Kun se nyt on rakentumassa niin järkeistäkää sitä edes apteekin osalta niin että apteekki on auki myös sunnuntaina.
Sekä pankkiautomaatti kaupan seinään.
Nykytilannehan on että jos sunnuntaina haluat saada lääkärin määräämän reseptilääkkeen niin joudut menemään jämsään ja jos tarvitset rahaa niin kävellä Kosken K-kaupan seinälle.
Vanhukset ovat aika eriarvoisessa asemassa ja tietysti muutkin.
Kaikilla ei ole ajoneuvoa jolla kulkea edestaas jämsänkosken ja jämsän väliä.
Uusi S-Market
5
358
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko että kauppa määrää apteekin aukioloajat?
- Anonyymi
Mutta jouduthan menemään sen lääkärinkin takia jämsään, eikö sen lääkkeen voi ostaa samalla?
- Anonyymi
Mitäs sitten, jos ja kun lääke loppuu. Reseptit on yleensä voimassa 2 vuotta. Ei joka lääkkeen oston vuoksi siis tarvitse lääkärillä käydä. Etenkin vanhuksilla ja monilla pitkäaikaissairailla on lääkkeitä, jotka määrätään pitkäaikaiseen käyttöön ja niitä joutuu hakemaan apteekista kun ovat lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten, jos ja kun lääke loppuu. Reseptit on yleensä voimassa 2 vuotta. Ei joka lääkkeen oston vuoksi siis tarvitse lääkärillä käydä. Etenkin vanhuksilla ja monilla pitkäaikaissairailla on lääkkeitä, jotka määrätään pitkäaikaiseen käyttöön ja niitä joutuu hakemaan apteekista kun ovat lopussa.
No jos on aivot osaa käydä apteekissa sillon kun se on AUKI. Mitä luulet kannattaako koskella pitää apteekkia auki sunnuntaisin kun henkilökunnalla on tuplapalkka???? Jestas
- Anonyymi
Viinakauppa sinne pitäisi väsätä - joka olisi avoinna myös sunnuntaisin - loppuisi tuo koskelaisten viinanhakuralli Mellansuoralla! 😂🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408