Kenenkään. En omaani enkä muiden, en enää.
En halua särkeä sydämiä
21
367
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa? Ei meidän tarvitse särkeä toistemme sydämiä?
- Anonyymi
Minun sydämen rikoit.
Miehelt- Anonyymi
Sinä minun ensin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä minun ensin..
Oletko nainen?
- Anonyymi
Kuka on rikkonut? Älä vaan sano että palstalla. Voi jukra ✨⚓ voimia ja jaksamista sinulle 🩷 kuka lienetkään
- Anonyymi
Sinä moneen kertaan mun sydämen, ennen kuin mitään alkoi Ymmårrätköhän edes.
- Anonyymi
Kun sydän särkyy niin se tuntuu lohduttomalta ja se sattuu sopukoita myöten. Tsemppiä aloittajalle.
- Anonyymi
Kukapa haluaisi
- Anonyymi
Oikea rakkaus voittaa kaiken ja yhteen päädytään, jos niin on tarkoitettu ❤️ mutta yrittämättä se ei tapahdu. Oikea rakkaus kannattaa kuitenkin kohdata ja ottaa vastaan.
- Anonyymi
Minäkään en enää koskaan halua särkeä kenenkään sydämiä. Se on ihan varma!
- Anonyymi
Jeesus varjelee. Itse luotan häneen. En halua mitään suhteita rai rakastumisia jotka ei ole hänestä. Mistä tiedän mikä on hänestä? No siitä että siinä on läsnä Jumalan hyvyys ja rakkaus.
- Anonyymi
Onneksi jumala tietää mikä on oikein ja mikä on väärin. Minun mieheni teki väärin. En voi häntä enää pelastaa.
- Anonyymi
Rakastan
- Anonyymi
Mies rakastaa naista
- Anonyymi
Mun sydäntä ei enää voikaan kukaan särkeä.
Ei enää.
Ei koskaan enää.
Ei kukaan.- Anonyymi
Niinhän sitä toivoisi. Mut niin kauan kuin on elämää on riski rikkoutua. Ja niin kauan kuin rakastaa, on riski sydämen särkyä. Kivun pelossa jos jättää rakastamatta, tulee kipu muuta kautta. Täysin ei voi välttyä.
Suurimpia särkymisiä voi silti ehkäistä, uskon niin. Oot oikealla tiellä, avoimempi ja rehellisempi. Silloin satuttaa kohtuudella. Vielä ehdottaisin et tavataan, jot voitais halaamalla haavoja parantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä toivoisi. Mut niin kauan kuin on elämää on riski rikkoutua. Ja niin kauan kuin rakastaa, on riski sydämen särkyä. Kivun pelossa jos jättää rakastamatta, tulee kipu muuta kautta. Täysin ei voi välttyä.
Suurimpia särkymisiä voi silti ehkäistä, uskon niin. Oot oikealla tiellä, avoimempi ja rehellisempi. Silloin satuttaa kohtuudella. Vielä ehdottaisin et tavataan, jot voitais halaamalla haavoja parantaa.Mun sydän on täysin särjetty tällä hetkellä,
ja tiiän ettei se siitä enää korjaannu rakastavaksi. Koska asiat jäi tällei kun jäi.
Tai en voi sanoa et tiiän, uskoisin niin kuitenkin.
Kenenkähän kanssa mahdollisesti tahtoisit halimaan ja parantaa haavoja?
;
- Anonyymi
Mun sydän särkyi paihoin
Kun olitkin vain valehtelua ja höptteliä mies.
Mulla oli niin suudetv odotukset rakkaudelle ja
Meille et koko elämä on tyhjää ja Mullin mallin
Ja kokoajan on kurjaa
Ja semmonen tyhjä osaston ja yksinäinen olo.
Sen lisäks luottamus miehiin on poissa.
Ja joudun pitkin nettiä lukeen miten kauhea oon ollu
Kun miehelle ei edes se perus ihmisyyden
Ja ihmissuhteiden malli misson molemmissa
Vikoja . Itsekeskeiset uhriutujat käyttäytyy noin .
Odotan sitä ihmettä et huomaa joskus
Et muillakin väliä kun niiden omien halujen esiintuonnilla!
Et me muutkin voidaan mennä rikki
Ja meihin muihinkin voi sattua
Eikä vaan perkl siihen joka asettaa
Itsensä valokeilaan kuin teini...
Minä minä Uli uli vittu tyyliin
Saanen mies muistuttaa ettei yli 40 Veet
Saa käyttäytyä ku kakarat edes
tunneasiossa vaikka miten lapsettais...
Pyydä anteeksi viknoitä!
En oo mikää seksirobotti joka
Jaksaa kuunnella vain paskaa
päivät pitkät
Muuten lopeta jo!
Riittää jo!
Vittuuntuu Nainen
Naiselta joka ihan oikeasti toivo muuta.
Ei yhtä särkymisen kokemusta lisää- Anonyymi
Kaikki tehdään virheitä, eikä olla täydellisiä tai valmiita koskaan.
Kasvu edellyttää joskus taantumista, mokia, satuttamistakin. Kun ne itsessään tunnistaa, on päässyt jo paljosti eteenpäin.
Olet rakas.
- Anonyymi
valitettavasti elämä on semmoista, aina rakkaus ei riitä ja suhteeseen mahtuu vain kaksi ihmistä. sitä elämä on sydämien särkymistä ja, tuskaa. ja pitää aina muistaa miten suhde vaikuttaa muihin, eli aina on ollut myös muissa aihetta.
- Anonyymi
hyvä Tarkistaa miten rakkautesi vaikuttaa muiden elämään, ei kaikkea tarvitse sietää rakkaudenkaan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635