Luulen että olen joko raskaana tai oksennan kohta stressistä

Mutta lapsia ei saada ainakaan kun taas on valheellista ollut noi paperit niin kovin että löytyy aivan liian paljon valheita tai keksittyjä.

Toivon että saan lapseni suvulleni.

33

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

valtakunta niin eikö hassua kun yritän autgtaa masentuneitakin nuoeia naisia... joku peli juttukin

• Anonyymi

Jos on ifskin vähän rikki niin miten luulet pystyväsi auttamaan jotain tyttöjä, iminkä kyllä paranen kohtra en rässä kuukauswssa vielä pysty oli silmäleuksesssa, syksymn tullen whkä siren

• Minua sensuroidaan hyvin paljon täällä. Elämän liekit vietiin ja yritetään hajottaa miestäkin mitä ihmeellisellä ja nettikää ei ole enää minulle turvallinen koska sieltä tulee niin paljon kaikkea mikä ei ole minun psyykkeelle hyväksi. . En tiedä ihmiset on nykyään ihan hulluja. En pysty edes lukea raakaa teksitiä tai edes suvaita suosin oikeasti. Parempaa sensuuria kuin kiinassa on. Sensuroidaan sisältöä rankalla kädellä.

Tiesittekö että kiina tai ihan venäjä ihan hyvin voivat ostaa ne maat ei niitä tarvitse hajottaa maailmaa pitäisi maailma opetella ihan oikeasti hoitamaan ihmisiä oikein ja opettaaa oikeita elämän arvoja.

• Anonyymi

Tällä palstalla ja yleensäkin Suomessa on mielivaltainen sensuuri, mitään oikeaa sananvapautta ei ole.

• Elä opeta ihmisiä ainakaan että annat sille empaattisesti alikehittyneelle ihmiselle raakaa mahdollisuuksia tehdä pahoja. Olen löytänyt ihmisen joka syyttää aina kolmatta osapuolta se oli sosiaalityöntekijämme mikä vei meiltä lapset valhein. Se ei kuuluisi olla tuollaisella uralla kyseessä on täysin minulle kauhea ihmislaji kuka sellaista ihmistä edes voi arvossa pitää. Joka valhein vie lapset oikeusprosessi mitä ymmärsin miten tämmöinen on mahdollista johtuu vain siitä virkamiestä ei kaadeta kevyin perustein.

Toivon että hän vuorostaan on siellä vankilassa erossa rakkaista tietämällä, mitä erossa oleminen on.

• Anonyymi

Nyt ainakin ihan ensimmäisenä ehkäisy kuntoon. Sinulla on niin paljon vaikeuksia jo nykyisen lapsikatraan kanssa, että nyt järki käteen ja piuhat poikki molemmilta.

Sen jälkeen kannattaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja perheen kuntoutumiseen, jotta tilanteenne voi parantua.

• Ei ollut mitään vaikeuksia niin suuria että päinvastoin kovin kehittyneitä älykkäiksi kehuttuja.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ollut mitään vaikeuksia niin suuria että päinvastoin kovin kehittyneitä älykkäiksi kehuttuja.

Eikö useammalla lapsellasi ole ollut vaikeuksia esim kouluun menemisen kanssa? Eikö lapset otettu huostaan? Ja monia muita vaikeuksia, joista olet itse täällä palstalla useaan otteeseen avautunut. En tarkoita ilkeillä, mutta uuden lapsen hankkiminen tuollaiseen tilanteeseen olisi edesvastuutonta.

En sanallakaan viitannut lasteni älykkyyteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö useammalla lapsellasi ole ollut vaikeuksia esim kouluun menemisen kanssa? Eikö lapset otettu huostaan? Ja monia muita vaikeuksia, joista olet itse täällä palstalla useaan otteeseen avautunut. En tarkoita ilkeillä, mutta uuden lapsen hankkiminen tuollaiseen tilanteeseen olisi edesvastuutonta.

Sinunko lapsia ne on?

Kuule niissä paikoissa ne ei käy koulua koska ovat särkyneet sisältä nyt. Ja nyt ne särkee lapseni kokonaan. Koska yksi toi itsetuhoisuutta jo esiin. Hän rukoili pääsevänsä minun siskolle minulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Pistetään kirjoitus virhe korjaus.

Hän rukoili minulta pääsevänsä minun siskolle.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapseni muuten haluaa kotiin. Kävin pitkän puhelun läpi häntä tukien. Ja pahoittelen kirjoitusvirheitäni.

• Anonyymi

Palstasedällä taas meneillään normaaliakin sekavampi jakso. Onpa hyvä että joku laittaa stopin tälle äitejä esittävälle sekopåålle

• Anonyymi

ällöa oolw ryhmä kuinjoku RImo lirraa silmäluomiinkin jorain kwmikaalwja väriksi

tyhmnä kuin TOmo hehehh

• Anonyymi

tuollaistya väriä ainakaan joku koboltin sininen myrkyllinenkin voi olla silmiin..

• Anonyymi

öaotz<am jivolso toetplpmeem ö',åäkitim: sos' pm 2+-0 ulko on 36.9 koska kun aurinko paistaa tänne

• Anonyymi

aikz<a tgukalaakin nukkuakin joz niin oikein kuumss didällä no gäällä on kondeellindn ilmsdtointi

• Anonyymi

Ethän ole sukulaistesi kanssa edes tekemisissä, heissäkin kun on mielestäsi kaikenlaista vikaa.

• Mitäh ei niin pahasti vikaa ole ettei sinne voisi pistää esim kyllä lasten kasvatuksessa luotan olenhan itse kasvanut ja ovat minulle suurta isoa perhettä. Auttoi minua muutossakin.

• Minuahan on monet kasvattanut ja olen monen perheessä kasvanut kun olen heitäkin auttanut.
        Lapseni on lapsiani en anna heitä kenen tahansa käsiin ja sukulaisilleni voin mennä aina. Ei minun kiukkukohtaukset ole kuin poistumista paikalta. Ei siinä synny ikinä mitään koska en puhu niistä avoimesti.

• En ole sellainen ihminen että jään muiden poljettavaksi minäkin osaan nyörtyä. Ei ne minua jätä pulaan koska tietävät minkälainen olen.

• Anonyymi

Näinkö palstaäijän hahmo on näistä sukulaisistaan kirjoittellut? Sinä se yrität yleistää ja jaksella

• Anonyymi

Yritä nyt ihmeessä selviytyä elämään ilman lapsia älä tee niitä enempää.

• Miksi ihmeessä varastatte minulta lapsia valheellisin syin.

• Anonyymi

Meinaatko että palstasedän hahmolle siunaantuisi vielä yhdestoista na big bandiinsa? Haloo

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että palstasedän hahmolle siunaantuisi vielä yhdestoista na big bandiinsa? Haloo

Miksi ihmeessä sellainen ei ole mahdollista.🤷🏻‍♀️ eiväthän anna lapsia minulle kotio. Onhan minulla pikkuinen jonka pelastin näiltä valheilta. Yritän tehdän hänestä parhaimman kun lapseni on turvassa pystyn rauhoittumaan. Olen särkynyt sisältä.

• Anonyymi

Montako lasta sulla jo on?

Etkö käytä ehkäisyä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60