Finnair on joutunut perumaan satoja lentoja.
tiedättekö mikä puolue on tämän lakkoilun takana
13
106
Vastaukset
- Anonyymi
oliskohan Demarit 🥵
- Anonyymi
Kommunisteja lentäjät ovat . Tai no USA ssa Boeing työläiset saivat lakkoilullaan yli 30.prossaa lisää liksaa kolmelle a vuodella .
- Anonyymi
Persut ?
- Anonyymi
mikä puolue oli poliittisten lakkojen takana?
- Anonyymi
Demarit 😜
- Anonyymi
Lapset; lapset, jos palkka on keskimäärin 150000 euroa vuodessa ja hyvät lomat ja varakas liitto takana niin ei siinä puolueita tarvita asioita sotkemaan!!!
- Anonyymi
Kokoomus ei halua antaa työntekijöille sitä mikä työntekijöille kuuluu.
- Anonyymi
Finnairin tunnus lannoille on AY, se kertoo kaiken. Tässä on totuus , mitään siihen lisäämättä, eikä mitään siitä pois jättämättä …AY, hieman noloa. eikö vaan.
- Anonyymi
Mulla meni usko Finnairiin siinä vaiheessa kun hävittivät siniristilipun peräsimistä. Hemmetin EU.
- Anonyymi
Suurin vika on Finnairin johdossa joka ei kykene johtamaan yhtiötä ja neuvottelemaan asioista niin ettei lakkoja syntyisi.
- Anonyymi
Kovapalkkaiset lentäjät äänestävät kokoomusta, selvä juttu.
Finskin johto voisi maksaa, mutta pelkäävät EK:n sanktioita ja haukkumista, ylittämällä vientivetoisen korotuksen.
VELLIhousuja. - Anonyymi
Mutta kai me persut voitaisiin mennä rikkureiksi ja nostaa koneet ilmaan?
Ainahan me ollaan kadehdittu jos joku saa enemmän liksaa. - Anonyymi
Haapasaari voisi joskus pestä tukkansa ja käydä parturissa eikä aina kyniä sitä itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595