Pensa asemat "ryysii kymmenen sentiä enemmän litralta kuin naapuri kunnat,mikä on kylläkin ollut vuosikymmeniä sama tyyli.Kannattaa suunnata napuri pitäjiin ostosreissunsa ja viedä niihin euronsa jo senkin takia että saa ystävällistä palvelua ja hinnat täsmäävät.
Viitasaaren yrittäjät.
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhyys ei vaivaa Viitasaarella!
- Anonyymi
Siitähän sen näkee kun kaikki yritykset on lopettaneen toimintansa niin sanotun keskustan alueella,ikkunoissa laput myydään tai vuokrataan kiinteistö.Yrittäjien lähestymistapa asiakkaisiin ei toimi hintoja korottamalla joten myynti laskee ja näköalat paranee kun näyteikkunoista sisään kurkkaa tyhjiin liiketiloihin.
- Anonyymi
Kuoleva paikkakunta on tämä Viitasaari. Hähhähhää!
- Anonyymi
Onhan siellä kolme kerrostaloa joihin eläkeläiset sijoitetaan valvonnan alle kun muut pois muuttaa.
- Anonyymi
Luuleeko huoltikset että poltto aineiden myynti lisääntyy kun pitää hinnat korkealla niin ihmisillä ei on varaa ajella edullisemman bensan perässä naapurikuntaan ostoksille,olisi jo aika kartelli poistaa tästä käpykylästä ja seurata naapureiden hinnoittelua.Väki vähenee ja vanhentuu niin ei muutaman vuoden kuluttua ole nestettä myydä mitä tankkiin laitteisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408