https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011230684.html
Olisiko syynä peruSSuomalaisten olematon kannatus,datakeskuksista uusi aihe öyhöttää?
Perussuomalaiset ovat huolissaan datakeskuksista Pääministeri Orpo ei tiedä, miksi
12
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomukselaiset näpäyttivät Rydmania sormille, mitähän Wille keksii kostoksi?
- Anonyymi
Persut vastustavat vaikka eivät tiedä miksi.
- Anonyymi
Opettele punikki kirjoittamaan.
- Anonyymi
No voivoi. Nytkö se kokoomuslaisten selkäranka jo alkoi notkua pahan vastaisessa sodassaan?
- Anonyymi
Persut on Suomen suurin Tik Tok-puolue ja nyt vastustavat Tik Tok:n datakeskusta. Mikä logiikka?
Esim. Persu-Tynkkysen toteutti oman vaalikampanjan lähes kokonaan populistisilla Tik Tok videoillaan.
Jos persut oikeasti vastustaisivat Tik Tokia, he ajaisivat koko sovelluksen kieltämistä.
Jos datakeskukset toimisivat turpeella ja öljyllä, niin ne varmasti kelpaisivat persuille.- Anonyymi
"Jos datakeskukset toimisivat turpeella ja öljyllä, niin ne varmasti kelpaisivat persuille."
Tämä! :D
Aalto-yliopiston tietoverkkotekniikan professori Jukka Manner :”En oikein ymmärrä, mikä olisi se turvallisuusuhka, jonka Tiktokin datakeskus Suomessa aiheuttaisi. Keskuksessa käsitellään ainoastaan Tiktok-sovelluksen palvelun käytöstä hankittuja tietoja, mutta keskuksen toimintaa operoidaan ja ylläpidetään etänä ulkomailta”
Persut koittavat saada kannatustaan nousuun olettamalla datakeskusta turvallisuusuhaksi sen vuoksi kun tiktok on Kiinasta kotoisin?Jälleen yksi
perusteeton uhkakuva persuilta.Ilman todellisuuspohjaa,ihan vain mutu tuntumalla.- Anonyymi
Turvallisuusuhka on pieni, itänaapuri jo tietää, missä kohtaa meidän datakaapelit kulkee merenphjassa.
Voidaan kuitenkin kysyä:
-Mistä saadaan lähes ilmainen datakeskuksen tarvitsema sähkö 24/7/365 eli tuuli tai aurinkosähkö ei tähän käy?
-Kuinka monta (1-10) suomalaista datakeskus työllistää suomessa jatkossa?
-Löytyykö virolaisia rakennusmiehiä tarpeeksi?- Anonyymi
Pitää tehdä turpeella ja kivihiilellä toimiva datakeskus, niin se kelpaisi persuille.
Mustaa savua pukkaavia datakeskus olisi persujen mieleen.
- Anonyymi
se on vähän kuin kelarahat 🤣 paljonkos nyt maksaa sähkö 🤣🤣🤣
mutta saatana näiden datakeskusten jälkeen hinta nousee pilviin 😠
ai ei tuulivoimaollutkaan kannattava investointi , paitsi kuluttajan kannata 🙂
kun ei tuule niin ei tule rahaa ja kun tuulee niin hinta nolla 🤣🤣🤣- Anonyymi
sauna aina päällä nollasähköllä ja sen mukaan saunotaan
- Anonyymi
Kiinalainen datakeskus Suomessa vähentää Venäjän intoa katkoa datakaapeleita.
Eikö persut ymmärrä tätä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563