Hi vielä ajatteluun pystyvät persut!! Huomaatteko kuinka Mediapoolinen valtalehdistö sulkeutui suojaamaan Purraa? Kuinka hänen ns "suuri esiintymisensä" joka muuttui itsensä kehumiseksi, saatiin näyttämään osaavan politiikon käytökseksi.
Hi vielä ajatteluun pystyvät persut!!
Anonyymi-ap
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka moni persuedustajista kuuluu muurareihin? Nekö ja Mediapooli Purran valitsi jo ½ vuotta ennen puoluekokousta puheenjohtajaksi? Halla-ahoko on kaiken suunnitellut? Onko Koskela jo korkeallakin asteikolla vapaamuurareissa?
Minulle lohjalainen mies kertoi, että oli pientä painetta häntä kohtaan talvella, mutta tultiin sanomaan, että "pitää vain nyt justiinsa laittaa suu kiinni!"- Anonyymi
Halla-aho sisäpiiriin kuulumattoman "vaikuttajaystävien kanssa" asiaa velloi eteenpäin
- Anonyymi
mitenkäs Marinin aikana.... muuta ollutkaa ku ylistystä vaikka oli pihalla ku lumiukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657