Sä mies tiedät ettet kohdellut

Anonyymi-ap

Mua aina hyvin. Miksi toimit niin?

42

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä kohtelet itseäsi kaltoin kuvittelemalla omiasi palstalla.

• Anonyymi

Kaikki tapahtumat tapahtui irl.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tapahtumat tapahtui irl.

Puhuitteko kuinka paljon asioista? Utelias. Vai onko kaikki vain olettamaan toisesta?

• Anonyymi

Miks mies kohtelee huonosti?

• Anonyymi

Hyvä kysymys

• Anonyymi

En ole kohdellut huonosti

• Anonyymi

Lähetit sellaisia viestejä jotka oli vähän painostavia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todella pahoillani, ei tule toistumaan. sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todella pahoillani, ei tule toistumaan. sivusta

Ja minä ihan oikeasti pahoillani. Luulin kysymystäsi huumoriksi, johon vastasin huumorilla. Väärinkäsitystä siis.
        Olen nyt sitten varovaisempi ja pidättäytyvämpi. Huumoriani en kyllä pysty pidättelemään, kun se päällensä ryöpsähtää. Mutta yritän olla kohdistamatta sitä sinne päin. 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ne sinusta painostavia? Oisit vastannut jotakin, ettei nyt käy. Et vastannut niihin mitään. Sivusta m.

• Anonyymi

Mun kohdalla passaa tyttäreni äitiin kohtelin häntä samalla tavalla kuin hän kohteli mua eli siis missä vika jos hän koki etten kohdellut häntä hyvin

• Anonyymi

Teissä molemmissa.

• Anonyymi

Olet ite vastuussa sun käytöksestä. Sä päätät miten käyttäydyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ite vastuussa sun käytöksestä. Sä päätät miten käyttäydyt

Kyllä mutta silloin kun katson että toinen kohtelee mua kaltoin riippumatta siitä kuinka häntä kohtelen kohtelen toista yhtä huonosti kuin hän minua toki ei toimi narsistin kanssa narsisti kun ei ressukka tajua että se kohtelu minkä multa saa on sama ehkä jopa hieman pahempi kuin mitä itse kohtelee mua tiedättekö mistä johtuu narsistin käsitys itsestään kun on että hän on niin erinomaisen loistava ihminen että hänessä ei ole mitään vikaa vaan vika aina kaikissa muissa paitsi hänessä itsessään mihinkä ryhmään itse kuulutte narsisteihin vaiko heidän uhreisinsa mä en kuulu kumpaankaan en alistunu narsistin tahtoon se on toki vaarallinen harrastus narsisti saattaa tappaa jos ei tee niin kuin tämä haluaa tyttäreni äidistä ei ollu siihenkään sen verran teki että laitto leipäveitsen rinnalleni kun hänelle urakalla vittuilin itse nostin sen kaulalleni ja sanoin että tuosta kun annat mennä ni mun ei tarvi ihan niin kauan kitua petyin kun ei siitä uhkauksestaan huolimatta ollutkaan mua tappamaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teissä molemmissa.

Useimmiten yleensä joo mutta ennen pitkää yksin kyllästyy pitämään tai edes yrittämään pitää parisuhdetta yllä jonka toinen osapuoli käy persettään jakamassa kylillä pääasiassa kai siksi että yritti seksinkin avulla kiristää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mutta silloin kun katson että toinen kohtelee mua kaltoin riippumatta siitä kuinka häntä kohtelen kohtelen toista yhtä huonosti kuin hän minua toki ei toimi narsistin kanssa narsisti kun ei ressukka tajua että se kohtelu minkä multa saa on sama ehkä jopa hieman pahempi kuin mitä itse kohtelee mua tiedättekö mistä johtuu narsistin käsitys itsestään kun on että hän on niin erinomaisen loistava ihminen että hänessä ei ole mitään vikaa vaan vika aina kaikissa muissa paitsi hänessä itsessään mihinkä ryhmään itse kuulutte narsisteihin vaiko heidän uhreisinsa mä en kuulu kumpaankaan en alistunu narsistin tahtoon se on toki vaarallinen harrastus narsisti saattaa tappaa jos ei tee niin kuin tämä haluaa tyttäreni äidistä ei ollu siihenkään sen verran teki että laitto leipäveitsen rinnalleni kun hänelle urakalla vittuilin itse nostin sen kaulalleni ja sanoin että tuosta kun annat mennä ni mun ei tarvi ihan niin kauan kitua petyin kun ei siitä uhkauksestaan huolimatta ollutkaan mua tappamaan

"kohtelen toista yhtä huonosti kuin hän minua..."

Alennat itsesi tuolla käytöksellä. Parempi poistua paikalta. Heikoin se joka eniten räyhää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten yleensä joo mutta ennen pitkää yksin kyllästyy pitämään tai edes yrittämään pitää parisuhdetta yllä jonka toinen osapuoli käy persettään jakamassa kylillä pääasiassa kai siksi että yritti seksinkin avulla kiristää

Terve suhde on tuosta kaukana. Miksi jäädä tuollaiseen. Hölmöintä on tuosta toiselle saarnata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen kohtelee sua kaltoin niin silloin sä et jää tohon tilanteeseen tai suhteeseen. Sä poistut, lopetat suhteen. Teet itestäs pellen jos lasket arvoasi .

• Anonyymi

Koska ei ollut vaimoa tekemässä sydäntäni kokonaiseksi, olin heitteillä.

• Anonyymi
        UUSI

No tuossa ei pysty kukaan auttamaan puoliso korkeintaan täydentää ei se tai parisuhde tee kenestäkään kokonaista

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on huonot hermot. Myönnän. Rauhoittavaa tarvisin. Pyydän kyllä anteeksi välillä enkä ikinä löisi. Toisaalta paha vittuilu vie kaikilta hermot lopulta. Tarviiko aina vittuilla😃😮😃Tee se toisille, mitä haluaisit itsellesi tehtävän…

• Anonyymi
      UUSI

koska olen vaikeasti käsitettävissä oleva ihminen. en tarkoita pahaa yleensä koskaan mutta sen mitä teen voi tulkita monella tavalla koska jätän paljon tulkinnan varaan olen silläkin tavalla saavuttamaton mutta jos oikein vaikutuksen tekee ja osaa päästä ihan ihan lähelle mä antaudun todella. se meneekin sitten jopa äärimmäisyyksiin asti enkä välitä vaikka kaikki muu ympäriltä katoais ja se on pelottavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Vtutti rakastaa turhaan sua. Rupesin ns neiti hälläväliäks. Ja kyllä menen siinäkin äärimmäisyyksiin asti. Vaikea lopettaa kun pääsee alkuun.

:/

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sä :/ nainen 😮

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä :/ nainen 😮

Joo

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä se on niin, että jumitut helposti joihinkin tilanteisiin, etkä ymmärrä sitä ettei toinen ajattele sillä tavalla niin kuin luulet hänen ajattelevan? Sinun on vaikea irtautua pakkomielteisestä tavastasi ajatella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Ja ikävöit miestä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ikävöit miestä?

Ei kun paljon nuprempi ikävöi miestä.

• Anonyymi
      UUSI

Hän, joka ei kohtele minua hyvin, saa lähtöpassit heti.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin se on! En jaksa enää sellaisia ihmisiä, jotka kohtelevat minua huonosti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on! En jaksa enää sellaisia ihmisiä, jotka kohtelevat minua huonosti!

Tai epäoikeudenmukaisesti toimimalla vain omaa etuaan tavoitellen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se olet gubbe sinä,joka kohtelet toisia todella ilkeästi, kuka antaa teille luvan tulla toisten kotiin ilman lupaa??Pyydän vielä kerran,et toisit vienyt esineet+ muut mitä olet vienyt takaisin, muuten et saa syntejäsi anteeksi!Hullu sinä olet,pakkohoitoon omiaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se olet gubbe sinä,joka kohtelet toisia todella ilkeästi, kuka antaa teille luvan tulla toisten kotiin ilman lupaa??Pyydän vielä kerran,et toisit vienyt esineet muut mitä olet vienyt takaisin, muuten et saa syntejäsi anteeksi!Hullu sinä olet,pakkohoitoon omiaan!

Anteeksi pyynnöllä et tekosistas selvii Olga,gubbe vai mikä oletkaan!Sulla ei ole mitään oikeutta tulla meidän tontille!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Jokaisen pitää miettiä, miten muita kohtelee. Yleissääntö on, että kun on paska, saa paskaa kohtelua. Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan, sanoo vanha kansa.
      Itse yritän pitää hermojani kasassa. Pyydän kyllä anteeksikin. Itsellä on paha tapa olla kuuntelematta ja korottaa omaa ääntäni. Miehen kanssa ei paljon riidellä, ollaan mukauduttu toisiimme. Riidat kestävät noin viisi minuuttia. Nuorena riideltiin pidempään ja enemmän🤔

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Noin olen sen ajatellut olevan, mutta sillä ei oikeastaan ollut merkitystä lopputulokseen, vaan iso ikäero ja aikaisemmin työhön liittynyt menetys ratkaisivat ja jatkuva häirintä työpaikoillakn ratkaisivat kaiken sen ettei ystävyys ole mahdollista.

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi vielä kerran. Lupaan ehkä pysyä poissa täältäkin, jos on noin vaikeaa. Saat olla rauhassa. En halua puuttua elämääsi enää. Se ei minulle kuulu. Anteeksi.

• Anonyymi
      UUSI

ehkä se oli himo, johdatteli ja sai käyttäytymään epäkorrektisti.

• Anonyymi
      UUSI

Itse ei näköjään ymmärrä omaa käytöstään. Hyvä, kun kerrot. Taidan pysyä poissa kokpnaan enkä ainakaan neuvoile muita. Ehkä minulla on liian tiukkaa vaan. Anteeksi!

• Anonyymi
        UUSI

Mistäpä mun käytös voisi johtua?! Siitä miten kohtelit mua. Harva jää olkia oikomaan.

• Anonyymi
      UUSI

Täytyy vähän korjata suuntaa. En halua tuottaa kenellekään pahaa oloa. Se on varma! Täytyy myös terapeutin kanssa miettiä. Irrottautuminen olisi tärkeää ja välttämätöntä.
      Eteenpäin on vain mentävä. Päivä kerrallaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60