Kastraatti kiekumassa jotain itkuvirttä.
Mitäänsanomaton jollotus voitti neuropliisut
38
316
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli sellainen enimmäkseen harmiton esitys. :)
- Anonyymi
Samoin kuin viimevuotinen voittaja. Viimevuotisessa sentään kuitenkin oli edes mieleenjäävä melodia. Tämä oli sellainen, ettei sitä kappaletta kukaan edes muista huomenna. Kaikki muistavat vain, että laulaja lauloi korkealta ja kovaa ja hänen sukupuolensa jäi epäselväksi.
- Anonyymi
Se on maailman järjestys. Juutalaisuus. He hallitsevat maailmaa. Ota tai jätä. Mikään muu raha ei käy. Jos joku yrittää tuoda oman rahan markkinoille he hups vaan kuolevat.
- Anonyymi
Joo, eipä kannattaisi heille aseita antaa missään nimessä eikä tukea sotaa.sinisilmäistä touhua.
- Anonyymi
Reeeps
- Anonyymi
Mkay autuasta on tämäki
- Anonyymi
Kyse oli politiikasta. Israel sai mandaatin t*ppaa kaikki rätti…päät.
- Anonyymi
Hyvin lohkastu.
- Anonyymi
Taitavat laulajat yleensä pärjäävät. Huonoja laulajia ei ammattilaiset, eikä yhtään sävelkorvaa omaavat pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi
Kisassa oli monta taitavaa laulajaa, joilla oli paremmat biisitki. Euroviisujen korkeiden nuottien yliarvostus on nyt virallisesti saavuttanut naurettavuuden rajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kisassa oli monta taitavaa laulajaa, joilla oli paremmat biisitki. Euroviisujen korkeiden nuottien yliarvostus on nyt virallisesti saavuttanut naurettavuuden rajat.
Ei. Tusinalaulajat kyllä erottuu taitavista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Tusinalaulajat kyllä erottuu taitavista
Eivät erottuneet, eivät edes huonoista. Vilkaisehan niitä tuloksia uudelleen. Sijoitus ei kertonut mitään laulajan laulutaidosta, ei edes pelkkien "asiantuntijoiden jälkeen". Jos sä väität, että olisi kertonut, niin sun täytyy olla kuuro.😂
- Anonyymi
Israelia äänestin ja syy oli täysin poliittinen
- Anonyymi
Onnea sulle, periaatteen biisi-ihminen. T
- Anonyymi
Tyhmä. Älykkyysosamääräsi ei käy kateeksi
- Anonyymi
Harrastaa oopperalaulamista.
- Anonyymi
On siis tenori eikä mikään kastraatti. Et ole tainnut koskaan kuunnella klassista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis tenori eikä mikään kastraatti. Et ole tainnut koskaan kuunnella klassista.
Kontratenori ja luonnollisesti homoseksuaali. Heteromies on harvemmin voittanut Viisuja. Vähintään bi pitää olla, kuten esim. Måns. Mutta mitä moninaisempi sukupuoleltaan on, sitä paremmat mahkut voittoon.
- Anonyymi
Aivan mitäänsanomaton biisi. Taitavaa äänenkäyttöä laulajalla, mutta en tuota biisiä haluaisi kuunnella uudestaan.
Enkä katsella, niin kovin tuskaisan näköistä oli esiintyminen. - Anonyymi
En vieläkään ymmärrä mitä Kääriässä oli muka hyvää?Enkä ole edes ikäloppu.
Eerikan biisi oli aivan surkea.Kaj sijoitus pettymys.- Anonyymi
Ihan hyvä se neljäs sija oli Vöyrin pojille.
- Anonyymi
Erika ei osaa laulaa, vaikka olisi kurkku parhaimmillaan. Nyt vielä oli ollut äänen kanssa ongelmia ja sehän kuului selvästi myös esityksessä.
