Koska nainen koko ajan tivaa ja kyselee miehen ammattia ja työpaikkaa, niin
mies tuo naiselle paketin ensimmäisllä treffeillä naisen luona.
Nainen avaa paketin ja ihmettelee huuli pyöreänä paketin sisältöä kysyen, mikä härveli tämä on?
No se on kampiakseli, kun koko ajan tivaat mitä työtä teen, niin siinä on sinulle vastaus.
Nainen utelee, mihin koneeseen tämä tällainen härveli tulee.
Autoon tietenkin sanoo mies, olen automekaanikko insinööri 10 000€/kk palkalla.
Sen kuultuaan naisen naamalle leviää suunnaton hangon keksi hymy ja nainen välittömästi rakastuu.
Mies tuo paketin naiselle ensitreffeillä
11
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä nainen. Ei automekaanikon palkka ole lähellekkään noin suuri.
- Anonyymi
Eikä insinöörinkään. Kyseessä on työtön huijariätmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä insinöörinkään. Kyseessä on työtön huijariätmi.
Eihän insinöörit pääse edes töihin. Kortistossa kaikki ylilukeneet ätmit. Istuvat täällä ja näkevät unia työstä ja tulevat kertomaan tänne kuinka rikkaita ja ahkeria panomiehiä.
- Anonyymi
Niin onhan se varmasti työläinen totta, että tämä palstaäijän tekaisema arvio on liian suuri. Miten sinun liksa onko kolmatta osaa?
- Anonyymi
MInä en kysy ammattia enkä palkkaa vaan käskyn: elätä ittes - mua ei tartte.
- Anonyymi
Voi näitä aloituksia.
Kampiakseli...pyrsk.
Minä en ainakaan tietäisi, mikä se on. No techncs at all.
Ai 10.000 €. Kiva, jos tuut sillä toimeen. Pidä hyvänäs, en minä sellaisia kysy.
Vilma - Anonyymi
Tyyppi valehtelee. Naunen heittää äijän ulos ja kampiakselilla päähän. Oppiipahan olemaan.
- Anonyymi
Onpa nyt taas älytön esimerkki.
- Sheena - Anonyymi
Ai niin ja unohtui kerrata: ekoja treffejä ei sovita naisen luokse eikä miehen luokse.
- Sheena - Anonyymi
Mies kertoo olevansa autonasentaja ja opiskelevansa insinööriksi. Mies saapuu noutamaan naisen kouluun ruostuneella rieskalla ja ajautuu keskelle liikenneympyrää huonoilla renkailla. Nainen rakastuu välittömästi työntäessään autoa takaisin tielle takalistosta. Kumpikaan ei mainitse vääntyneestä liikennemerkistä.
😍
Tosijuttu- Anonyymi
Jatketaan vielä edelliseen.
Tähän voisi kysyä jatkoksi, "Ookko sie ajellu vieläkin siitä perssilmästä?"
Kuka tunnistaa paikan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615