Somessa? Jos kyllä niin kumpi lähestyi tai teki aloitteen?
Seuraatko kaivattuasi
10
241
Vastaukset
- Anonyymi
Nope. En ole koskaan nimeään mihinkään hakuihin missään äpissä tai netissä. En käyttänyt palstoillakaan lähtökohtaisesti tunnisteita. Olen pyrkinyt olemaan vain ja ainoastaan irl varassa. Kaikki muu on mielikuvitusta, ajatusten palloittelua, viihdettä.
- Anonyymi
Hän ei ole tietääkseni ole somessa.
- Anonyymi
Löysin hänet FB:stä, mutta emme seuraa siellä (tai muuallakaan somessa) toisiamme.
- Anonyymi
Näin tulee tehtyä ja viestejäkin vaihdellaan, viimeksi aamulla,,,täällä hän ei käy...,,,
- Anonyymi
Stalkkaan aina välillä kun tulee ikävä, vaikka hän sinne mitään edes laita ❤️
- Anonyymi
En mä ole seurannu ketään somessa joskus olen jotenkin ottanu selvää kuinka jollakin elämässään menee jostain syystä riippuu henkilöstä hänen osaltaan itse tein aloitteen kertomalla hänelle kiinostuksestani häneen mutta jätin asian niiltä osin siihen loppu lienee kai hänestä itsestään kiinni
- Anonyymi
Minä tiedän mitä hänen elämäänsä kuuluu. Ei tarvitse katsoa kuvia ei tarvitse ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Tarkkailet siis pusikoista.
- Anonyymi
En enää.
- Anonyymi
minulla voi taii siis porukallakin jogain vähän arveluttaviakin sanontoja jos loukkaa jogtain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696