Eerikasta kirjoitetaan myös ukrainalaisissa medioissa

Anonyymi-ap

Suomessa tasa-arvo on korkealla, mutta hyvä, että täältäkin löytyy vielä naisellisia naisia ja myös muut maat voivat sen nähdä. Tuossa juttua eilisestä.
https://fakty.com.ua/ua/styl-zhyttia/show/20250515-rozkuta-ta-nepryborkana-erika-vikman-z-finlyandiyi-zapalyla-na-yevrobachenni-2025/

Myös tästä sensurointijutusta kirjoitettiin ukrainalaisessa lehdessä.
https://focus.ua/uk/zakordonnij-shoubiz/697522-yevrobachennya-2025-nomer-konkursantki-z-finlyandiji-zaznav-cenzuri-novini-shou-biznesu

Tuossa jutussa on myös linkki Ruotsin Expressen-lehteen.
https://www.expressen.se/noje/musik/censuren-i-eurovision-vill-tacka-min-rumpa/

En ole vielä lukenut noita ukrainan kielisiä juttuja. Vähän on vielä hommaa ja toivon mukaan ukrainan kieli menee pikku hiljaa myös eteenpäin.

Todellavaikeeta

22

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaisten keskuudessa Eerikan kannatus aika vähäistä ja ihme ja kumma miesten kesken huonompi kannatus kuin naisilla.
      Suomalaiset ovat sitä mieltä että Kaj voittaa.

• Anonyymi

Eikö Suomessa miehet enää arvosta naisellisia naisia? Eikö tuo Erika tuo juuri esille sitä, että tasa-arvon ei välttämättä tarvitse tuhota naisellisuutta.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Suomessa miehet enää arvosta naisellisia naisia? Eikö tuo Erika tuo juuri esille sitä, että tasa-arvon ei välttämättä tarvitse tuhota naisellisuutta.

Todellavaikeeta

Naisellinen nainen on nainen, ei kesken kasvuinen suttura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisellinen nainen on nainen, ei kesken kasvuinen suttura.

Mikä on sun mielestä hyvä esimerkki naisellisesta naisesta?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sun mielestä hyvä esimerkki naisellisesta naisesta?

Todellavaikeeta

Onhan Eerika jo yli 30.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Jaa. Että nyt Erika on oikein naisellinen.

• Anonyymi

Perustele tarkemmin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele tarkemmin.

Todellavaikeeta

Hanki nyt oikeesti aito elämä ja oikeat arvot. Some kii ja ulos sieltä neljänseinän sisältä. Alkaa ihmeitä tapahtumaan.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki nyt oikeesti aito elämä ja oikeat arvot. Some kii ja ulos sieltä neljänseinän sisältä. Alkaa ihmeitä tapahtumaan.🤷‍♀️

Olen jo monta kertaa käynyt vuosina 2024-2025 ulkona, mutta ei kukaan kiinnostu.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele tarkemmin.

Todellavaikeeta

Olen tähän asti kuullut hänestä miehiltä vain täysin päinvastaisia kommentteja. Hän on siis liian äijämäinen ja täysin vailla kaikkea naisellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tähän asti kuullut hänestä miehiltä vain täysin päinvastaisia kommentteja. Hän on siis liian äijämäinen ja täysin vailla kaikkea naisellisuutta.

Millainen nainen sitten on heidän mielestä naisellinen?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Kiltti, hiljanen, kaunis, ei tyrkky rääväsuu, jotain tuollaista. Kaikkea sellaista mitä Erika ei edusta. Erikahan on sellainen homo "mother" imagoltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Mä en ole nimittäin kuullut hehkutusta Erikasta keneltäkään muilta miehiltä, kuin julkihomoilta. Heteromiehiltä tulee joko täyslaidallinen haukkumista tai sellainen nautraali no joo ihan sama ja ihan ok ja ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa. Hassua, että se tulee just noilla sanoilla, että ei ole mitään pahaa sanottavaa, ei ole mutään häntä vastaan, ei ole mitään tarvetta haukkua jne. Ikään kuin heillä pitäisi olla jotain negatiivista sanottavaa.

• Anonyymi

Kriteerinä näyttää nykyään olevan se, että joka enemmän näyttää perskannikoita voittaa. Kaipaan Ossi Runteen aikoja, jolloin hän johti euroviisuissa soittanutta orkesteria, Suomen edustajan laulaessa. Silloin vielä laulu ja sävelmä oli arvossaan. Karmeaa tämä nykyinen meno. Ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Tämä on hieno Euroviisu-kappale.
        https://www.youtube.com/watch?v=u99ivDAqwSM

Tietysti täytyy hetero miehenä myöntää, että hyvää kappaletta on aina mukavampi kuunnella kauniin naisen esittämänä. Aina parempi, jos kaunis nainen esittäisi vieläpä italian kielellä tämän kappaleen tapauksessa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

vpo ospåettert ka romliöam,'lo ,omit syökään.... oululainen Rinkulan mäeltä joku outu keijo hehe

• Anonyymi

esitys oli niinmahtavala ja pommi räjähsekin oli

• Anonyymi

Er5ikaa säikäytti kun 3i pitänyr olla noin voimakas juttu kuin joku pommi esitykseasswä

• Anonyymi

Te loitte Eerikan. Pravoo. Nauttikaa. Hyvä suomi miehet✌😄🤷‍♀️

• Anonyymi

Sitä mä vähän ajattelinkin, että "korkeassakin" tasa-arvon maassa miehet tykkäävät naisellisista naisista.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

erika eäjäytti mikreofoniin

mutta ehkä tyttöjenkin miwelesrä hauska jos joku yrittää arvata etunimeä... pwlikin noniiin

• Anonyymi

En minäkään ole unohtanut Vilja Eerikaa. Valitettavasti ne sosiaalitantat eivät joutuneet vastaamaan teoistaan. Vaan tämähän onkin tämän maailmankaikkeuden rikollisten pakkosiirtola, tämä planeetta Maa. Pahempaa Helvettiä ei tässä maailmankaikkeudessa ole, muista mahdollisista maailmankaikkeuksista en tiedä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60