- Anonyymi
jolloti-jolloti-lolllollooo
mutta niin noissa neuroviisuissa ei ole ammattilaisia "ehkä tulee"-ammattilaisia - Anonyymi
Suomen kappale oli jonninjoutavaa jollotusta. Keskimäärin suomalaisten musiikkimaku on tylsä. Ei tullut yllätyksenä, että tippui.
- Anonyymi
Minä kyllä tykkään kovasti. Hyvä rytmi tanssia ja ihanan iloisia poikia. Paljon saivat aikaan brändäystä
- Anonyymi
Pääasia, ettei Israel voittanut. Jos fanitatte Israelia noin muuten, niin kuunnelkaa hetki heidän pääministeriä.
- Anonyymi
Minulle Israel on enemmän israelilaiset kuin heidän pääministerinsä. Siellä on valtavasti ihmisiä, jotka eivät kannata hänen politiikkaansa ja mm. isoja mielenosoituksi häntä vastaan jatkuvasti. Meillä vain ei niistä puhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle Israel on enemmän israelilaiset kuin heidän pääministerinsä. Siellä on valtavasti ihmisiä, jotka eivät kannata hänen politiikkaansa ja mm. isoja mielenosoituksi häntä vastaan jatkuvasti. Meillä vain ei niistä puhuta.
Israel on eturintamassa puolustamassa länsimaisia arjoa islamin vyöryltä. Ilman Israelia Eurooppa olisi hyvin pian syvällä. En voi lakata ihemttelemästä, miten itseään humaanina pitävät ihmiset tukevat Palestiinaa ja muita islamisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on eturintamassa puolustamassa länsimaisia arjoa islamin vyöryltä. Ilman Israelia Eurooppa olisi hyvin pian syvällä. En voi lakata ihemttelemästä, miten itseään humaanina pitävät ihmiset tukevat Palestiinaa ja muita islamisteja.
Ensinnäkin ihan turhaan sä mulle tuota uliset. Mä olen kysynyt jo pikkukakarana, että eikö toi touhu ikinä lopu ja loppuuko se muulla kuin sillä, että jompikumpi kuolee sukupuuttoon. Oli tilanne mikä tahsbsa, niin kyllä keinoillakin on väliä. Ymmärrän, että se tilanne siellä on melkolailla mahdoton ja mikä oikeasti toimiva ratkaisu olisi, en tiedä. Eikä sitä tunnu tietävän kukaan. Hiton vaikeaahan sellaiseen tilanteeseen on neuvotella mitään toimivaa ratkaisua, kun toinen osapuoli on reilusti yli koko minun elinikäni jollottanut, ettei hyväksy lainkaan toisen olemassaoloa, eikä suostu kompromisseihin. Onko siitä olemassa muuta ulospääsyä, kuin että jompikumpi lakkaa olemasta? Mutta edelleen Israel ei ole yhtäkuin Netanjahu ja hänen toimensa, eivätkä läheskään kaikki israelilaiset tue häntä ja mitä Euroviisuihin tulee, niin siinä israelilaisilla itsellään on väliä.
- Anonyymi
Parhaat kappaleet voitti.
- Anonyymi
Suomalaistenkin pitäisi opetella aidosti laulamasn kivusta ja tuskasta, joka elämään kuuluu. Voittokappale ja artisti oli upea.
- Anonyymi
Hän sanoi haastattelussa että on jäätävä pissahätä. Se selitti esityksen aikaiset ilmeet Oopperalaulaja jonka ääniala on tenori
- Anonyymi
Tipitii olisi hakannut mennen tullen kaikki.
- Anonyymi
Voittajan biisi ei ainakaan mikään radiosoittobiisi ole, siis kaupallinen.
- Anonyymi
Se mikä toimii Suomalaiselle ei toimi keskieurooppalaiselle, Saksa antanut yhtään pistettä Eerikalle.
- Anonyymi
Joojoo jatka vaan sitä muiden potkimista vtun kyrsä
- Anonyymi
En jaksa noita erobiisejä. Ihmiset eroavat ja menevät uudelleen yhteen ja toiset jopa naimisiin asti. Joku iloisempi kappale olisi ollut parempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890