Ateisteja pitää kuulustella

Anonyymi-ap

Jos vastaavat väärin, niin pannaan kahleisiin. Kirkon miehet kuulustelevat ja valtion virkamiehet panevat kahleisiin, Näin toimittiin ennen ja nyt on korkea aika palata siihen.

Mitä se Jeesuksin sanoo, kun löytää ateistit vapaalla jalalla palatessaan!

12

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala pitäisi ottaa kiinni ja laittaa Niuvanniemeen lepositeisiin, jossa sitä kuulusteltaisiin mm. siitä, miksi tappoi yli 2 miljoonaa ihmistä, käski ottaa nuoria tyttöjä seksiorjiksi, halkaista raskaana olevien äitien vatsat miekalla ja murskata vauvojen päät mätkimällä niitä kallioon.

Lisäksi Jumalalle voisi tehdä älykkyystestin. Miten tyhmä täytyy olla, että vaikka hukutti koko maailman ja kidutti itsensä hengiltä niin silti ei saanut syntiä pois maailmasta? Ja miksi ihmeessä maapalloon piti muurata maan peruspylväät? Eihän painovoiman avulla kasassa pysyvä pallo tarvitse peruspylväitä. Ja kuka vajakki luo auringonvalon ja päivänvalon erikseen? Mihin Jumala piilotti päivänvalon? Nykyään päivänvaloon riittää aurinko.

• Anonyymi

Ja ateistien rikos oli mikä? Kerro myös mikä pykälä Suomen laissa määrittelee sen.

• Anonyymi

Suurin rikos on se, ettei usko Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun mukaan. Siitä joutuu helvettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin rikos on se, ettei usko Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun mukaan. Siitä joutuu helvettiin.

Näin juuri!

Lasten raiskaukset ja murhat Jeesus kyllä antaa anteeksi, mutta ei ajatusrikoksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri!

Lasten raiskaukset ja murhat Jeesus kyllä antaa anteeksi, mutta ei ajatusrikoksia!

Totta. Epäusko on ainoa synti, josta joutuu helvettiin. Kaiken muun saa anteeksi.

• Anonyymi

Kirjoittavatko kristityt useinkin alistusfantasioita masturboidessaan?
      Vai onko aloittaja poikkeus?

• Anonyymi

Olen ateisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ateisti.

Valehtelu paljasti aidon uskovan.

• Anonyymi

Aloittaja on tyypillinen sadistinen kristofasisti, joka haluaisi tehdä maasta totalitäärisen teokraattisen diktatuurin ja kiehuu avutonta raivoa uskonnonvapautta kohtaan...

• Anonyymi

Jeesus ei palaa, joten ei sano mitään. Yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta.

• Anonyymi

nyt on koittanut takaisin maksun aika 🙂

• Anonyymi

minua harmitti aivan vitusti , kun muinoin erosin kirkosta enkä joutunut papin kuulemaksi 🤔 olisi pappi tehnyt itsarin tai eronnut itsekin juttu tuokion jälkeen 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe