Thaimaalaisten arki, loma ja camping

Anonyymi-ap

Yksikkökaksikko on aivan hukassa siitä millaista on tavallisten thaimaalaisten elämä.
Sinkuilla, pariskunnilla ja perheillä se ei poikkea olennaisilta osilta paljoakaan.

Ensinnäkään ei ole olemassa "tyypillistä" thaimaaalaista perhettä, että voitaisiin sanoa millaisia ne kaikki on, mutta on monia perusasioita, jotka heitä yhdistää.

Thaimaassa kun ei ole sellaista sosiaaliturvaa eikä ilmaista elämää tarjolla, niin thaimaalaiset on tottuneet siihen että työn tai koulun perässä mennään vaikka maailman toiselle puolelle epäröimättä.

Paikkakunnat vaihtuu ja Bangkokin seutu vetää puoleensa monia.

Pidemmällä vapaalla monet suuntaa ylös maalle ja kotiin sukulaisten luokse. Pohjimmiltaan kaikki Bangkokissa ovat jostain muualta. Bangkokin monen sukupolven syntyperäisiä asukkaita on hyvin vähän.

Ajetaan satoja kilometrejä varsinkin juhlapyhinä kotiseudulle maalle.

Bangkokin nuoret sinkut käyvät yökerhoissa tai menee kavereiden kanssa ulos syömään ja juomaan ravintolaan viikonloppuisin.

Keskiluokan perheet kaupungeissa menee ostoskeskuksiin kiertelemään, syövät siellä jotain ja sitten kotiin. Saattavat samalla käydä temppeleillä.

Useimmat ovat arkisin töissä, eikä illalla mennä minnekään. Tavallisina viikonloppuina perheet tekee lähimatkoja rannoille tai jonnekin, minne ei ole liian pitkä matka.

Esimerkiksi Suvarnabhumin lentokentän vieressä / takana on suuret nurmialueet, jonne bangkokilaiset lähtee piknikille. Heillä on viltit, kylmälaukut, retkikeittimet ja eväät mukana. Samalla bongailevat siinä lentoliikennettä.

Nuorille perheille ostarit on se yleisin lomaparatiisi viikonloppuna. Paikalliset ostarit tietää perheiden ostovoiman ja niissä on puuhaa lapsille, sekä teemapäiviä, messuja jne. On kaikennäköistä markkinahumua joilla saadaan kukkarot auki.

Vanhemmat parit (kuten minä) menee torille ostamaan tavaroita ja ikkunaostoksille, sitten mene kunnolliseen ravintolaan myöhäiselle lounaalle tai ottaa iisisti kotona eikä tee mitään. Joskus menevät elokuviin, konserttiin, tapahtumaan tai joen rannalle puistonpenkille juomaan kahvit ja syömään jätskit.

Kuten kaikki tietää, mikään ei tuo thaimaalaisia kaveriporukoita ja ​​perheitä yhteen paremmin kuin ruoka! Yhdessä syöminen ja kokkaaminen on KAIKKEIN YLEISIN TAPA VIETTÄÄ VIIKONLOPPUA THAIMAALAISILLA. PISTE.

Buddhalaisina vapaapäivinä musiikkia, tanssia, ystäviä ja hyvää ruokaa.

Tässä se on se tärkeysjärjestys:

1. Perheateriat
2. Shoppailu
3 .Ulkoilu. Keleistä riippuen perheet ulkoilee, puistoissa, rannoilla tai temppeleissä käyvät ilman kiireitä.
4.Monet harrastaa urheilua, kuten pyöräilyä, purjelautailua tai sulkapalloa.
5. Buddhalaisuutta harjoitetaan, temppeleissä käynti on yleistä, etenkin viikonloppuisin.
6. Sukulaisten luona vieraillaan koska perhesiteet on vahvat thai-kulttuurissa.
7. Viihdepuolta hoidetaan myös, elokuvien katsellaan, konserteissa käydään, huvipuistoissa ja kylpylöissä.
8. Matkustellaan, varsinkin jos asuu kaupunkialueilla, niin lähialuematkailu on valinta. Landella ei ole niin suurta tarvetta lähteä tuulettumaan.

0-2 tunnin ajomatkan päästä tuhannet thaipariskunnat ja perheet ajelee viikonloppuna Pattayalle joko päiväksi, tai ottavat yhdeksi yöksi huoneen.

