Nyt kun kaksi suomalaista kappaletta on finaalissa, tulee jännä päivä lauantaiksi. Suomelta ja Ruotsilta kaksi niin tyhmää kappaletta kuin olla voi. Kertovat sivistymättömyydesta. En soisi kummankaan voittavan. Häpeäääää...
Euroviisuista
7
435
Vastaukset
- Anonyymi
Miten suuren komppanian Yle on lähettänyt Baseliin, viikoiksi tuonne ulkomaan päivärahoineen 5* hotelleihin ainakin arvioni mukaa 10-20 henkeä? Onko järkeä asiassa?
- Anonyymi
Ja pitää säästää, ei voi kaikkia ohjelmia näyttää.
- Anonyymi
Montako ale 18 vuotiasta asuinkunnassasi asuu.Montako alle 25 vuotiasta asuu kotonaan ja käy Maataloustraktorein koulua.?Moniko näistä toimii Omaishotajina.
Kyllä maakapelit käyvät kuumin äänestäessä,samalla Puttini suunittelee Tuulimyllyjen tuhoaamista Suomessa.- Anonyymi
´Tiedätkö mitä kotonasi keskustellaan, liekö kyse housuista.
Mihin olet hukannut logiikan.
Kuinka vanhana vaivat alkavat ihmisellä.
Paraneeko dormycin nimisellä lääkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraneeko dormycin nimisellä lääkkeellä.Kannattaa parantaa ensin "Mulkun liika paisunta,Silmätipoilla,ennen kun alittaa kyselemällä
dormycin vaikutusalueita.Vältä kuitenkin syömästä ensin Äidin kakku taikinaa.
Housuista voi hyvinkin saada tartunnan,ahkerasti niitä nuuskiessa kylillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraneeko dormycin nimisellä lääkkeellä.Sinä tarvitset nyt muutakin kuin dormycin lääkettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tarvitset nyt muutakin kuin dormycin lääkettä.
Joo Joo Silmätippoja ne sieltä määrä (Ohtan) nimisiä taisiolla. APU TULI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361