Luottaa mieheen, joka katoaa, kun sulla on vaikeaa ja käyt vaikeita aikoja. Jos yrität siitä huolimatta löytää yhteyttä mieheen jälleen, eikä hän vastaa ja ignooraa, on aika luovuttaa. Mies tietää, että hiljaisuus sattuu sua ja valitsee silti toimia niin. Silloin mies tietoisesti satuttaa sua ja hänelle se on täysin ok.
En voisi ikinä luottaa enää. Onneksi ei tarvitse yrittääkään.
Elämä opettaa... ei kannata ikinä
36
440
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on aivan totta 💔
Hiljaisuus ja katoaminen satuttaa sydäntä aivan hirveästi kun olisin tarvinnut miehen läheisyyttä, tukea ja rakkauden tekoja 😥 - Anonyymi
Vielä kun olisi omasta tahdosta ja valinnasta kiinni tunteet, ihan kaikkien kohdalla,
eikä vain "tuollaiseen" mieheen.
Vaikka enpä oikeastaan kyllä haluaisikaan
näitä tunteita kokonaan poiskaan.
Koska ei ihan koko juttu noinkaan ole tässä tapauksessa vaan on vielä jotain muutakin.......- Anonyymi
Tietysti tarvitaan aina kaksi. Mutta jos ei ole halua ratkoa tilanteita heti kun naisella vaikeampaa, ei hän voi olla naista varten.
- Anonyymi
Olen siinä käsityksessä, että kelpaan hänelle vain koomikkona. Kun minulla oli talvella paha kausi, hän vaikutti etäiseltä, jopa kiusaantuneelta. Ei häntä näyttänyt kiinnostavan, kuinka voin. Olisi riittänyt, jos olisi kysynyt, että miten menee. Ei ollut minulle silloin ystävä, joten ei hän ole ystäväni. Minä olen edelleen hänen ystävä siitäkin huolimatta. Siksi kai minuun sattuu.
- Anonyymi
Sä päätä miten annat itseäsi kohdella. Valikoisin tarkkaan ystävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä päätä miten annat itseäsi kohdella. Valikoisin tarkkaan ystävät.
Mutta eikö hauskuus ole miehen ainoa tehtävä? No mut mitä sinä siitä tietäisit. Sivusta prööt tähän palstasedän monologiin
- Anonyymi
Niin vain ne muuttamat maasta. Kerkeä edes kissaa sanoa
- Anonyymi
On kyllä aivoton aloitusliturgia miten johonkin sattuu ja pitäisi osata lukea ajatuksia vai mitä tässä tapahtui?
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset keskustelivat irl. Ei sun tarvitse osata tulkita aloitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset ihmiset keskustelivat irl. Ei sun tarvitse osata tulkita aloitusta.
Osa näistä "aikuisista" maalittaa täällä. Irl osaavat käyttäytyä. Heihin ei ole luottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa näistä "aikuisista" maalittaa täällä. Irl osaavat käyttäytyä. Heihin ei ole luottamista.
Tarvii mitään maalittaa ja vaikka olisivat keskustelleet nämä "aikuiset" niin sittenkin usein oletetaan toisen lukevan ajatuksia ja yleensä se olettaja on nainen.
- Anonyymi
Palstaäijän naisperfrmanssi sai ainaki sin aivot solmuun miettimään miten voisit istua tähän tarinaan sun muuta.
- Anonyymi
Yleensä ihmiset hoitaa asiat irl eikä vollota palstalla.
Aikuiset ainakin. Siis normaalisti kehittyneet, myös henkisesti vastuulliset.- Anonyymi
Niinpä niinpä. Eivät kaikki. Eikä tarvitse. Me emme olekaan täällä normaalisti kehittyneitä?
- Anonyymi
Ja mikä olisi tämä palstaäijän tarinoima asia arvon inisijäpygmi, missä olisi enää edes mitään selvitettävää? Hanki joku muu todellisuus kuin palstatodellisuus. T esim teija täältä landelta
- Anonyymi
Se voi olla joskus semmosta. Onnea unelmien prinssin etsintään jolla käytöstavat kunnossa.
- Anonyymi
Unelmien prinssin. Tuo lause oli täynnä v*ttuilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmien prinssin. Tuo lause oli täynnä v*ttuilua.
On niin helppo olla vttumainen. Tyly ja tympiä. Tunteeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se kertoo pahasta olosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palstaäijän avauksiin avautuminen riittää?
- Anonyymi
Miehet ei aina ymmärrä miten se sattuu.. Ja joskus välissä on isompia juttuja kuten oma suhde jne. Haluaa pysyä luotettavana.
- Anonyymi
Ja kyse oli siiitä, että hällä loppui akku puhelimesta?
- Anonyymi
Sitten on paree hölkätä
- Anonyymi
jos isäsi on kikkelitön kullinpwnikka hahah
- Anonyymi
Kuvailitko just omasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailitko just omasta kokemuksesta.
Aloittajaäijän sikenöintiä tämä usko tai älä
- Anonyymi
niin ei ehkä huvita neuvotrlla tuollaisen kanssa jos joku kkk jokua sanooo ettäisäsi on runkkarimulkunpenikkaq jo aqlkuun
- Anonyymi
No ihan sama pätee naiseenkin mu ihan samallatavalla se puoliso kumppani valitaan itse kuten kaveritkin toki kumpainenkin on asioita joihin yleensä äiti vähintäänkin nenäänsä haluaa työntää että ei ole hyvää seuraa sulle tai jotain vastaavaa oli kyse si kaverista tai kumppanista
- Anonyymi
Joo kyllähän se näin on, että äitien kanssa on monesti vähän vaikeaa. Ja isien. Ja veljien, ja siskojen, ja serkkujen, ja naapureiden, ja muslimien, ja työkavereiden, ja tuntemattomien, ja uskovaisten, ja pakanoiden, ja terveiden, ja sairaiden, ja vauvojen, ja lapsien, ja vanhusten, ja kissojen, ja koirien, ja lintujen..
Mihinkäs se katosi? Katsoitko tarkkaan, ettei ole siinä missä oli ennenkin? 🙄
🐼🧸- Anonyymi
Siksi kannattaa ottaa passi haltuun. Olipa elämänmakuinen tarinallisuus taas palstasetä ja loput haukotukset
- Anonyymi
Ei kyllä kannata luottaa naisiinkaan, jotka esittävät kaikkea muuta jota ovat. Nuo piirteet on molemmissa sukupuolissa.
- Anonyymi
Tottakai. Nyt kerroin oman kokemuksen ja oli kyse yhdestä ainoasta miehestä. En ole menettänyt luottamusta tuon kokemuksen perusteella kaikkiin miehiin. Mutta silloin, jos mies käyttäytyy aloituksen tyyliin, silloin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Itseppähän olet kanssani pelleillyt ja valehdellut taidat olla narsisti nainen itse olen avoin ja mukava persoona juu antaa olla vaan kun et opi käytöstäsi muuttamaan
- AnonyymiUUSI
ja ilmeisesti pahoissa hengisdökin on sopinusriitaa, kun tilauksia ja ostoja on niin paljon 🙂 tästä ei viitsi kyllä puhua missään 😘🙂🫣
- AnonyymiUUSI
Näistä tulee ina mieleen, että projisoidaan vain vikoja toisiin. Itse ei tehdä mitään, mutta syytetään toista. Tai syytetään toista jostain mitä itse tekee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696