TodellavaikeetaTälleen sivusta kyselisin, että määritä miehekäs? Esim. mun mieheni on kyllä minulle miehekäs, miellän hänet mieheksi ja hän viehättää minua miehenä. Ei hän kuitenkaan mikään lihakasa ole, joka taas ei yhtään viehättäisi minua. Hän on sentilleen saman pituinen kuin minä ja painammekin aikalailla saman verran. Koska hän on mies, niin hänellä on ihan vain jo teston takia enemmän lihasta, vaikka hän onkin hyvin hoikka. Sen lihasvoiman eteen, johon minä joudun jo tekemään töitä, hänen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Sikäli miellän siis paljon järkevämmäksi olka kateellinen miehille, kun saavat enemmän suorituskykyä tekemättä sen eteen mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä sentään edes olet kateellinen niille miehille. Aloittaja taas on aina ja kaikessa kateellinen naisille. 😂
no se nyt on hänen "juttunsa", jokaisella on joku oma juttu mikä saa innostumaan tai hermostumaan
- Anonyymi
,milloinkan koko Euroviisukilpailukin alkaa ...voisin katsoa varsinkin Erikan esityksen.
On ollut aika paljon tapahtumia lyhyessä ajassa, ei mitään vakavaa sinänsä mutta niin..
pyöreät jutut eli siis nuo meikkilaput siis ne pyöreät muovisessa olevat ne pyöreät jutut vanu ne, silmiä kastella niillä en tarttte ehkä niitä eböö,,, koska silmälääkärillä sanoivat ne sellaiset hyviä...
Putkessa olecvia pyöreitä pehmeitä juttujja niitä - Anonyymi
niin no eiväto le kovin kalliita tytötkin voivat ostaa putkrssas olevia pehmeitä juttuja,pyöreityä
- Anonyymi
,,nyicusessa oytjerddai b otlytriyä prhmoidis ldppujd bdnud niihuä
putkessa on noita monia ei vain 1 gtai 3.
niitä on sittten Monix. - Anonyymi
Kateellinen, mistä? Miksi? Perin outoa mulle, siksi kysyn.
Jasu- Anonyymi
Ei sitä varmaan tajua kukaan. Tän alottajan jutut on ihan outoja ja ajattelutapa kiero kuin korkkiruuvi. Hän on mukamas kateellinen ihan oudoista asioista. Hän on kateellinen siitä, että nainen tekee kovasti töitä punttisalilla tai siitä, että nainen on tehnyt valtavasti töitä ja opiskellut laulamista, soittamista, tanssimista tai ylipäänsä opiskellut itsensä vaikka tohtoriksi tmv. Mistä hän muka on katteellinen, siitä työmäärästäkö, vai onko pointti se, että hänen itsensä pitäisi saada ilmaiseksi ja tekemättä yhtään töitä se sama, jonka eteen nuo naiset ovat nähneet vaivaa? Vai mistä hän on kateellinen? Ja miksi hän on jatkuvasti "kateellinen" vain naisille? Hän on Euroviisuissa kateellinen naisesiintyjille, mutta vaikkapa Norjan julmetun taitava ja näköjään kaikessa lahjakas 18-vuotias miespuolinen edustaja ei aiheuta yhtään kateuden värinää. Ei nämä aloittajan jutut mitään kateutta ole. Hänestä nainen ei vain saisi olla millään tavalla eikä missään hyvä ja taitava ja miehen pitäisi automaattisesti olla parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä varmaan tajua kukaan. Tän alottajan jutut on ihan outoja ja ajattelutapa kiero kuin korkkiruuvi. Hän on mukamas kateellinen ihan oudoista asioista. Hän on kateellinen siitä, että nainen tekee kovasti töitä punttisalilla tai siitä, että nainen on tehnyt valtavasti töitä ja opiskellut laulamista, soittamista, tanssimista tai ylipäänsä opiskellut itsensä vaikka tohtoriksi tmv. Mistä hän muka on katteellinen, siitä työmäärästäkö, vai onko pointti se, että hänen itsensä pitäisi saada ilmaiseksi ja tekemättä yhtään töitä se sama, jonka eteen nuo naiset ovat nähneet vaivaa? Vai mistä hän on kateellinen? Ja miksi hän on jatkuvasti "kateellinen" vain naisille? Hän on Euroviisuissa kateellinen naisesiintyjille, mutta vaikkapa Norjan julmetun taitava ja näköjään kaikessa lahjakas 18-vuotias miespuolinen edustaja ei aiheuta yhtään kateuden värinää. Ei nämä aloittajan jutut mitään kateutta ole. Hänestä nainen ei vain saisi olla millään tavalla eikä missään hyvä ja taitava ja miehen pitäisi automaattisesti olla parempi.
Noniin, minusta tuo mitä hän sanoo kateudeksi kuulostaa enemmänkin katkeruudelta, ettei hän ole nainen joka pärjää hänen mielestään jossain paremmin mitä hän miehenä. Eli miessukupuoli on ilmeisesti huonompi ja jostain syystä muka kyvytön menestymään samoissa asioissa missä naiset.
Femiininiys pitäisi vissiin olla hänen ominaisuus.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, minusta tuo mitä hän sanoo kateudeksi kuulostaa enemmänkin katkeruudelta, ettei hän ole nainen joka pärjää hänen mielestään jossain paremmin mitä hän miehenä. Eli miessukupuoli on ilmeisesti huonompi ja jostain syystä muka kyvytön menestymään samoissa asioissa missä naiset.
Femiininiys pitäisi vissiin olla hänen ominaisuus.
JasuIlmeisesti hän luulee, että nuo ominaisuudet on ainoa arvostuksen aihe tai kertoo lähinnä siitä, että hänelle ne ovat.
Jotenkin hassua, vaikka olen minäkin joskus kokenut "kateutta" siitä, että miessukupuoli kerryttää lihaksia suht itsestään kohtiin, joiden eteen minä naisena isolla työlläkään en saa yhtä herkästi ilman miessukupuolen hormooneja. Mutta se oli lapsena vähän semmoista urpoa, faktojen vihaa ehkä enemmänkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti hän luulee, että nuo ominaisuudet on ainoa arvostuksen aihe tai kertoo lähinnä siitä, että hänelle ne ovat.
Jotenkin hassua, vaikka olen minäkin joskus kokenut "kateutta" siitä, että miessukupuoli kerryttää lihaksia suht itsestään kohtiin, joiden eteen minä naisena isolla työlläkään en saa yhtä herkästi ilman miessukupuolen hormooneja. Mutta se oli lapsena vähän semmoista urpoa, faktojen vihaa ehkä enemmänkin.
JasuOnneksi sitä joskus aikuistuu ja alkaa hyväksyä faktoja kiukuttelun sijaan, miksen minä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sitä joskus aikuistuu ja alkaa hyväksyä faktoja kiukuttelun sijaan, miksen minä.
JasuAloittajalle tämä suositus. Ihan vaan elämän helpottamiseksi, että kaikilla meillä on rajallinen määrä ominaisuuksia joita voi pitää resyrsseina, yksilön resursseina. Niitä voi koittaa kehittää ja muokata vain rajallisesti, kellä se raja on mikäkin ja vastaan tulee ihan yksilöllisistä ja perimän tuomana. Helpompaa on hyväksyä se mitä on ja alkaa arvostaa niitä omia resurssejaan eikä kadehtia muitten.
Ei se kiukttelu ja kateus mitään auta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle tämä suositus. Ihan vaan elämän helpottamiseksi, että kaikilla meillä on rajallinen määrä ominaisuuksia joita voi pitää resyrsseina, yksilön resursseina. Niitä voi koittaa kehittää ja muokata vain rajallisesti, kellä se raja on mikäkin ja vastaan tulee ihan yksilöllisistä ja perimän tuomana. Helpompaa on hyväksyä se mitä on ja alkaa arvostaa niitä omia resurssejaan eikä kadehtia muitten.
Ei se kiukttelu ja kateus mitään auta.
Jasu"Noniin, minusta tuo mitä hän sanoo kateudeksi kuulostaa enemmänkin katkeruudelta, ettei hän ole nainen joka pärjää hänen mielestään jossain paremmin mitä hän miehenä. "
Minä en ole KOSKAAN pohtinut esimerkiksi sellaista, että haluaisin olla nainen. Ainakin mun tietääkseni pojaksi olen syntynyt ja aina tuntenut itseni siihen sukupuoleen, johon olen syntynyt. Se on taas toinen juttu, olenko stereotypinen hetero mies. Hetero kuitenkin olen.
"Eli miessukupuoli on ilmeisesti huonompi ja jostain syystä muka kyvytön menestymään samoissa asioissa missä naiset."
Tämän kykenin huomaaman, kun yritin opiskella psykologiaa. Naisia niillä kursseilla riitti, mutta itse olin naisia huonompi psykologiassa.
"Ilmeisesti hän luulee, että nuo ominaisuudet on ainoa arvostuksen aihe tai kertoo lähinnä siitä, että hänelle ne ovat."
Jos puhutaan vaikkapa lihaksista ja voimasta, olisi mielenkiintoista kuulla kommenttisi tähän kysymykseen.
https://yle.fi/a/3-10128945
"Poikien elämä on jatkuvaa tasapainoilua. Pitää todistaa olevansa "tosi poika", mutta ei saa machoilla liikaa. Pitää olla hyvä kaveri, mutta ei saa tunteilla liikaa. Pitää osata näyttää muille kaapin paikka, vaikka väkivaltaisestikin, mutta ei saa olla liian väkivaltainen, muuten saa kahelin maineen."
Lähinnä tämä, että toisinaan pitäisi näyttää kaapin paikka vaikka väkivaltaisesti. Palataanpa mun peruskouluvuosiin: tappeluissa olen ollut niin monta kertaa, että en kykene pysymään laskuissa mukana. Ei ne koulun "kingit" sitä voimaa tyttöihin käyttäneet vaan minuun, koska olin poika.
"Kulttuuri puskee poikia tietynlaisiin rooliodotuksiin ja käyttäytymään tietynlaisen poikakoodin mukaisesti. On oltava urheilullinen ja uhkarohkea ja on ehdottomasti vältettävä tyttöjen juttuja."
Jos oli hyvä urheilussa, arvostus muilta pojilta tuli huomattavasti helpommin kuin jos oli hyvä koulussa muissa mutta ei urheilussa.
"Oulun yliopiston akatemiatutkija Tuija Huukin mukaan näitä "oikean pojan" ominaisuuksia aletaan poikaryhmissä helposti arvottaa paremmuusjärjestykseen. Suosituimmat pojat pääsevät usein määrittelemään, mikä paikallisessa yhteisössä on arvostettua ja mikä ei. Esimerkiksi jääkiekko koetaan monesti pojalle sopivammaksi harrastukseksi kuin vaikka voimistelu."
Tuossa myös hyvin sanottu:
"Paremmuusajattelu johtaa siihen, että pojat luokittelevat itsensä ja toiset pojat parempiin ja huonompiin ja alkavat kamppailla suosiosta ja vallasta."
Jos mietitään vaikkapa lihasta ja voimaa, mietitäänpä tällaista kysymystä: kumpi on tärkeämpää, pojan vaikkapa 100 kilon penkkipunnerrus vai tytön 100 kilon jalkakyykky.
Miksi otin vertailuun poikin penkkipunnerruksen ja tyttöjen jalkakyykyn? Jos katsotaan tuloksia klassisen voimanoston SM-kisoissa, voidaan havaita, että miesten penkkitulokset ja naisten jalkakyykkytulokset menevät varsin lähelle. Tämä numeroluku on siis raakaa faktaa, mutta entäpä, jos tätä kysymystä pohditaan vaikkapa näin, kumpi sukupuoli hyötyy enemmän siitä, että tuo kyseinen numeroluku on "riittävä".
"Jotenkin hassua, vaikka olen minäkin joskus kokenut "kateutta" siitä, että miessukupuoli kerryttää lihaksia suht itsestään kohtiin, joiden eteen minä naisena isolla työlläkään en saa yhtä herkästi ilman miessukupuolen hormooneja. "
Miksi sinä haluat olla "miehekkäissä" lajeissa miehiä parempi? Tässä vähän tutkimusta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-naiset-tienaavat-keskimaarin-vahemman-kuin-miehet-tasta-johtuu-sukupuolten-palkkaero/8568374
Pohditaanpa tuota hypergamian vaikutusta:
"Useissa yhteiskunnallisissa tutkimuksissa on huomattu, että kulttuurista riippumatta keskimäärin naiset pariutuvat miesten kanssa, jotka ovat sosioekonomisessa hierarkiassa ylempänä, tai vähintään samalla tasolla kuin he."
"Miehet siis keskimäärin tienaavat vähintään yhtä paljon, tai enemmän kuin kumppaninsa. Lisäksi, tai vaihtoehtoisesti, he ovat sosiaaliselta statukseltaan samalla tasolla tai ylempänä kuin kumppaninsa."
"Tutkimuksissa on huomattu, että miehet, jotka ovat sosioekonomisessa hierarkiassa korkeammalla, menestyvät paremmin kumppanin hankkimisessa ja saavat enemmän lapsia."
"Keskimäärin naisten suhteen vaikutus on ollut joissain tutkimuksissa jopa hieman negatiivinen. Eli naisten mahdollisuus löytää kumppani pienenee, tai ei ainakaan kasva, kun he kohoavat sosioekonomisessa hierarkiassa."
Samaa voi sanoa myös silloin, jos innostuvat "liikaa" salitreeneistä.
"Täten voidaan sanoa, että miehillä on ylimääräinen motivaation lähde sosioekonomisen hierarkian huipulle pyrkimiseksi."
Sama koskee myös esimerkiksi hyvän penkkipunnerrustuloksen tavoittelussa.
Jatkuu seuraavassa kommentissa.
Anonyymi kirjoitti:
"Noniin, minusta tuo mitä hän sanoo kateudeksi kuulostaa enemmänkin katkeruudelta, ettei hän ole nainen joka pärjää hänen mielestään jossain paremmin mitä hän miehenä. "
Minä en ole KOSKAAN pohtinut esimerkiksi sellaista, että haluaisin olla nainen. Ainakin mun tietääkseni pojaksi olen syntynyt ja aina tuntenut itseni siihen sukupuoleen, johon olen syntynyt. Se on taas toinen juttu, olenko stereotypinen hetero mies. Hetero kuitenkin olen.
"Eli miessukupuoli on ilmeisesti huonompi ja jostain syystä muka kyvytön menestymään samoissa asioissa missä naiset."
Tämän kykenin huomaaman, kun yritin opiskella psykologiaa. Naisia niillä kursseilla riitti, mutta itse olin naisia huonompi psykologiassa.
"Ilmeisesti hän luulee, että nuo ominaisuudet on ainoa arvostuksen aihe tai kertoo lähinnä siitä, että hänelle ne ovat."
Jos puhutaan vaikkapa lihaksista ja voimasta, olisi mielenkiintoista kuulla kommenttisi tähän kysymykseen.
"Poikien elämä on jatkuvaa tasapainoilua. Pitää todistaa olevansa "tosi poika", mutta ei saa machoilla liikaa. Pitää olla hyvä kaveri, mutta ei saa tunteilla liikaa. Pitää osata näyttää muille kaapin paikka, vaikka väkivaltaisestikin, mutta ei saa olla liian väkivaltainen, muuten saa kahelin maineen."
Lähinnä tämä, että toisinaan pitäisi näyttää kaapin paikka vaikka väkivaltaisesti. Palataanpa mun peruskouluvuosiin: tappeluissa olen ollut niin monta kertaa, että en kykene pysymään laskuissa mukana. Ei ne koulun "kingit" sitä voimaa tyttöihin käyttäneet vaan minuun, koska olin poika.
