Silleen avoimen onnellisesti, joten lopeta tuo passiivisuus.
Haluan alkaa jo rakastamaan sinua
27
626
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle...
- Anonyymi
Ihanalle miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanalle miehelle
Kerro mies lisää ihanasta itsestäsi tälle ressaantuneelle lukijalle
- Anonyymi
pyh etkä halua
- Anonyymi
Haluan. Hänet haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan. Hänet haluan
älä selitä. ajan tuhlausta sun kanssas. sullahan oli jo seuraa lomallas
- Anonyymi
Sitä samaa kyselen?
- Anonyymi
Niin mitä kysyit?
- Anonyymi
Kaunis toive! Se tunne kun alkaa opettelemaan toista ja hänen tapojaan, tottumaan että hän on tuossa aina ja me olemme toisiamme varten. Hetket kun tuntee tarvitsevansa lämpimän pitkän läheisyys hetken oman ihmisen vierellä. Voi tehdä yhdessä mitä vain kivaa, vain taivas on rajana
https://www.youtube.com/watch?v=YV8wgey34AI - Anonyymi
Jaa empä ole ollu aktiivinen tai passiivinen yhtään sen enempää koittan keksiä lähinnä mielekästä tapaa kuluttaa aikaa työn saannille kun on olemattoman pieni todennäköisyys pätkätöihin on tähän ikään jo oikeastaan yliikänen ja se hyvä on suomen systeemissä joka alalla vaaditaan jonkin näköinen paskapaperi millä pitäs pystyä osoittaan että jonkin koulutuksen edes vaivautunu hakemaan toki niitä papereita kaks löytyy palkka toive/vaade rajoittaa taas hakuehdot työkokemuksen mukaisiksi
- Anonyymi
Ajattelin lukea vielä puolisen vuotta ja ryhtyä vasta sen jälkeen töihin, jos sitä tarkoitit.
- Anonyymi
Palstan lukemisella kun ei laskuja makseta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan lukemisella kun ei laskuja makseta
Kyllä varmasti joku siinäkin onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti joku siinäkin onnistuu.
hei,,älä ny naurata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hei,,älä ny naurata
Mistä arvasit,,,
- Anonyymi
Miksi antaa passiiviselle rakkautta kun sitä ei saa kutenkaan takaisin? Älkää olko ihmiset hupsuja.
- Anonyymi
Hybervaikuttaminen tuhosi suhteemme. En ole Anatoli enkä Vasiliev.
- Anonyymi
Minä olen Boris Kasvanorxgkeitto
- Anonyymi
Kokeilen välillä positiivista passiivisuutta. Aktiivisuus ei toiminut vaan pelästytti kaivattuni.
Nainen- Anonyymi
Höpö höpö 😘
- Anonyymi
En usko että maailmassa on ketään miestä joka rakastaisi sitä naista niin lempeästi ja hellästi kuin minä. En usko. Koska olen herkkä ja tykkäisin aivan mahdottoman paljon olla kiva ja kiltti. Mutta en usko että hän ikinä tietää millainen olen. Ei kaikkea kultaakaan koskaan löydetä. Sama se on rakkaudessa varmaan. Olen vain semmoinn maan uumenissa oleva kimpale. No en ole tietenkään täydellinen. Mieheltä öitä.
- Anonyymi
Oletko ollut exillesi sellainen myös?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut exillesi sellainen myös?
Ei ole mitään exiä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki vaan meni pieleen, kun mikään ei mene koskaan niin kuin on etukäteen ajatellut.
- AnonyymiUUSI
Asioita ei tapahdu itsestään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asioita ei tapahdu itsestään.
Ihan sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta.
Tiedän hiton hyvin tämän asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696