sinua ajattelee moni. En silti ole yhtään mustis. Ihanaa iltaa ❤️
Kaipasin sinua
18
538
Vastaukset
- Anonyymi
Enää vai?
- Anonyymi
Ei minua miestä kaipaa kukaan. Jatkuvaa yksinäisyyttä. Minua kaivataan ainoastaa silloin, kun tarvitaan jotain. Pätee kaikkiin ihmissuhteisiini.
- Anonyymi
Miksi hylkäsit ihmisen kuka välitti ja välittää salaa edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hylkäsit ihmisen kuka välitti ja välittää salaa edelleen?
Ei siltä tuntunut. 😢
- Anonyymi
Voi olla en tie ei ole sillai kiinnostan et ajatteleeko vaiko eikö nää kun se ei hyödytä taas yhtään mitään se ei tee musta ainakaan yhtään sen helpommin jaksettavaa toiselle sillä on toisinaan kai ollu helpompi tyytyä siihi pilluun tai ulkonäököön kun ei nainenkaan ole itsestään sen enempää osannu antaa mu siitä on mulle ollu se hyöty että mua ei ole ainakaan sattunu jotain iloa siitäkin et olen itse itsestäni tehny kylmän
- Anonyymi
Miks oot täällä palstalla? Jos kylmä olet, et ketään kaipaa? Kiusaatko jotain joka kaipaa sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks oot täällä palstalla? Jos kylmä olet, et ketään kaipaa? Kiusaatko jotain joka kaipaa sua?
En kunhan kulutan aikaa ja jokseenkin mun on vaikea uskoa tai kuvitella jottako joku voisi muka mua kaivata miten se voisi olla mahdollista en nää sillai tie ketään joka edes tuntisi mua tokikin siihenkin mulla on oma osuuteni asiaan
- Anonyymi
En usko että mitenkään moni ajattelee. Miksi niin mietit. Sinua mies kyllä ajattelen. ❤️
- Anonyymi
Samoin me kaksi riitäämme eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin me kaksi riitäämme eikö.
Tietenkin. Olet elämäni rakkaus. Kuin hänelle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Olet elämäni rakkaus. Kuin hänelle ❤️
No sitä toivon en tiedä mitä sanoisin,nyt vaan uskon tulevaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä toivon en tiedä mitä sanoisin,nyt vaan uskon tulevaan .
Kerrohan kuka hän onnekas on?
- Anonyymi
Kiitos! Katselen euroviisuja. Tiedän, että haluat minulle hyvää ja minä sinulle. Vähän on hampaankolossa ehkä molemmilla, sinulla enemmän. Anteeksi!
Olen nyt onnellinen ja toivon sinulle samaa tulevaisuudessa. Ei ole nollasummapeliä, eikä ole toiselta pois toisen onni. Rauhaa ja rakkautta. - Anonyymi
Hyvä, että olet onnellinen.
Nauti.- Anonyymi
😊👍👍😘
- Anonyymi
En usko, että minua kukaan ajattelee sen erityisemmin. Ei siis syytä mustisteluun. Kiitos, ihanaa iltaa sinulle ❤️
- Anonyymi
No niin. Ei multa. Koska kyllä tunnen mustasukkaisuutta.
- Anonyymi
Hyvää huomenta. En usko, että minua moni ajattelee ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696