"Kulttuuri puskee poikia tietynlaisiin rooliodotuksiin ja käyttäytymään tietynlaisen poikakoodin mukaisesti. On oltava urheilullinen ja uhkarohkea ja on ehdottomasti vältettävä tyttöjen juttuja."
Jos oli hyvä urheilussa, arvostus muilta pojilta tuli huomattavasti helpommin kuin jos oli hyvä koulussa muissa mutta ei urheilussa.
"Oulun yliopiston akatemiatutkija Tuija Huukin mukaan näitä "oikean pojan" ominaisuuksia aletaan poikaryhmissä helposti arvottaa paremmuusjärjestykseen. Suosituimmat pojat pääsevät usein määrittelemään, mikä paikallisessa yhteisössä on arvostettua ja mikä ei. Esimerkiksi jääkiekko koetaan monesti pojalle sopivammaksi harrastukseksi kuin vaikka voimistelu."
"Paremmuusajattelu johtaa siihen, että pojat luokittelevat itsensä ja toiset pojat parempiin ja huonompiin ja alkavat kamppailla suosiosta ja vallasta."
Jos mietitään vaikkapa lihasta ja voimaa, mietitäänpä tällaista kysymystä: kumpi on tärkeämpää, pojan vaikkapa 100 kilon penkkipunnerrus vai tytön 100 kilon jalkakyykky.
Miksi otin vertailuun poikin penkkipunnerruksen ja tyttöjen jalkakyykyn? Jos katsotaan tuloksia klassisen voimanoston SM-kisoissa, voidaan havaita, että miesten penkkitulokset ja naisten jalkakyykkytulokset menevät varsin lähelle. Tämä numeroluku on siis raakaa faktaa, mutta entäpä, jos tätä kysymystä pohditaan vaikkapa näin, kumpi sukupuoli hyötyy enemmän siitä, että tuo kyseinen numeroluku on "riittävä".
"Jotenkin hassua, vaikka olen minäkin joskus kokenut "kateutta" siitä, että miessukupuoli kerryttää lihaksia suht itsestään kohtiin, joiden eteen minä naisena isolla työlläkään en saa yhtä herkästi ilman miessukupuolen hormooneja. "
Miksi sinä haluat olla "miehekkäissä" lajeissa miehiä parempi? Tässä vähän tutkimusta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-naiset-tienaavat-keskimaarin-vahemman-kuin-miehet-tasta-johtuu-sukupuolten-palkkaero/8568374
"Useissa yhteiskunnallisissa tutkimuksissa on huomattu, että kulttuurista riippumatta keskimäärin naiset pariutuvat miesten kanssa, jotka ovat sosioekonomisessa hierarkiassa ylempänä, tai vähintään samalla tasolla kuin he."
"Miehet siis keskimäärin tienaavat vähintään yhtä paljon, tai enemmän kuin kumppaninsa. Lisäksi, tai vaihtoehtoisesti, he ovat sosiaaliselta statukseltaan samalla tasolla tai ylempänä kuin kumppaninsa."
"Tutkimuksissa on huomattu, että miehet, jotka ovat sosioekonomisessa hierarkiassa korkeammalla, menestyvät paremmin kumppanin hankkimisessa ja saavat enemmän lapsia."
"Keskimäärin naisten suhteen vaikutus on ollut joissain tutkimuksissa jopa hieman negatiivinen. Eli naisten mahdollisuus löytää kumppani pienenee, tai ei ainakaan kasva, kun he kohoavat sosioekonomisessa hierarkiassa."
"Täten voidaan sanoa, että miehillä on ylimääräinen motivaation lähde sosioekonomisen hierarkian huipulle pyrkimiseksi."
TodellavaikeetaJatkuu.
Tähän tuo naisten "kateus" on johtamassa.
"Median luomat paineet, suorituskeskeisyys ja fitness-urheilun suosion kasvu ajavat tavallisia kuntoilijoita doping-aineiden pariin."
Pohditaanpa tällaista kysymystä: näiden aineiden valmistus on aikoinaan vaatinut älyä. Entäpä jos tämän älyn käyttäis vaikkapa "huono-osaisten" miesten auttamiseen?
"Onneksi sitä joskus aikuistuu ja alkaa hyväksyä faktoja kiukuttelun sijaan, miksen minä."
Jos sinua on harmittanut, että miehet saa salilla sua paremmin tuloksia, oletko miettinyt myös tätä, kuinka paljon "heikot" miehet joutuu elämän aikana kärsimään. Ent'pä, jos tyytyisit keskinkertaisuuteen ja käyttäisit resurssit vaikkapa sellaiseen alaan, jossa tavalla tai toisella edistetään "huono-osaisten" miesten asemaa.
Anonyymi kirjoitti:
"Noniin, minusta tuo mitä hän sanoo kateudeksi kuulostaa enemmänkin katkeruudelta, ettei hän ole nainen joka pärjää hänen mielestään jossain paremmin mitä hän miehenä. "
TodellavaikeetaNyt on sen verran kipuja, etten millään jaksa kirjoittaa vastausta kaikkeen. Pahoittelen, yritän vaikka myöhemmin palata niihin. Mutta en minä parempi halunnut olla, vaan lihaksikas ja vahva. Mä en yleensäkään mieti noin, että pitäisi olla missään asiassa parempi kun joku muu. Vaan mietin mitä ominaisuuksia haluan kehittää itsessäni, en kilpaillakseni vaan ollakseni tyytyväinen itseeni.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sen verran kipuja, etten millään jaksa kirjoittaa vastausta kaikkeen. Pahoittelen, yritän vaikka myöhemmin palata niihin. Mutta en minä parempi halunnut olla, vaan lihaksikas ja vahva. Mä en yleensäkään mieti noin, että pitäisi olla missään asiassa parempi kun joku muu. Vaan mietin mitä ominaisuuksia haluan kehittää itsessäni, en kilpaillakseni vaan ollakseni tyytyväinen itseeni.