Viltti rannalle ja leiri pystyyn. Lapset leikkii ja vanhemmat tilaa ruokaa tien toiselta puolelta. Rannalle on tarjoilu useista ravintoloista, jotka tekee yhteistyötä rantapaikan haltijoiden kanssa.

Se on siinä pähkinänkuoressa.

2010

29

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa missäkö on Possojen camping? -Ei juurikaan missään.

Thaimaassa työtä tekevän perheen isä ei kaappaa poikaansa mukaan viidakkoon viikonlopuksi telttailemaan. Telttailu sitäpaitsi on laitonta camping- alueiden ulkopuolella.

Se on reppureissaajien, patikoitsijoiden, raftaajien ja hikingin harrastajien hommaa se campingtouhu. Ei tavallisten thaimaalaisten.

2010

PS: Katsotaanpas ehtiikö Posso taas ulvoa tähän jo ennenkuin on ehtinyt lukea?

• Anonyymi

Taas tuota possottelua olet sinä kovin paljon saanut palautetta ongelmistasi.

• Kun näin tuon puolimetrisen niin ajattelin että vastaan yksilöidysti jokaiseen kohtaan, mutta kun luin oireilun, niin huomasin että siinä ei käsitelty itse asiaa 70 miljoonaisen kansan lomanvietoista.

2010:n Thaimaa on Pattayaa ja pääkaupunkia, näkökanta siis varsin suppea.

Ei siis ollut mitään kommentoitavaa, mutta mukava huomata että olen jälleen aktivoinut hermoheikon faneineen ja klooneineen pätemään.

• Anonyymi

Numba, mene lääkäriin, tarvitset apua ongelmiisi, vai mitä taku eläkeläinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki 70 miljoonaa thaimaalaista siis telttailee Pasasen mukaan? Thaimaan turismiministeriön lukema on noin 70.000-100.000 thaimaalaista vierailee campin alueilla vuodessa joka tarkoittaa että yksi promille eli yksi tuhannesta thaimaalaisesta siellä telttailee.
      Ei mennyt siis kuin tuhatkertaisesti pieleen tuo Pasasen arvio. Hotelli ja hostelliyöpymisiä thaimaalaiset varaa miljoonia vuodessa.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka on väittänyt moista sinä olet sairas vääntelet kaikkia mitä täällä kerrotaan, olen ollut leirintäalueella thaimaassa, ne on aika komeita paikkoja, lähellä luontoa, yleensä vielä jossain luonnonsuojelualueella, voit mennä omilla tai vuokrata tarpeet... hyvin edellisesti.

En ole koskaan thaimaassa yöpynyt teltassa, vaan pienessä mökissä, jossa ei ollut mitään mukavuuksia, paitsi ötökkäverho...

Mietitkö koskaan loppuun asti mitä kirjoitat, hotelleja ei rakenneta luonnonsuojelu alueelle, kyllä thaikut vuokraavat myös hotellihuoneita, mutta yhdessä huoneessa voi olla 10 thaikkua, siis läheskoko suku, suurin osa nukkuu lattialla, olen näitä nähnyt monta kertaa.

Mene hakemaan itsellesi apua, olet palstan heikoin lenkki joka tapauksessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on väittänyt moista sinä olet sairas vääntelet kaikkia mitä täällä kerrotaan, olen ollut leirintäalueella thaimaassa, ne on aika komeita paikkoja, lähellä luontoa, yleensä vielä jossain luonnonsuojelualueella, voit mennä omilla tai vuokrata tarpeet... hyvin edellisesti.

En ole koskaan thaimaassa yöpynyt teltassa, vaan pienessä mökissä, jossa ei ollut mitään mukavuuksia, paitsi ötökkäverho...

Mietitkö koskaan loppuun asti mitä kirjoitat, hotelleja ei rakenneta luonnonsuojelu alueelle, kyllä thaikut vuokraavat myös hotellihuoneita, mutta yhdessä huoneessa voi olla 10 thaikkua, siis läheskoko suku, suurin osa nukkuu lattialla, olen näitä nähnyt monta kertaa.

Mene hakemaan itsellesi apua, olet palstan heikoin lenkki joka tapauksessa.

Etkä ole! Itsehän olet kertonut että sinunkaltaisia vanhuksia ei siellä luontoon päästetä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole! Itsehän olet kertonut että sinunkaltaisia vanhuksia ei siellä luontoon päästetä.

Juuri noinkin et pärjää enää ilman kirjoitusteni vääristelyä tai suoranaista valehtelua, en ole mitään tuollaista kertonut, vaan kerroin että eräässä kansallispuistossa ei päässyt sisälle yli 55 vuotiaat, koska reitti on erittäin raskas ja vaikea kulkuinen... sorry vaan poika tämä on factaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noinkin et pärjää enää ilman kirjoitusteni vääristelyä tai suoranaista valehtelua, en ole mitään tuollaista kertonut, vaan kerroin että eräässä kansallispuistossa ei päässyt sisälle yli 55 vuotiaat, koska reitti on erittäin raskas ja vaikea kulkuinen... sorry vaan poika tämä on factaa...

Factaa on se, että sinä olet vielä poju minun rinnallani, vaikka eläkkeellä oletkin lusmuillut paljon minua pidempään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Factaa on se, että sinä olet vielä poju minun rinnallani, vaikka eläkkeellä oletkin lusmuillut paljon minua pidempään.

Jos sinun ikäiselläsi on tallainen elämänasenne suosittelen tutkimaan peiliä, ja miettimään syitä kirjoitteluusi, kaikki kirjoituksesi on tosiasioiden vääristelyä tai suoranaista valehtelua, jos tosiaan olet vielä minua vanhempi säälin sinua, todella tasapainoinen seniori...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinun ikäiselläsi on tallainen elämänasenne suosittelen tutkimaan peiliä, ja miettimään syitä kirjoitteluusi, kaikki kirjoituksesi on tosiasioiden vääristelyä tai suoranaista valehtelua, jos tosiaan olet vielä minua vanhempi säälin sinua, todella tasapainoinen seniori...

Tähän ikään nähnyt niin monta sinun kaltaista jaskaa pauhaavaa luuseria, etten jaksa edes sääliä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja mitä tulee näihin eläkeasioihin, eläkkeelle pääsy sairauden takia on erittäin vaikeaa ollut jo 20 vuotta sitten kun itse pääsin, pitää olla ainakin neljältä erikoislääkäriltä lausunto työkyvystä, tai sen puutteesta, minulla oli se hyvä puoli että olin jyu:llä töissä meillä siellä on satoja lääkäreitä kymmeniä professoreja lääketieteen alalta sain paperit helposti, sitten vakuutusyhtiö alkoi kuntouttaa tosissaan koska minulla on hyvä eläke, ja huomasivat että tulen heille todella kalliiksi, 2-3 x normaalin eläkkeensaaja eläke...

Kela ei ollut koskaan mukana prosessissa koska en saa sieltä mitään, eläketurvaa, mutta saan kuitenkin peruskorvaukset kuten sinäkin, miten tuo sinun takuueläketurvasi, olen jo vanhuuseläkeiässä eli tk-eläke vaihtui vuoden 2024 alusta vanhuuseläkkeeksi.

Että sellaista, pidähän huolta työkunnostasi, että saamme verotuloja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on taxi terot, zaphodbbx jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän ikään nähnyt niin monta sinun kaltaista jaskaa pauhaavaa luuseria, etten jaksa edes sääliä!

juu ja oikein hehkut iäntuomaa rauhallisuutta ja varmuutta elämässäsi, täällä Pattaya palstalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on taxi terot, zaphodbbx jne.

mihin unohdit senssu, taas paskaa, etkö totuuteen pysty lainkaan, koskaan, kohta taas homojuttuja, olet melkoinen luuseri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

" kerroin että eräässä kansallispuistossa ei päässyt sisälle yli 55 vuotiaat, "

Valehtelit ja valheesi valheeksi todettiin. Olet pelkkä paskanpuhuja papparainen.

• Anonyymi
      UUSI

Rakas joutuu ääristelemään, muuten hänestä ei tunnu että on ihan ykkösjäbä.

..... Kaikki 70 miljoonaa thaimaalaista siis telttailee Pasasen mukaan.....

Joo, näin olen kysynyt kaikilta kun olen haastatellut heitä Jomptiella tuhat yötä .....

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on hyvä kommentti, ääristely siitä on lahkolaiset koottu, tosin se ääristely pitää sisällään valehtelun, tietojen mukauttamisen täysin toiseksi kuten oli alunperin. minusta tämä on selvä luuserin merkki, laiffila 100 köyhä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvä kommentti, ääristely siitä on lahkolaiset koottu, tosin se ääristely pitää sisällään valehtelun, tietojen mukauttamisen täysin toiseksi kuten oli alunperin. minusta tämä on selvä luuserin merkki, laiffila 100 köyhä.

