Kenestä palstalaisesta

Anonyymi-ap

Tulisi sinulle ihana halinalle?

-flowersreally-

8

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On unohtunut katsoa tuo italialaisten esitys joku Lucio euroviisujutussa, ei ole Lucio Fulci, eikä Sario Argento, noiden elokuvia olen kyllä katsonut.

Drario Argenton Bluray-elokuvio-kokoelma on kyllä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucio_Fulci

Tuo on jo kuollut ei voi esiintyä

• Anonyymi

Jasuu!

• Anonyymi

Meidän emännän kanssa lemmenleikit suoritetaan terraariossa. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi

No kiitos kunniasta. 😊

Olen oikeasti aika vaikeasti kiinni saatava halinalleiluun, kun on niin paljon puuhaa joka pitää mut liikkeellä. Ikiliikkuja se on... 🙂

Kyllöhän haliminen on silti ihan parhaita tapoja nöyttää välittämistään ja rakkauttaan, ehdottomasti mulla toimii ihan parhaiten. Tajuan olevani tärkeä kun mua halitaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos kunniasta. 😊

Olen oikeasti aika vaikeasti kiinni saatava halinalleiluun, kun on niin paljon puuhaa joka pitää mut liikkeellä. Ikiliikkuja se on... 🙂

Kyllöhän haliminen on silti ihan parhaita tapoja nöyttää välittämistään ja rakkauttaan, ehdottomasti mulla toimii ihan parhaiten. Tajuan olevani tärkeä kun mua halitaan.

Jasu

Vähän kuin meidän tonttuverstaallakin. 😊

Kaikkien häkkien ja terraarioiden keskellä tai puutarhan katveessa. Autotallista kuuluu sirkkelin ja porakoneen ääntä, välillä voihan perkele.. Kun äherrän siellä.

https://youtu.be/RE7TOaTv3SI?si=clS9dM8mvD_1j8PL

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän emännän kanssa lemmenleikit suoritetaan terraariossa. :)

Iaskin..väärin

Niinpä, niinpä. Jaa mun tarttee lähteä ostamaan polttoainetta ruohonleikkuriin ja tarkistaa siitä terät ja tulppa, öljyt. Mukavaa perjantaita. Tänään on vielä Hämeenlinnaankin kerettävä. 😃
        Pitää siis lähteä liikkeelle, että ehtii kaikki jutsut.

https://youtu.be/0zF7gJ0LZgw?si=KXxYtCmhxTI120AK

Jasu

• Anonyymi

Etkös sinä ollut täällä joskus jo ennen vuotta 2020. Muistan, että joskus keskusteltiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

niin no hauska juttu tytöillej os pääsee kaupungille parantamaan kasveja jutuja

itselläni silmät kun olin keikkauksessa niin no kesäkuun alkuun parantamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60