Mulla on suunnitelma. Katson, miten seuraava kerta menee, kun nähdään. Tai pari kertaa. Jos hän ei vaikuta enää kiinnostuneelta, mun on pakko unohtaa hänet. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta,,teen kaikkeni, että saan tän selvitettyä kuukauden sisällä. Ei tätä vaan jaksa, pakko tää on selvittää. Toivottavasti hän auttaa ja etten pilaa meidän välejä. 🙈
n>m
suunnitelma
7
295
Vastaukset
- Anonyymi
ohi, meillä ei ole minkäänlaisia välejä.
- Anonyymi
On teillä varpaanvälit
- Anonyymi
- Anonyymi
Et pilaa välejä ja yritän auttaa, koska haluan itsekkin selvyyden tähän tilanteeseen. Toivottavasti olet hän, enkä ole kuvitellut kaikkea. 🥹
- Anonyymi
koskas me nähdään seuraavan kerran :)
- Anonyymi
Tulee olla kunnon kokonen puoliso kainalossa ..mitään pikkusta hiirtä en voi ottaa painan itekkin ainakin 70. Ymmärtänet että näytettäisiin typerältä eikä hyvältä yhessä. Enkä aio laihduttaa rakastan mun muotoja. Tiedoksesi vaan kun siitäkin jaksat aina mussuttaa.
- Anonyymi
Ei mitään tietoa kenestä kyse mutta minun puolesta saat unohtaa. Minä en enää jaksa mitään pelejä kun näyttää ettet tiedä itsekään mitä haluat. En aijo osoittaa kiinnostuksen merkkejä enkä flirttailla teit selväksi että olen luullut omiani ja niin kauan sinusta kuitenkin tykkäsin. En voi tuhlata aikaani saavuttamattomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890