JasuMillainen ihminen haluan olla, että arvostan itseäni vaikkei muut arvostaisikaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Tähän tuo naisten "kateus" on johtamassa.
Pohditaanpa tällaista kysymystä: näiden aineiden valmistus on aikoinaan vaatinut älyä. Entäpä jos tämän älyn käyttäis vaikkapa "huono-osaisten" miesten auttamiseen?
"Onneksi sitä joskus aikuistuu ja alkaa hyväksyä faktoja kiukuttelun sijaan, miksen minä."
Jos sinua on harmittanut, että miehet saa salilla sua paremmin tuloksia, oletko miettinyt myös tätä, kuinka paljon "heikot" miehet joutuu elämän aikana kärsimään. Ent'pä, jos tyytyisit keskinkertaisuuteen ja käyttäisit resurssit vaikkapa sellaiseen alaan, jossa tavalla tai toisella edistetään "huono-osaisten" miesten asemaa.
Todellavaikeetatämä kaveri vaikutti ensin pähkähullulta mutta nyt hän vaikuttaa järkevältä ja loogiselta, tässä aloituksessa on ehkä taustalla joku järkisyy mitä ei nyt vaan näe ihan äkkiseltään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sen verran kipuja, etten millään jaksa kirjoittaa vastausta kaikkeen. Pahoittelen, yritän vaikka myöhemmin palata niihin. Mutta en minä parempi halunnut olla, vaan lihaksikas ja vahva. Mä en yleensäkään mieti noin, että pitäisi olla missään asiassa parempi kun joku muu. Vaan mietin mitä ominaisuuksia haluan kehittää itsessäni, en kilpaillakseni vaan ollakseni tyytyväinen itseeni.
JasuOn kuitenkin hyvä miettiä taustatekijöitä, miksi haluaa olla lihaksikas ja vahva.
Anonyymi kirjoitti:
tämä kaveri vaikutti ensin pähkähullulta mutta nyt hän vaikuttaa järkevältä ja loogiselta, tässä aloituksessa on ehkä taustalla joku järkisyy mitä ei nyt vaan näe ihan äkkiseltään
Hyvä! Tässä kun on vähän eroa, mitä naisilta "vaadittiin" 50-luvulla ja mitä nyt.
Tarvitsiko naisten silloin hankkia "isoja" lihaksia?
Anonyymi kirjoitti:
On kuitenkin hyvä miettiä taustatekijöitä, miksi haluaa olla lihaksikas ja vahva.
TodellavaikeetaVarmaan se syy on ollut maskuliininen luonteenipiirre. Ja en ole tykännyt laihuudesta enkä lihavuudesta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti hän luulee, että nuo ominaisuudet on ainoa arvostuksen aihe tai kertoo lähinnä siitä, että hänelle ne ovat.
Jasujos olet nainen, treenaa jalkoja, pärjäät miehillekin siinä lajissa kun keskityt vaan jalkoihin niin saatat salilla hämmästyttää ja nolostuttaa monet lihaskimput kun vetäset jalkaprässillä 150kg liiikkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se syy on ollut maskuliininen luonteenipiirre. Ja en ole tykännyt laihuudesta enkä lihavuudesta.
JasuKyllä mä vieläkin tykkään olla vahva, mutten enää vuosikymmeniin ole halunnut miesmäisiä lihaksia. Tai miesmäistä suorituskykyä. Vanhenemisessa kyllä ottaa päähän vain se, että voimat vähenee. Minä kun tykkään fyysisesti suoriutua mahdollisimman vanhaksi hyvin ja itsenäisesti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Tässä kun on vähän eroa, mitä naisilta "vaadittiin" 50-luvulla ja mitä nyt.
Todellavaikeetatämä kaveri puhuu ihan oikeasti asiaa.
mihin hittoon ne naiset niitä isoja hauiksia oikeen tarvitsevat, meinaavatko muuttua miehiksi tai jotain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos olet nainen, treenaa jalkoja, pärjäät miehillekin siinä lajissa kun keskityt vaan jalkoihin niin saatat salilla hämmästyttää ja nolostuttaa monet lihaskimput kun vetäset jalkaprässillä 150kg liiikkeelle
Mun ei tarvitse pärjätä kellekkään, mutta mun pitää pärjätä omassa elämässäni ja koska teen helvetisti fyysisiä asiouta tarvitaan niihin lihaskuntoa ja kyllä voimaakin. 😊
Kilpailkaa te muut, ei ole ollu ikinä mun juttu muussa kuin kilpa-ajossa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä kaveri puhuu ihan oikeasti asiaa.
mihin hittoon ne naiset niitä isoja hauiksia oikeen tarvitsevat, meinaavatko muuttua miehiksi tai jotain?Rakenna itse pihaa ja puutarhaa, siivoa lasisia terraarioita ja kanniskele niitä. Rakenna ei tarkoita taimien istuttelua, vaan betonin ja puunrunkojen liikuttelua, ei niitä narukäsillä mihkään siirretä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuitenkin hyvä miettiä taustatekijöitä, miksi haluaa olla lihaksikas ja vahva.
