Pitääkö Kajaanissa raportoida kaikista tekemisistä?
Ilmoitusvelvollinen Kajaanissa
11
287
Vastaukset
- Anonyymi
Muuttoilmoitus on tehtävä, jos pääsee Kajaanista lähtemään pois.
- Anonyymi
Mitä elämässä ei tarvitse tehdä ei kannata tehdä esimerkiksi autossa musiikin kuuntelu ei mitään tarvetta kuunnella musiikkia
- Anonyymi
Kuulo menee jos kuuntelet musaa.
- Anonyymi
Kyllä jotkut raportoivat ihan kaikesta Facebookissa. On ihmeellistä, kun jokainen askare laitetaan faceen näkyville. Kyllä ihmisen täytyy olla latvasta laho, kun toimii noin. Joka ainoasta saamastaan kukkakimpusta laitetaan kuva ja odotetaan, että kahjo huutokuoro alkaa peukuttamaan. No, huvinsa kullakin...
- Anonyymi
Saman olen huomannut, tietyt tyypit laittavat lärvinsä kuvia jatkuvasti. Sitten vielä muokkaavat niitä - luonnnossa aivan eri nököisiä. Tuo on heikko itsetuntoa ja kerjäämistä kehuihin. - että huomatkaa, miten upean kaunis olen. Ei tulisi mieleenikään laittaa kuvia itsestäni faceen tai instagramiin , eikä mihinkään muuhunkaan foorumiin.
- Anonyymi
Suurin osa kaikenhuipuksi väritettyjä hurlum lei juttuja.
- Anonyymi
Hei latvalaho, hyvä syy peukuttaa.🤪👍
- Anonyymi
kellä aikaa ja jotenkin uutta semmoiset hommat, rutinoituvat raportoimaan kuvat aamukahvista lähtien ja lenkkeilyn näkymät montako koira kagga läjää
ja maisemat kuvataan- Anonyymi
Niinpä omat koirat hunnigolla muutama jäänyt auton allekkin.
- AnonyymiUUSI
ee tartte,,juoruakat ja ukot kyllä huolehtii sinunnii tekemiset
- AnonyymiUUSI
Ei ole juoruilusta kyse jos tappaa koiria/pentuja lasolinilla.
Tämä on mielenvikainen , joka on näin pipi päästään. Monia aavistuksia tämä teko herättää ja mietteitä on tapahtumapaikka sellainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814