Teistä ei oo mihkään. Nytkin viikonlopun kuumin ostosaika ässämarketilla, perheitä, lapsia.
Jokainen nuori vatipää kiihdyttää tossa parkkialueella autollaan /mopollaan.
Siviiliauto parkissa saisi jatkuvasti poliisille kolehtia. Vaan ei ni ei. Ennenkin joku kuolee.
Sit mä sanon, komisario saa selittää lehdille.
V_tun poliisit
21
582
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta sun elämään mitenkää, hanki jo oikeesti elämä ja lopeta itkemine.
- Anonyymi
Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois
Kyllä keskustas saa ajaa vaikka yli 400. Ei poliisi reagoi mihinkää.
- Anonyymi
Katsos, kun Kankoonpeen poliisit ovat allergisia kaupunki-ilmalle, ja jos poikien menoon puututtaisiin, saisivat poliisit allergisen reaktion kun joutuisivat tulemaan ulkoilmaan.
- Anonyymi
Joo ja sitten aikuiset ihmeset joilla ei ole lapsia mukana täyttää lapsiparkit kun ovat niin laiskoja etteivät viitti kävellä, saavat sitten lapset ylitellä tuota kiihdytyssuoraa
- Anonyymi
Mikä parkki pirkko sä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä parkki pirkko sä olet?
Uli uli
- Anonyymi
Ja laiska Kankaanpään Seudun toimitusväki ei nosta kissaa pöydälle. Kyse on isosta turvariskistä jota ei pari olematonta töyssyä poistanut. Päätoimittaja sais vähän käyttää sitä kuuluisaa journalistista valvonta valtaa.
- Anonyymi
Vali vali
- Anonyymi
Töyssyjä lisää kaksi. Kaikkiin töyssyihin korotus. 20kmh rajoitus. Töyssyt myös ulottumaan parkkialuueelle. Vähän sähkölatauspisteen tulo rajoitti mutta kiihdytys kaistaa on myös oikean puoleinen halpahalli sivu .
- Anonyymi
Mikä on s.marketin ja s.kauoan vastuu
- Anonyymi
Lainvalvonta kuuluu suomessa yksinomaan poliisille
- Anonyymi
Et sitten poliisille ilmottanut? Täällä päätit itkeä.
- AnonyymiUUSI
Sais ilmoittaa 2 min välein
- AnonyymiUUSI
Taitaa 👮 setää jo pelottaa julkisuus
- AnonyymiUUSI
Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.
Näinpä juuri, kun homman annetaan mennä siihen malliin, että mihinkään ei viitsitä puuttua, ajetaan kahdella maijalla pari pikku lenkkiä työvuoron aikana, ollaankin nykyisessä tilanteessa. Kaikki on sallittua, mitä ei ole erikseen estetty.
- AnonyymiUUSI
Luulen, että tänään saan rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja kiiman tyydytystä naisen kanssa....
- AnonyymiUUSI
Parempi laiskat poliisit saatikka yli innokkaat poliisit, kuusikymmentäluvulla olivat yli innokkaita nuuskimaan ja häiritsemään ihmisten yritteliäisyyttä. Juoksivat tai hiihtelivät vapaa aikansakin ympäri metsiä etsimässä pientislaamoita. Lauantai illat olivat poliisin juhlapäiviä kun iltamissa saattoi joku haista viinalle ja päästiin kuskaamaan porukalla putkaan, ja toivottiin että vastustelisi hieman että päästiin hivauttelemaan pampulla.
- AnonyymiUUSI
Tota sorry että puutun keskusteluun mutta eikös poliisi ole Porissa?? Eihän Kankaanpäässä ole poliisilaitos ollut varmaan 10 vuoteen?
Minulla on mökki täällä ja kesät vietän täällä. Olen nähnyt poliisiauton kaupungilla...mhmm... Kerran 10 vuodessa. - AnonyymiUUSI
Korjaan, olen nähnyt kaksi kertaa 10 vuoden aikana poliisiauton partuoivan kylällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647