Lopetan veronmaksun, luovun saavutetuista eduista ja melon toiselle puolelle maailmaa kajakin (parikajakki) kanssa Erikan kuva keulalla, jotten keulisi: siis on aivan hirveä se tunne, kun kajakki ottaa aallonharjalta tuulta alleen ja lähtee lentoon.
Ei kajakilla voi lentää.
Mutta tämän mimmin hiuksissa on kaikki maailman aallot, vaahtopäät ja putoukset, joten lennettäköön.
Erikalle❤️
(hihitystä)
Kyllä ottaa kuuppaan
14
108
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei erikassa vikaa ole vaan ehkä sen ajatuksissa, esiintymis asussa , laulun tekijöissä ja taiteellisessa johdossa ja suuntauksessa. Kun Marin ilmoitti tykkäävänsä niin silloin on jo paskaa iso kasa. Ei voi pärjätä jos ei ole mitään annettavaa.
- AnonyymiUUSI
Mjaa
Kuvitteletko sinä (kärpänen) älyäväsi jotain siitä, kuinka ajattelemme?
Tämä ei ollut kysymys, joten unohda kissanhäntä rimpsuni perässä.
(hirn)
- AnonyymiUUSI
Lisäksi
Lisäksi en enää koskaan biletä, nussi tai sorru paskan puhumiseen, sillä olen saanut tarpeekseni yleis-Eurooppalaisista hankkeista, ilmiöistä ja niiden kansallisuuksista
Yksilöistä en tässä yhteydessä lausu sanaakaan, koska he eivät ole sanojen arvoisia.
Olen omillani, kuten sinäkin.
(naurua)- AnonyymiUUSI
Sosiaalinen ele
Minusta on ollut mukava kuunnella biisejä, joita tänne on linkattu.
Nyt sellainen haisee kuin raato ojassa, jonka sinne töytäisit kaksi kuukautta sitten.
Sanoilla täällä ei tee mitään. Jos tuuli toisinaan humisee, niin näiden puiden oksat vain vinkuvat viimassa.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
musiikkijuttu joku niin Iron Maiden - Number of the beast, blacked out mitä näki, kuin 666 on ihmisten lukumäärä joka pääsee jtaivaaseen.
Musiikkejakin... joo tämä on hyvä juttu kun kaupungin kanssa joku juttu, oikasti niin pystyn kyllä nukkumaan sillätavoin että ei enää tarvitse varoa toista silmääkin - AnonyymiUUSI
niin no lääkärin määäyksestäkin jos et saisi koskea silmiin nukkuessakaan vahingossa voi itse koskea niin jotkin suojar sillei... laitoin mustat aueinkolasit päähän nukkuessa jotta ei kosketa vahingoss
- AnonyymiUUSI
nuku sitte4n niin mustat aurinkolasit päässä jogfga kun ei saisi kosketaa silmiin
yön pimeydessäkin nukku musaty lasit päässä, koska ne lasit estäväät ei pysry koskertramaan silmiin - AnonyymiUUSI
Idea
Tarvitsen nyrkkeilysäkin asuntooni.
Ehkä se kannattaisi ripustuttaa autotalliin, jottei yleinen harmonia kärsisi tästä vulgaarista möykystä ketjuissa itse asunnossa.
Kaikki älyllinen toiminta perustuu hyvin yksinkertaiseen konseptiin: Lyö niin kauan, että se tipahtaa.
Siis irtoaa kannakkeistaan.
(naurua) - AnonyymiUUSI
olisi kai ikävä olla joku maksa-kirurgi tai sellainen paksusuolias tonkimassas joku
- AnonyymiUUSI
sisäelin-kirurgi eli paksusuolen tutkija
juttelin kyllä siilmäleikkaus oli.... että saako tuo tv;n päällekin, menen lähelle katsomaan aamun uutisiakin eri kanavalta haluaisin... - AnonyymiUUSI
älä ole tyhmä kuin Timo... mutta niin itse kun lewikkauksessa ... hoitajat ruovar kaukosäätimen jotta voi katsoa isosta ruudusta juttujaq, uutisia..
- AnonyymiUUSI
Hullu ja Hengenvaarallinen ihminen
- AnonyymiUUSI
Mjaa
Tämä heittosi on ensimmäinen kerta elämässäni, kun joku kutsuu minua hulluksi (ja vielä vaaralliseksi).
(Hyvin usein kuullaan sanottavan, etten varsinkaan sitä ole, mitä väitetään.)
Reunahuomautus
Olen tod pettynyt viisupolitiikkaan, Erikaan en. Sinuun? Kyllä.
(naurua)
- AnonyymiUUSI
en ole siis hullu ja hengenvaaralliinen sinänsä wllwi joku ihme-pertti haastaa riitaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615