Joo ja sitten jatkokommentti on Kattila kilahti ja Poistettuja viestejä nyt x kappaletta, jonka jälkeen Pääartisti astuu estraadille, sitten seuraava on että Taas Kymppi puhui asiaa.

Tämä on tapahtunut jo tuhansia kertoja.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo tieto on turisministeriön sivuilta. Noin yksi tuhannesta thaimaalaisesta telttailee silloin tällöin. Nykyiset thaimaalaiset arvostaa mukavuuksia kuten sähköä, suihkua, wifiä, telkkaria, ilmastointia, ravintolapalveluita helppoutta ja ostosmahdollisuuksia. Extremen ja viidakkopatikoinnin harrastajia on vain hyvin vähän. Kuten 2010 kertoi, niin thaimaalaiset isät ei lähde pojan kanssa viidakkoon jos on muuhun varaa. Ne on reppureissaajien juttuja.

Thaimaan turismiministeriö tietää nämä asiat paremmin kuin kukaan muu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tieto on turisministeriön sivuilta. Noin yksi tuhannesta thaimaalaisesta telttailee silloin tällöin. Nykyiset thaimaalaiset arvostaa mukavuuksia kuten sähköä, suihkua, wifiä, telkkaria, ilmastointia, ravintolapalveluita helppoutta ja ostosmahdollisuuksia. Extremen ja viidakkopatikoinnin harrastajia on vain hyvin vähän. Kuten 2010 kertoi, niin thaimaalaiset isät ei lähde pojan kanssa viidakkoon jos on muuhun varaa. Ne on reppureissaajien juttuja.

Just just, mitä luulet siitä että jostain löytyy tilastoa mitä ei pidetä lainkaan, tottakai thaikut tykkäävät mukavuuksista että luonnosta..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla olisi edes normaalisti järkeä päässä, et kiinnittäisi asiaan mitään huomiota, jokaiselle fallelle tekee hyvää mennä viikoksi tuollaiselle alueelle, siinä ymmärtää luonnon valtavan voiman ja kauneuden, joka oli jo talomme pihalla Hua hinissä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla olisi edes normaalisti järkeä päässä, et kiinnittäisi asiaan mitään huomiota, jokaiselle fallelle tekee hyvää mennä viikoksi tuollaiselle alueelle, siinä ymmärtää luonnon valtavan voiman ja kauneuden, joka oli jo talomme pihalla Hua hinissä...

Mutta sinä et koskaan mennyt. Se betonislummi jossa asuit, siitä oli luonto kaukana. Kesannolla oleva tontti vieressä ja betonipiha betonimuureilla koko postimerkki ja se ei ollut teidän talo vaan vuokratalo. Älä unohda että kerroit että sinua harmittaa kun ei tullut aikoinaan ostettua omaa, eikä se jälkikäteen muutu omaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä et koskaan mennyt. Se betonislummi jossa asuit, siitä oli luonto kaukana. Kesannolla oleva tontti vieressä ja betonipiha betonimuureilla koko postimerkki ja se ei ollut teidän talo vaan vuokratalo. Älä unohda että kerroit että sinua harmittaa kun ei tullut aikoinaan ostettua omaa, eikä se jälkikäteen muutu omaksi.

Niinkö taas pitää sinun turvautua valehteluun ja paskanpuhumiseen, kun tulee sinulle tarpeeksi vettätupaaan, alkaa homojutut, eikö sinulla oikeasti ole kykyjä mihinkään muuhun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö taas pitää sinun turvautua valehteluun ja paskanpuhumiseen, kun tulee sinulle tarpeeksi vettätupaaan, alkaa homojutut, eikö sinulla oikeasti ole kykyjä mihinkään muuhun.

Ja kerrot vielä olevasi minua vanhempi, mikä se sinun diagnoosi on....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esittele se luonnonkaunis piha sitten kuvin, sillä niissä kuvissa mitä olet ottanut, on betonipiha ja betonimuuri, pari kukkasta muurin päällä ja kesantotontti vieressä.
        Muuta ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jätesäkit talon sisällä olivat myös kauniita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jätesäkit talon sisällä olivat myös kauniita.

Ja kuponkiruokalan annoksen vieressä hammastikkuna käytettävä varpaankynsi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuponkiruokalan annoksen vieressä hammastikkuna käytettävä varpaankynsi!

Vaimoni osti sen annoksen minun ja Teron sotakoirille, mutta söin sen itse, ketshupilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe