Entisen Siilinkarin kahvilan tilaan avautuu S-ryhmän Coffee House kahvila. Oon käyny Turun Coffee Housessa ja siellä on tosi hyvät pullat.
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/8527744
Uusi kahvila aloittaa Hämenekadulla
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
No sellaiset ulkomaiset valmispakastepullat ei kovin kaksisia ole!
Näitä oli muutaman vuosi sitten, kaksi Keskustori 5 (missä nyt Hovipoika) ja siinä Stockaa vastapäätä missä nyt on McDonalds.
Helsingin Sokoksessakin on tämä kahvila
Sokoksen ruoka- ja kahvipaikat voisi olla laadukkaampiakin. Siksi ne on ensin vähän aikaa ja sitte kuukahtaa (mm Famiglia Teiskontiellä).- Anonyymi
Mistä tiiät et ne on ulkomaisia valmispakastepullia? Eikös noi kahvilois olevat pullat yleensä leivota itse? Ne on ainaskin tosi hyvii joissa leivoitaan paikanpäällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiiät et ne on ulkomaisia valmispakastepullia? Eikös noi kahvilois olevat pullat yleensä leivota itse? Ne on ainaskin tosi hyvii joissa leivoitaan paikanpäällä.
Ne tulevat yleensä pakasteina, jotka paistetaan paikan päällä. Ehkä jossain Liettuassa leivottu.
- Anonyymi
S-ryhmä valtaa kaikki ketjuunsa. Maistuu pakkopullalta kun kaikki on ässä. Mulla ei ole korttia siihen lafkaan, joten en käy niiden lattioita kuluttamassa. Joutuisin maksamaan ketjuunsa liittyneitä tavistolloja enemmän. Syrjäytän itse itseni siitä ilosta. Juon kahvit kotona.
- Anonyymi
Niin, se johtuu puhtaasti siitä että ihmiset suosivat heidän myymälöitä ja kahviloita jolloin ne muut karsiutuu pois. Tämä on toki normaalia markkinataloutta mutta ei kovin toivottua että kaikki keskittyy parille isolle toimijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175