Elämä opettaa... ei kannata ikinä

Anonyymi-ap

Luottaa mieheen, joka katoaa, kun sulla on vaikeaa ja käyt vaikeita aikoja. Jos yrität siitä huolimatta löytää yhteyttä mieheen jälleen, eikä hän vastaa ja ignooraa, on aika luovuttaa. Mies tietää, että hiljaisuus sattuu sua ja valitsee silti toimia niin. Silloin mies tietoisesti satuttaa sua ja hänelle se on täysin ok.

En voisi ikinä luottaa enää. Onneksi ei tarvitse yrittääkään.

36

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on aivan totta 💔
      Hiljaisuus ja katoaminen satuttaa sydäntä aivan hirveästi kun olisin tarvinnut miehen läheisyyttä, tukea ja rakkauden tekoja 😥

• Anonyymi

Vielä kun olisi omasta tahdosta ja valinnasta kiinni tunteet, ihan kaikkien kohdalla,
      eikä vain "tuollaiseen" mieheen.
      Vaikka enpä oikeastaan kyllä haluaisikaan
      näitä tunteita kokonaan poiskaan.
      Koska ei ihan koko juttu noinkaan ole tässä tapauksessa vaan on vielä jotain muutakin.......

• Anonyymi

Tietysti tarvitaan aina kaksi. Mutta jos ei ole halua ratkoa tilanteita heti kun naisella vaikeampaa, ei hän voi olla naista varten.

• Anonyymi

Olen siinä käsityksessä, että kelpaan hänelle vain koomikkona. Kun minulla oli talvella paha kausi, hän vaikutti etäiseltä, jopa kiusaantuneelta. Ei häntä näyttänyt kiinnostavan, kuinka voin. Olisi riittänyt, jos olisi kysynyt, että miten menee. Ei ollut minulle silloin ystävä, joten ei hän ole ystäväni. Minä olen edelleen hänen ystävä siitäkin huolimatta. Siksi kai minuun sattuu.

• Anonyymi

Sä päätä miten annat itseäsi kohdella. Valikoisin tarkkaan ystävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä päätä miten annat itseäsi kohdella. Valikoisin tarkkaan ystävät.

Mutta eikö hauskuus ole miehen ainoa tehtävä? No mut mitä sinä siitä tietäisit. Sivusta prööt tähän palstasedän monologiin

• Anonyymi

Niin vain ne muuttamat maasta. Kerkeä edes kissaa sanoa

• Anonyymi

On kyllä aivoton aloitusliturgia miten johonkin sattuu ja pitäisi osata lukea ajatuksia vai mitä tässä tapahtui?

• Anonyymi

Aikuiset ihmiset keskustelivat irl. Ei sun tarvitse osata tulkita aloitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset ihmiset keskustelivat irl. Ei sun tarvitse osata tulkita aloitusta.

Osa näistä "aikuisista" maalittaa täällä. Irl osaavat käyttäytyä. Heihin ei ole luottamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa näistä "aikuisista" maalittaa täällä. Irl osaavat käyttäytyä. Heihin ei ole luottamista.

Tarvii mitään maalittaa ja vaikka olisivat keskustelleet nämä "aikuiset" niin sittenkin usein oletetaan toisen lukevan ajatuksia ja yleensä se olettaja on nainen.

• Anonyymi

Palstaäijän naisperfrmanssi sai ainaki sin aivot solmuun miettimään miten voisit istua tähän tarinaan sun muuta.

• Anonyymi

Yleensä ihmiset hoitaa asiat irl eikä vollota palstalla.
      Aikuiset ainakin. Siis normaalisti kehittyneet, myös henkisesti vastuulliset.

• Anonyymi

Niinpä niinpä. Eivät kaikki. Eikä tarvitse. Me emme olekaan täällä normaalisti kehittyneitä?

• Anonyymi

Ja mikä olisi tämä palstaäijän tarinoima asia arvon inisijäpygmi, missä olisi enää edes mitään selvitettävää? Hanki joku muu todellisuus kuin palstatodellisuus. T esim teija täältä landelta

• Anonyymi

Se voi olla joskus semmosta. Onnea unelmien prinssin etsintään jolla käytöstavat kunnossa.

• Anonyymi

Unelmien prinssin. Tuo lause oli täynnä v*ttuilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelmien prinssin. Tuo lause oli täynnä v*ttuilua.

On niin helppo olla vttumainen. Tyly ja tympiä. Tunteeton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Se kertoo pahasta olosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja palstaäijän avauksiin avautuminen riittää?

• Anonyymi

Miehet ei aina ymmärrä miten se sattuu.. Ja joskus välissä on isompia juttuja kuten oma suhde jne. Haluaa pysyä luotettavana.

• Anonyymi

Ja kyse oli siiitä, että hällä loppui akku puhelimesta?

• Anonyymi

Sitten on paree hölkätä

• Anonyymi

jos isäsi on kikkelitön kullinpwnikka hahah

• Anonyymi

Kuvailitko just omasta kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvailitko just omasta kokemuksesta.

Aloittajaäijän sikenöintiä tämä usko tai älä

• Anonyymi

niin ei ehkä huvita neuvotrlla tuollaisen kanssa jos joku kkk jokua sanooo ettäisäsi on runkkarimulkunpenikkaq jo aqlkuun

• Anonyymi

No ihan sama pätee naiseenkin mu ihan samallatavalla se puoliso kumppani valitaan itse kuten kaveritkin toki kumpainenkin on asioita joihin yleensä äiti vähintäänkin nenäänsä haluaa työntää että ei ole hyvää seuraa sulle tai jotain vastaavaa oli kyse si kaverista tai kumppanista

• Anonyymi

Joo kyllähän se näin on, että äitien kanssa on monesti vähän vaikeaa. Ja isien. Ja veljien, ja siskojen, ja serkkujen, ja naapureiden, ja muslimien, ja työkavereiden, ja tuntemattomien, ja uskovaisten, ja pakanoiden, ja terveiden, ja sairaiden, ja vauvojen, ja lapsien, ja vanhusten, ja kissojen, ja koirien, ja lintujen..

• Mihinkäs se katosi? Katsoitko tarkkaan, ettei ole siinä missä oli ennenkin? 🙄

🐼🧸

• Anonyymi

Siksi kannattaa ottaa passi haltuun. Olipa elämänmakuinen tarinallisuus taas palstasetä ja loput haukotukset

• Anonyymi

Ei kyllä kannata luottaa naisiinkaan, jotka esittävät kaikkea muuta jota ovat. Nuo piirteet on molemmissa sukupuolissa.

• Anonyymi

Tottakai. Nyt kerroin oman kokemuksen ja oli kyse yhdestä ainoasta miehestä. En ole menettänyt luottamusta tuon kokemuksen perusteella kaikkiin miehiin. Mutta silloin, jos mies käyttäytyy aloituksen tyyliin, silloin kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Itseppähän olet kanssani pelleillyt ja valehdellut taidat olla narsisti nainen itse olen avoin ja mukava persoona juu antaa olla vaan kun et opi käytöstäsi muuttamaan

• Anonyymi
      UUSI

ja ilmeisesti pahoissa hengisdökin on sopinusriitaa, kun tilauksia ja ostoja on niin paljon 🙂 tästä ei viitsi kyllä puhua missään 😘🙂🫣

• Anonyymi
      UUSI

Näistä tulee ina mieleen, että projisoidaan vain vikoja toisiin. Itse ei tehdä mitään, mutta syytetään toista. Tai syytetään toista jostain mitä itse tekee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe