Miksi auto on kaadettu Joutsan keskustassa?
Auton kaatajat
15
501
Vastaukset
- Anonyymi
Kosto poikain kans Jousa pahimmalle ykälle
- Anonyymi
Äijä aivan p....stä,joka paikassa selittää aivan pimeitä juttuja niin kovalla volumella että kaikki varmaan kuulee. Tällä touhulla saa kirjaston ja kahvipaikat tyhjenemään kun ei vaan jaksa kuunnella ja vaikka sitä kehottaa pitämään päänsä kiinni niin 2min. on ihan maksimi.
- Anonyymi
Outoa et kundit maksavat jälkikäteen tollasesta huvista .
- Anonyymi
Tollasesta murokiposta paljoo joudu maksaa
- Anonyymi
Kukas tää pahin ykä?
- Anonyymi
Näytellyt nunchakuja jotka löytyvät takakontista ja uhkaillut yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytellyt nunchakuja jotka löytyvät takakontista ja uhkaillut yms.
Kehui tilanneensa kaupungista miehet hoiteleen nää mopojonnet.
- Anonyymi
Että viitsittekin! Antakaa ihmisen olla sellainen kuin on. Jättäkää rauhaan.
- Anonyymi
Tuommosia ne nykyajan nuoret, nekin voimavarat kohistas työntekoon, mut pahanteko on mieleisempää. Vanhemmat vielä hyyssää ja puolustaa kullan nuppujaan.
- Anonyymi
No Joutsassa ei vissiin hirveesti työpaikkoja nuorille tarjota?Ja tiedätkö miten tuokin juttu mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Joutsassa ei vissiin hirveesti työpaikkoja nuorille tarjota?Ja tiedätkö miten tuokin juttu mennyt?
Oletatko että kyseiset nuoret kykenisivät tekemään muuta kuin pahaa ?
- Anonyymi
Nuoret rellestelee pankkiaukiolla, meluaa ja kurvailee autoilla yö myöhällä. Jos siitä ei naapuristo tykkää ja menee komentelemaan, niin tämä sit lopputulos. Ja nuorissa ei taas mitää vikaa oo ???
- Anonyymi
Kyllä kaikki tuollainen hämärissä touhuaminen kuuluu nuoruuteen ja tiettyyn ikään . Siinä ei meidän fossiilien narina auta . Voidaan muistella vain miten mukavaa aikaa se joskus itsellä olikaan .
- Anonyymi
Hämärissä touhuaminen, joo. Tässä kyseessä kuitenkin vakavammasta asiasta.
- Anonyymi
Oli kuulemma iskari remppa menossa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339