TodellavaikeetaTälleen sivusta totean, että valtaosalla siinä ei ole mitään sen ihmeempää taustasyytä. On paljon mukavampaa jaksaa tehdä asiat itse, kuin kysellä jokaiseen pieneenkin nostamiseen jne. joku avuksi. Sellainen elämä nyt olis ihan persiistä, että pitäisi jatkuvasti ruinata jonkun apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaSilloin naiset olivatkin keskimäärin varsin avuttomassa asemassa. Sä et selvästikään tajua miten helvetillistä se oikeastaan on, kun olet jatkuvasti jokun avun varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin hittoon ne naiset niitä isoja hauiksia oikeen tarvitsevat, meinaavatko muuttua miehiksi tai jotain?Eikös tuosta Euroviisuistakin puhuta, että olisi "tasa-arvon" juhlaa. Tuossa tuo Tanskan Euroviisuesiintyjä.
Kuten nähdään, vähemmälläkin lihasmassalla ollaan pärjätty, kun vertaa tuohon 50-luvun salilla treenaavaan naiseen.
Pohditaanpa elinikää: niin vaan on 50-luvullakin naiset eläneet miehiä vanhemmiksi ainakin Pohjoismaissa, Isossa-Britanniassa ja Yhdysvalloissa.
tuo "tasa-arvo" tarkoittaa käytännössä entistä kovempaa suorituskykyä ja "vahvimpien" voittoa. Eihän tätä nämä "aina oikeassa olevat" kykene näkemään. Katsoppas vaan, miltä näytti naiset Euroviisuissakin joitakin vuosikymmeniä sitten. Näkyikö "lihaksikkaita" naisia?
Anonyymi kirjoitti:
mihin hittoon ne naiset niitä isoja hauiksia oikeen tarvitsevat, meinaavatko muuttua miehiksi tai jotain?Kaveri puhuu ihan puutaheinää. Ei kukaan halua olla hintelä avuton tikku, joka ei pysty maitopurkki painavampaa itse kantamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvitse pärjätä kellekkään, mutta mun pitää pärjätä omassa elämässäni ja koska teen helvetisti fyysisiä asiouta tarvitaan niihin lihaskuntoa ja kyllä voimaakin. 😊
Kilpailkaa te muut, ei ole ollu ikinä mun juttu muussa kuin kilpa-ajossa.
JasuJuuri tuohan se pointti on. Haluatko kyetä itse tekemään ja päättämään milloin ja miten asiat tehdään. Vai haluatko aina ruinata kaikkeen apua ja sitten odottaa jos mies suostuu armollisesti sen asian hoitamaan. Jos ei itse jaksa, eikä kykene, niin sitä on ihan hiton avuttomassa ja alisteisessakin asemassa, aina ruinaamassa kaikkeen apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakenna itse pihaa ja puutarhaa, siivoa lasisia terraarioita ja kanniskele niitä. Rakenna ei tarkoita taimien istuttelua, vaan betonin ja puunrunkojen liikuttelua, ei niitä narukäsillä mihkään siirretä.
JasuJust tuossa viime viikonloppuna mietin betonisäkkejä, hiekkaa ja pihakiviä roudatessani, että olishan tämä nyt ihan ahterista, jos tässäkin tekemisessä pitäisi olla toisen armoilla. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö halutessaan saa auttaa mutta jos koko homma ja sen tekeminen olisi riippuvainen toisesta, niin karseaa olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin naiset olivatkin keskimäärin varsin avuttomassa asemassa. Sä et selvästikään tajua miten helvetillistä se oikeastaan on, kun olet jatkuvasti jokun avun varassa.
Kuten jo sanoin, silloinkin naiset elivät miehiä vanhemmiksi ainakin Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, samoin myös Pohjoismaissa ja syntyvyys oli parempaa. Mikään fakta ei tue tuota sun väitettäsi, että naisilla olisi 50-luvulla ollut asiat erittäin huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri puhuu ihan puutaheinää. Ei kukaan halua olla hintelä avuton tikku, joka ei pysty maitopurkki painavampaa itse kantamaan.
Hyvä! Sinä tosiaan tajusit, että kukaan ei halua olla hintelä. Mietippäs näitä lukuisia hinteliä poikia peruskoulussa, joilta puuttuu voimaa ja "hyödyllisiä" taitoja "enemmän kuin tarpeeksi".
Sinullekin tuossa vähän todellisuutta.
Juuri tämä: pitää näyttää kaapin paikka vaikka väkivaltaisesti. Tätä on kyllä nähty peruskoulussa niin paljon että en kykene pysymään laskuissa mukana. Arvatkaapas vaan kenelle ne jännäpojat sen kaapin paikan näytti väkivaltaisesti. Luuletko, että niille ylä-asteen hyvännäköisille tytöille?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Sinä tosiaan tajusit, että kukaan ei halua olla hintelä. Mietippäs näitä lukuisia hinteliä poikia peruskoulussa, joilta puuttuu voimaa ja "hyödyllisiä" taitoja "enemmän kuin tarpeeksi".
Juuri tämä: pitää näyttää kaapin paikka vaikka väkivaltaisesti. Tätä on kyllä nähty peruskoulussa niin paljon että en kykene pysymään laskuissa mukana. Arvatkaapas vaan kenelle ne jännäpojat sen kaapin paikan näytti väkivaltaisesti. Luuletko, että niille ylä-asteen hyvännäköisille tytöille?
TodellavaikeetaHe ovat poikia, joten heidän ihan jokaisen on halutessaan helpompaa kehittää lihaksiaan kuin yhdenkään naisen. Jos mies ei saa kehitettyä enemmän lihasta kuin nainen luomuna, niin sillon mies ei tee oikeasti yhtään töitä. Miestä nyt ei vaan voi tuossa asiassa verratakaan naiseen. Näin se vain on. Miehen on ihan turhaa vinkua naisten lihaksista, sillä hän voisi koska vain hankkia itselleen isommat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaJa siis mä ymmärtäisin sunkin valituksesi, jollei mies olisi aina tässä asiassa etulyöntiasemassa. Siis ihan aina. Tällaisenaan nämä sun valituksesi ovat lähinnä koomisia, sillä sä valitat siitä, että henkilö, joka joutuu tekemään paljon enemmän työtä lihastensa eteen, kuin sinä ikinä joutuisit, kun vain tekisit, etkä valittaisi, tekee sen työn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TodellavaikeetaJa en tiedä missä getossa sä olet koulusi käynyt. Mä en ole tavannut ketään miestä, joka olisi joutunut moisia tekemään. Sellaisa kyllä tiedän, jotka ovat riehuneet täysin ilman syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo sanoin, silloinkin naiset elivät miehiä vanhemmiksi ainakin Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, samoin myös Pohjoismaissa ja syntyvyys oli parempaa. Mikään fakta ei tue tuota sun väitettäsi, että naisilla olisi 50-luvulla ollut asiat erittäin huonosti.
TodellavaikeetaSe taas johtuu miesten elintavoista, jotka taas eivät millään tavalla ole naisten vika. Pitäkää huolta itsestänne ja terveydestänne ja käykää joskus lääkärintarkastuksessakin, älkääkä vinkuko tästäkin naisille.
Jokaisen 50-luvulla eläneen naisen kertomukset kertovat, että naisten elämä on silloin ollut hyvin paljon huonompaa. Lapsiakin on ollut pakko synnyttää, vaikkei ole halunnutkaan. Sinun mielestäsi synnyttämään pakottaminen taas mitä ilmeisimmin on ollut ihan ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat poikia, joten heidän ihan jokaisen on halutessaan helpompaa kehittää lihaksiaan kuin yhdenkään naisen. Jos mies ei saa kehitettyä enemmän lihasta kuin nainen luomuna, niin sillon mies ei tee oikeasti yhtään töitä. Miestä nyt ei vaan voi tuossa asiassa verratakaan naiseen. Näin se vain on. Miehen on ihan turhaa vinkua naisten lihaksista, sillä hän voisi koska vain hankkia itselleen isommat.
kaikilla miehillä ei hormonitoiminta ole niin voimakasta että pystyisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikilla miehillä ei hormonitoiminta ole niin voimakasta että pystyisivät.
Ei sen tarvitse olla voimakasta. Riittää kun on normaalia. Jos testoarvot ovat epätavallisen matalat, niin se on terveysriski. Eli heti mars lääkäriin jos testosteroniarvot ovat matalammat kuin naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuohan se pointti on. Haluatko kyetä itse tekemään ja päättämään milloin ja miten asiat tehdään. Vai haluatko aina ruinata kaikkeen apua ja sitten odottaa jos mies suostuu armollisesti sen asian hoitamaan. Jos ei itse jaksa, eikä kykene, niin sitä on ihan hiton avuttomassa ja alisteisessakin asemassa, aina ruinaamassa kaikkeen apua.
Juurikin näin. Se on se elämän ydin ja punainen lanka mikä pitää koneiston liikkeellä, kyetä itse eikä ruinaamaan josko joku ehtis ja viittis aina jeesata. 🙂👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tuossa viime viikonloppuna mietin betonisäkkejä, hiekkaa ja pihakiviä roudatessani, että olishan tämä nyt ihan ahterista, jos tässäkin tekemisessä pitäisi olla toisen armoilla. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö halutessaan saa auttaa mutta jos koko homma ja sen tekeminen olisi riippuvainen toisesta, niin karseaa olisi.
Kyllä. Se vie elämästä mielenkiinnon kokonaan, jos pitää olla muitten armoilla ja itse ei saa mitään aikaan. Ei se olisi edes elämän arvoista elämää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen tarvitse olla voimakasta. Riittää kun on normaalia. Jos testoarvot ovat epätavallisen matalat, niin se on terveysriski. Eli heti mars lääkäriin jos testosteroniarvot ovat matalammat kuin naisilla.
jollain naisilla on niin paljon testosteronia elimistössään että parta kasvaa
- Anonyymi
Se on jotenkin todella outoa, miten sä jatkuvasti vingut ja vongut olevasi naisille kateellinen. Ikinä koskaan millonkaan sä et ole yhtään kateellinen yhdellekään miehelle, vaan nekin sä käännät jotenkin naisten viaksi. Sun ajatusmaailmasi on ihan hiton kieroutunut ja kummallinen, enkä mä yhtään ihmettele, että sinua kartellaan.
- Anonyymi
Polariosaatiolangan etsintä taitaa olla ihan hukassa.
- Anonyymi
Se että jokin nostaa sinussa syvää arvottomuuden tunnetta ja kateutta on itseasiassa mahdollisuus kohdata se arvottomuus itsessä. Koetko että olet arvoton mikäli et ole menestynyt? Voisiko arvosi perustua johonkin muuhun kuin menestymiseen kuten johonkin hyviin ominaisuuksiisi tai hyviin tekoihin muita kohtaan? Ajattelen että koska itse tiedän tekeväni aina olosuhteisiin nähden parhaani ja pyrkiväni olemaan hyvä muille vaikka eivät sitä huomaisi niin arvostan itseäni sillä arvoni ovat kiinnittyneet johonkin todellisempaan ja aidompaan kuin pinnalliseen puurtamiseen ja kilpailemiseen. Toivottavasti tästä oli sinulle edes vähän apua.
- Anonyymi
😁 Tuota noin, tällaisena aloittelevana kateellisena tarvis saada vähän vinkkejä. Sanotaan ettei vanha koira uusia tapoja mutta saatan olla kyllä poikkeus tässäkin asiassa 🙂.
Kuvitellaan että syön donitsia, jossain kohtaa donitsia syödessäni huomaan etten voi syödä donitsin keskiosaa lainkaan vaikka haluaisin nimenomaan syötäväkseni juuri sen keskiosan...se on poissa eikä sitä ole enää olemassakaan vaikka olen herkutellut vasta ympäröivällä osalla 🙄.
Tulisiko minun suhtautua muihin donitsin syöjiin suurella kateudella koska he takuulla ovat syöneet omistaan sen keskimmäisen osan mitä en ole kertaakaan vielä päässyt maistamaan.
Olisiko tässä aineksia pitkäaikaisen kestävän kateuden syntyyn tai edes alkeiden ainekseksi kateuden keitokseen, oikein kunnon maistuvaan keitokseen? 🙂 - Anonyymi
Tajuatko sä yhtään miten koominen ja naurettava on mies, joka on kateellinen naisten lihaksille? Sius naisten lihaksille, mies wtf 😂. Mikä hiton mies se muka on, kun tuollaista itkee? En mä ainakaan pysty näkemään tuollaisesta valittavaa muuna kuin laiskana itkupillinä. Painu salille ja tee ne työt. Saat samalla työllä enemmän tuloksia, ihan vain koska olet mies.
Sen nä ymmärrän, että miehet, jotks eivät tykkää naisten lihaksista esteettisistä syistä, voivat valittaakin. Heillä on edes jotenkin perusteltavissa oleva syy. Sä sen sijaan oket ihan tyhjästä vinkuja, joka on kateellinen, koska on itse laiska lössykkä.- Anonyymi
Samaa mäkin oken näitä lukiessani miettinyt. Mies, joka on kateellinen naisten lihaksille. Onko typerämpää kuultu. 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mäkin oken näitä lukiessani miettinyt. Mies, joka on kateellinen naisten lihaksille. Onko typerämpää kuultu. 🤦♀️
se nyt on varmaan pitkä ja hoikka mies, on sen tyyppinen keho, laiha, ei sihen niin vaan lihaksia kehitellä. lyhyt ja lihava nainen saa lihaksia helpommin kun laiha ja pitkä mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se nyt on varmaan pitkä ja hoikka mies, on sen tyyppinen keho, laiha, ei sihen niin vaan lihaksia kehitellä. lyhyt ja lihava nainen saa lihaksia helpommin kun laiha ja pitkä mies
Saa aina paremmin kuin yksikään nainen. Näin se vain menee, vaukka se epäreiluaa onkin.
- Anonyymi
ihmiset on erillaisia, on semmoisia laihoja ja pitkiä miehiä joilla ei ole lihaksia, eikä ne niitä saakaan vaikka mitä tekisi. ja he saavat haukkumista osakseen niiltä lihavilta ja lihaksikkailta naisilta. ymmärrän ihan hyvin että sellaisilla miehillä voi olla katkeria tunteita noita naisia kohtaan
- Anonyymi
Miksi olisin kateellinen? Etköhän puhu omasta kateellisuudestasi ja siitä mitkä ovat arvojasi,mitä kadehdit? Minä en jaksaisi kadehtia jotain ulkonäkökeskeistä ,katdehtisin enemmänkin jotain hyvin sielutietoista,jotain epäitsekästä,laajasti ymmärtävää /näkevää/epäitsekästä.🤷♀️
Miten miehenä kadehdit naisten ulkonäköä? siis haluaisit ja toivoisit näyttävästi samalta vai?
Itse en ole ikinä kadehtinut. He ovat viimeisen päälle laitettu, lähes kenestä tahansa saa sen näköisen.- Anonyymi
Ap on kateellisin ikinä!
- Anonyymi
Niin on hintelä hiiruli joka kadehtii niitä jotka on viitsinyt vähän podailla. Ja jos nainen on podaillut niin sitäkin mitättömämmäksi itsensa luihulihaksineen kokee. Yhyy. Jo kelpaa marmattaa suolisivuille .jotai tekemistä sentään 🤷♀️
- Anonyymi
Ei huono sanos uotinen. Ihan komea näkönen nainen mimmi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595