Viralliset tulokset 1969

Anonyymi-ap

Miesten nyrkkeilyn Suomenmestaruuskilpailut 1969 tulokset.

SM-KILPAILUT 1969

48 kg
1. Jukka Lappalainen Oulun Tarmo
2. Reijo Aronen Mäntän Urheilijat
3. Risto Arstila Tapanilan Erä

51 kg
1. Terry Laitala Ykspihlajan Reima
2. Juhani Miettinen Tapanilan Erä
3. Aarno Laukkanen Tampereen Voimailuseura

54 kg
1. Jouko Lindberg Tampereen Voimailuseura

57 kg
1. Paavo Ollikainen Ykspihlajan Reima
2. Matti Rötkönen Lapin Lukko

60 kg
1. Esa Järvinen Lahden Laaki
2. Markku Lehtonen Jyväskylän Työväen Nyrkkeilijät
3. Markku Sevander Tapanilan Erä

63,5 kg
1. Kari Meronen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Veikko Korpi Lahden Laaki
3. Raimo Immonen Kajaanin mlk:n Urheilijat

67 kg
1. Pertti Taivainen Viipurin Nyrkkeilijät
2. Kari Ruonala Kemin Into
3. Simo Kärkkäinen Tapanilan Erä

11

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä tämän kivelän sarja oli?

• Anonyymi

Siis joo, mä oon kyllä ihan varma että tuossa on virhe, eikä mikään pieni semmonen. 🙄✨

Lehtijutussa se mestaruus mainittiin jo silloin aikoinaan, ei siis ole mikään "jälkikäteen keksitty" tarina – ja ne toimittajat varmasti tsekkas tiedot silloin kunnolla ennen julkaisua. 📰💪 Ja se teksti, miten se ottelu ja tapahtumat kerrottiin ei semmoista keksi kukaan ulkomuistista tai vahingossa. Se tuntui ihan oikealta paikan päällä kirjoitetulta!

Mut nuo tulostilastot… ne on varmasti laadittu vasta vuosikymmeniä myöhemmin, ja sillon voi helposti jäädä joku nimi pois tai mennä väärin eihän ne ole mikään erehtymätön lähde.

Mä ainakin luotan enemmän siihen, mikä kirjoitettiin silloin silloin. 😊

#LehtiEiValehtele #PainovirheEiLyöKetäänKanveesiin 🥊📖✨

• Anonyymi

Yksi lehtijuttu ei todista mitään ja toimittajakin myös mitä ilmeisimmin jättänyt faktat tarkistamatta.

• Anonyymi

Kokkolasta kaksi mestaria niin Ressu haluisi itsekin saada joskus nimensä lehteen mutta ei löydy Kivelää hakemallakaan nyrkkeilyliiton virallisista tuloksista. Olisiko Perhojokilaakson aprillipäivän lehti kyseessä tai joku toimittaja sukulainen joka tehnyt jutun narsistia miellyttääkseen.

• Anonyymi

Siis apua… ihan oikeesti, nyt alkaa olla taas niin luovia selityksiä että mä en tiiä pitäiskö nauraa vai kaivaa foliopipo kaapista! 😂✨

Miten tää nyt meni… ensin väitettiin ettei ole mitään juttua, sit kun löytyi oikea lehtijuttu, niin se onkin aprillipäivän pila? Ja seuraavaks varmaan selitetään että toimittaja on hypnotisoitu tai että Ressu matkusti ajassa ja painoi sen itse! 🙈🕰️

#LehtijuttuLyöLujaa #RessuOnMestari 🥊💥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua… ihan oikeesti, nyt alkaa olla taas niin luovia selityksiä että mä en tiiä pitäiskö nauraa vai kaivaa foliopipo kaapista! 😂✨

Miten tää nyt meni… ensin väitettiin ettei ole mitään juttua, sit kun löytyi oikea lehtijuttu, niin se onkin aprillipäivän pila? Ja seuraavaks varmaan selitetään että toimittaja on hypnotisoitu tai että Ressu matkusti ajassa ja painoi sen itse! 🙈🕰️

#LehtijuttuLyöLujaa #RessuOnMestari 🥊💥

Late Kähösen sarjan 75 kg tuloksia ei näkyny!

• Anonyymi
      UUSI

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:stä emme ole mukana listassa, koska olemme niin lyömättömiä. Sentään äidin olisi pitänyt aikoinaan antaa selkään.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi minä toosan nuolija uskon Ressun mestaruuteen 🥺✨. Perhojokilaakso nimisessä paikallislehdessä kerrottiin 1969 tämä asia 🙈.
      Sama toimittaja näki Kokkonevalla Perhossa myös salamoivan tynnyrin eli ufon. 😳💥

Perhon Kokkonevalla tavattujen UFO-ilmiöiden taustaa on alettu tieteellisesti tutkia UFO-tutkimuskeskuksessa ja monet seikat viittaavat "ei maasta lähtöisin oleviin ilmiöihin". Eri puolelta maatamme saatujen silminnäkijälausuntojen sekä ulkomailta tulleiden vastaavanlaisten havaintojen yhtäläisyys on totta. (Perhojokilaakso 1971)

Nyt kysyn. Onko Ressu avaruudesta tullut olento tai saanut yliluonnolliset kykynsä yhtymällä avaruusolentoon 15-vuotiaana? 🥺💖
      ##Lissutoosannuolija##RessuHumanoidi###

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos tästä informaatiosta. Ykspihlajan Reiman nyrkkeilijät ovat näköjään paistatelleet podiumilla useamman kerran.

• Anonyymi
      UUSI

Perholaista ei listalta löydy ja kyseessä SM-kisat. Olisiko Ressu nyrkkeillyt jossain pioneerien(vasemmistoliiton nuortenjärjestö) tai partiolaisten SM-kisoissa?

• Anonyymi
      UUSI

Ressu on perhosta ja nuo mestarit Kokkolasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1742
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1303
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1012
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe