Siis ilmeisestikin tosi paljon. Se tekee sinusta kyllä vaan entistä suloisemman 😘
Ujosteletko mua kuinka paljon?
42
686
Vastaukset
- Anonyymi
Tuijottelet paljon pitää muokkaus pitää piilossa muuten näet.
- Anonyymi
Kuka uskotelee 😘 ehkä vähän ja pelkään tunteitani.
- Anonyymi
Mikä niissä pelottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä pelottaa?
Koska kerroin tunteeni. 🤍 rakastan niitä ja tarvitsen sen miehen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska kerroin tunteeni. 🤍 rakastan niitä ja tarvitsen sen miehen.
Niin minäkin sinua sillä tavoin ❤️🤗
- Anonyymi
Ujostelen erästä työpaikan miestä, koska nämä lämpimät tunteet häntä kohtaan ottavat vallan ja alkaa ujostuttaan.
- AnonyymiUUSI
🤗🤗🤗
- Anonyymi
Sinä olet niin iso
- Anonyymi
Sinä niin turpea
- AnonyymiUUSI
Lopettakaa..
- Anonyymi
Kyllä ujostelen.
- Anonyymi
”’Kani on fiksu’, sanoi Puh mietteliäästi. ’Kyllä’, sanoi Nasu, ’Kani on fiksu.’ ’Ja hänellä on Aivot.’ ’Kyllä’, sanoi Nasu, ’Kaniilla on Aivot.’ Seurasi pitkä hiljaisuus. ’Oletan’, sanoi Puh, ’että siksi hän ei koskaan ymmärrä mitään.’”
https://m.youtube.com/watch?v=3I6MwJua4pI - Anonyymi
Rakas hei ❤️
- Anonyymi
..niin, mitä olivat tehneet...
Terveisin. heihei - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakas hei ❤️
Heippa rakas. Oot palannut maisemiin...🤗❤️
- Anonyymi
Sinua mies 😘🤍 kyllä ja rakastan
- Anonyymi
Ohi. Et tiedä kuka olen tai miltä näytän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Et tiedä kuka olen tai miltä näytän.
NI miltä näytät? Vastasin kuin omalle kaivatulle.
- Anonyymi
Joo.. koitan kesällä olla avoimin mielin niin jos vaikka löytäisin edes jonkun kesäromanssin :c kaipaisin jonkun kenen kanssa edes välillä näkisi..olisi ihana ihminen ihmeteltävänä ja saisi olla lähellä. se olisi parasta piristystä ja olisin todella onnellinen jos semmoisen ihmisen vierelleni löytäisin. koska tämä palsta ei tunnu hyvälle.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Ujous estää lähestymästä kaivattua?
- Anonyymi
Täytyy varmaan päästää irti... Sulle niin paljon parempi.😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy varmaan päästää irti... Sulle niin paljon parempi.😔
Miksi parempi. Älä päästä kenestäkään irti ketä rakastat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi parempi. Älä päästä kenestäkään irti ketä rakastat.
Tuosta kirjoituksesta tuli sellainen olo, että hän on silloin vapaampi ja onnellisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kirjoituksesta tuli sellainen olo, että hän on silloin vapaampi ja onnellisempi.
No se ei ole häneltä. Minä nainen ainakaan en hakuaisi niin. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole häneltä. Minä nainen ainakaan en hakuaisi niin. 🤍
Ajattelin että 21.46 olisi kaivattuni mies.
- Anonyymi
Ujostelen ja se saa mut ehkä käyttäytymään tyhmästi. Sori
- Anonyymi
Niin, tiedän ja ymmärrän sen
- Anonyymi
On sillä ujoudellakin rajat milloin käyttäytyy toista kohtaan jo suorastaan törkeästi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sillä ujoudellakin rajat milloin käyttäytyy toista kohtaan jo suorastaan törkeästi
Niinpä.. Mies pakenee..
- Anonyymi
Tuliko se jotenkin yllärinä et oon oikeastaan aika ujo. 😳
- Anonyymi
Kyllä se vähän tuli, toisaalta hänellä on kyllä itseenikin vähän sellainen vaikutus 🥰
- Anonyymi
Ujous on huono kombo välinpitämättömyyden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vähän tuli, toisaalta hänellä on kyllä itseenikin vähän sellainen vaikutus 🥰
Muhun nyt vaikuttaa tää kaikki. Aatelen nykyään et kaikki on kuitenkin mulle oikeasti yhtä ilkeiltä kuin täällä. Yritän olla huomaamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujous on huono kombo välinpitämättömyyden kanssa
Sinähän sen tiedät. Musta et saa välinpitämätöntä millään tavalla. Osta vaikka kodinputkimiestä niin ei tarvitse sitä lieju💩 täällä levittää. Ois ihan kiva ees joskus et aina ei joku hyökkäsi kimppuun. Sen takia täällä kehtaa kohta kirjoittaa yhtään mitään.
- Anonyymi
En tiedä mitä se on ollut. Epävarma olo oliu kun en ole tietänyt missä mennään. Mut nyt tajuan että kaikki on ollut kuvitelmaa ja palsta harhaa. Alan lopulta myöntää sen itselleni. Anteeksi jos olen häirinnyt rauhaasi. Saanko anteeksi? Vai oletko tosi suuttunut? 🩷💫😢🙏
- Anonyymi
En mä enää tähän ikään ujostele josko se ny on jollekin jääny epäselväksi mä en vaan halua tehdä toisen olosta seurassani vaivaantuneempaa kuin mitä se jo on
- Anonyymi
❤️❤️🤍
- AnonyymiUUSI
En ujostele kun ei meitä tule itse sinä minua ujostelet sen olen huomannut ei ole edes ikävä eikä mitään muutakaan älä enään kirjoittele tai ota yhteyttä parempi näin kun et osaa muuttua
- AnonyymiUUSI
ujostelen koska pelkään että hän ei halua minua ja ujostelen sitä kaikkea ihanaa mitä voisimme kahdestaan kokea...
sulan miehenä yhden naisen edessä...
Ja <3 Lo - AnonyymiUUSI
Heh, niin on käynyt koska harvoin nähdään
- AnonyymiUUSI
Joo, menen lukkoon enkä uskalla katsoa silmiin.. Varsinkin sen jälkeen kun vuodatin rakkauttani hänelle ja annoin kaiken vuotaa ulos.. Mutta hän suhtautuu ihanasti minuun aina. Fiksusti ja lempeästi..
Hetki menee niin voi taas katsella silmiin ihaniin. - AnonyymiUUSI
Yksi mies ujostelee minua ainakin ihan totaalisesti 😘 mutta ehkä kannattaa! Mä nimittäin pussaan vielä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696