V_tun poliisit

Anonyymi-ap

Teistä ei oo mihkään. Nytkin viikonlopun kuumin ostosaika ässämarketilla, perheitä, lapsia.
Jokainen nuori vatipää kiihdyttää tossa parkkialueella autollaan /mopollaan.
Siviiliauto parkissa saisi jatkuvasti poliisille kolehtia. Vaan ei ni ei. Ennenkin joku kuolee.
Sit mä sanon, komisario saa selittää lehdille.

21

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vaikuta sun elämään mitenkää, hanki jo oikeesti elämä ja lopeta itkemine.

• Anonyymi

Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois

Kyllä keskustas saa ajaa vaikka yli 400. Ei poliisi reagoi mihinkää.

• Anonyymi

Katsos, kun Kankoonpeen poliisit ovat allergisia kaupunki-ilmalle, ja jos poikien menoon puututtaisiin, saisivat poliisit allergisen reaktion kun joutuisivat tulemaan ulkoilmaan.

• Anonyymi

Joo ja sitten aikuiset ihmeset joilla ei ole lapsia mukana täyttää lapsiparkit kun ovat niin laiskoja etteivät viitti kävellä, saavat sitten lapset ylitellä tuota kiihdytyssuoraa

• Anonyymi

Mikä parkki pirkko sä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä parkki pirkko sä olet?

Uli uli

• Anonyymi

Ja laiska Kankaanpään Seudun toimitusväki ei nosta kissaa pöydälle. Kyse on isosta turvariskistä jota ei pari olematonta töyssyä poistanut. Päätoimittaja sais vähän käyttää sitä kuuluisaa journalistista valvonta valtaa.

• Anonyymi

Vali vali

• Anonyymi

Töyssyjä lisää kaksi. Kaikkiin töyssyihin korotus. 20kmh rajoitus. Töyssyt myös ulottumaan parkkialuueelle. Vähän sähkölatauspisteen tulo rajoitti mutta kiihdytys kaistaa on myös oikean puoleinen halpahalli sivu .

• Anonyymi

Mikä on s.marketin ja s.kauoan vastuu

• Anonyymi

Lainvalvonta kuuluu suomessa yksinomaan poliisille

• Anonyymi

Et sitten poliisille ilmottanut? Täällä päätit itkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Sais ilmoittaa 2 min välein

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa 👮 setää jo pelottaa julkisuus

• Anonyymi
        UUSI

Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.

Näinpä juuri, kun homman annetaan mennä siihen malliin, että mihinkään ei viitsitä puuttua, ajetaan kahdella maijalla pari pikku lenkkiä työvuoron aikana, ollaankin nykyisessä tilanteessa. Kaikki on sallittua, mitä ei ole erikseen estetty.

• Anonyymi
      UUSI

Luulen, että tänään saan rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja kiiman tyydytystä naisen kanssa....

• Anonyymi
      UUSI

Parempi laiskat poliisit saatikka yli innokkaat poliisit, kuusikymmentäluvulla olivat yli innokkaita nuuskimaan ja häiritsemään ihmisten yritteliäisyyttä. Juoksivat tai hiihtelivät vapaa aikansakin ympäri metsiä etsimässä pientislaamoita. Lauantai illat olivat poliisin juhlapäiviä kun iltamissa saattoi joku haista viinalle ja päästiin kuskaamaan porukalla putkaan, ja toivottiin että vastustelisi hieman että päästiin hivauttelemaan pampulla.

• Anonyymi
      UUSI

Tota sorry että puutun keskusteluun mutta eikös poliisi ole Porissa?? Eihän Kankaanpäässä ole poliisilaitos ollut varmaan 10 vuoteen?
      Minulla on mökki täällä ja kesät vietän täällä. Olen nähnyt poliisiauton kaupungilla...mhmm... Kerran 10 vuodessa.

• Anonyymi
      UUSI

Korjaan, olen nähnyt kaksi kertaa 10 vuoden aikana poliisiauton partuoivan kylällä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60