Itse en tiedä suurempaa ja pahempaa vähemmistökansojen hyväksikäyttäjää kuin venäläiset. Eiväthän venäläiset käy edes sotiaan itse vaan lähettävät kalapalkalla tietämättömiä tuhoon ilman tunnontuskia.
Itse en tiedä todellakaan mitään, mitä venäläiset itse olisivat keksineet, kehittäneet tai luoneet. Kaikki on varastettua ja omittua samovaarista borshkeittoon asti.
Kertokaa te, jotka tiedätte, mitä hyvä venäläiset ovat tehneet ihmiskunnalle ikipäivänä.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän menee ihan kuin jenkeissä
- Anonyymi
Mitäs USA on tehnyt maapallon suurin ROISTOVALTIO JOTA MEIDÄN NILIKIT NUOLEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615