Olisi ihanaa viedä sut treffeil, kattoo auringonlaskuu, käydä syömäs, ja muutenkin viettää aikaa sunkaa ja oppia tuntemaan sua paremmin. Jääkö nää vain haaveiksi, vai onko mulla tsänssi nähdä sua kesän aikana? Oon jo 2023 asti haaveillut kesäst sunkaa, kun ekan kerran suhun tykästyin kunnolla, siit asti en oo saanut ajatusta pois mielest, mut joka kesä se on vaan tullut yksin vietettyä, tai sit exän ja satunnaisten kavereiden seuras. Ei oo vaan sama asia kun sunkaa.
Se on outoa, että oon viettänyt sunkaa tosi paljon enemmän aikaa unissa kuin irl, ollaan lähennytty , menty treffeille, hauskin oli sellainen uni mis juostiin exää karkuun, kertoo ehk jotain mun luottamusongelmist kun en yli vuodenkaa tuntemuksel luottanut täysin, enkä vielkää oikein.. tiiän et sinä oot luotettava ja turvallinen, kotisatama jossa on hyvä olla.
Mutta tbh viimeksi näin sut unessa varmaan kuukausia sitten, et kai oo alkanut unohtaan mua täysin. Mä haluan sinut.. joo oli hetken aikaa kiinnostusta muihin naisiin, mutkun palstan ja intuition varjol aavistelin et kaipaat minua, niin palasin suhun..
Avasin muuten laatikon jossa oli tunteet ollut useita kuukausia, ja räjähdin. Itkin niin paljon, useita öitä, aloin meneen taas jotenkin sekaisemmaksi, tiiätkö miks ees laitoin ne sinne?
Alunperin sanoit mulle, että et halua et kuvittelen et meidän välil tulisi oleen koskaan mitään, ajattelin että et vaan kykene pitämään minusta, halusin vihdoin yrittää päästä eteenpäin susta ja näyttää sulle, et myös mä olen kykenevä parantumiseen.
Mutta tajusin, että en voinut pitää mun tunteita läsnä, koska menetin yöunia ja itkin todella paljon joka päivä, lopult jopa päädyin avautuun jatkuvasti reddittiin tai tänne, jos vaikka huomaisit hätätilani ja tajuaisit tunteeni.. en ollut tasapainossa koska et ollut lähellä ja tunnen sua kohtaan niin paljon...
Siksi laitoin ne laatikkoon, jotta niistä ei olisi harmia kenellekkään, ei sulle tai mulle. Mut tiädätkö, et jos kohdattaisiin, niin kyllä se itkuna purkautuisi, koska olet mulle merkittävin ihminen.
Sen takia en ole kyennyt luovuttamaan suhteesi, olet elämäni ainoa aito rakkaus, ihminen jonka hädintuskin edes tunnen, mutta jota kohtaan on niin valtava yhteys ja kemia. En ole tuntenut ketään muuta naista kohtaan mitään vastaavaa vaikka kaikenlaisia epämääräsiä hyperfixaatioita ja takertumisia on kyllä ollut.. mut kukaan ei tunnu niin mulle luodulta kuin sä.
Haluan tehdä sut onnelliseks, etköhän tunnista mut ilman tunnisteitakin. Haluun viedä sut treffeille, sitkun olet valmis, sallitko sen mulle.🩷😌🌌
Kauneimmalle naiselle jonka persoonakin on yhtä ihana, mutta älä koe paineita mun perfektionismista, haluun sut kaikkine virheineen, ne kiukuttelut, vaikeus ja kaikki kuuluu siihen, haluan sinut sinuna.
Ja olisin otettu jos voisin vähän parantaa sieluasi siinä samalla, et taida olla kuitenkaan täysin ehjä? Haluan rakastaa sua jo.. naimisiin sit joskus ja lapsia ehk myös, oot ainoa nainen jonka kaa voin harkita tällaista.
Rakkaalle V naiselle Jltä.
Haluatko kesäksi treffeille vai tarvitsetko vielä aikaa itelles?
14
352
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi hän on ainoa nainen tähän?
- Anonyymi
Kauniita ajatuksia sinulla on hänelle😊🤗💓
- Anonyymi
Et ole edes pyytänyt treffeille 🙄
Jostain syystä kaikki toiminta loppuu tähän. Mieti sitä 🫡- Anonyymi
Jos pyydän treffeille, suostutko? Kyllä minä sinut mielellään veisin treffeille. Tiiän paljon paikkoi mistä pitäisit😌🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyydän treffeille, suostutko? Kyllä minä sinut mielellään veisin treffeille. Tiiän paljon paikkoi mistä pitäisit😌🩷
Aluksi oisi mukavaa, jos voisit ainakin kirjoittaa mulle IRL. Nyt mulla on sellainen tunne, ettet välitä musta. Et halua edes tietää, miten mulla menee, kun et ota yhteyttä 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi oisi mukavaa, jos voisit ainakin kirjoittaa mulle IRL. Nyt mulla on sellainen tunne, ettet välitä musta. Et halua edes tietää, miten mulla menee, kun et ota yhteyttä 😔
Välitänpäs ja haluan tietää🩷 Pelottaa vaan kirjottaa sulle, kun en halua et se menee taas riitelyksi, mut todellakin haluan puhua sulle irl. Ootko ees valmis siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitänpäs ja haluan tietää🩷 Pelottaa vaan kirjottaa sulle, kun en halua et se menee taas riitelyksi, mut todellakin haluan puhua sulle irl. Ootko ees valmis siihen?
Olisin valmis jutella nyt, jos lähetät viestin. Sitten me menemme nukkumaan, enkä pysty vastaamaan sulle.
- Anonyymi
Jaa no mä ainakin sanoisin suoraan jot vietäppä ihan vaan aikaas eksäs kanssa
- Anonyymi
Ei paljon kiinnosta viettää aikaa exän kaa, kun haluan hänen kaa olla mieluummin🙄 ja sanoinko mitään romanttisest? Vietän aikaa kaverina ja olen tehnyt harvinaisen selväksi etten pidä hänestä romanttisesti tai lieemmin ihmisenäkään, kyseessä on vaan niin vaikea tapaus et parempi pitää jonkinlaiset välit häneen ettei ala taas säätään jotain 😁
- Anonyymi
Annan sulle näin sivullisen vinkin että vie se sun entisesi treffeille, et ole selvästi vielä päässyt yli hänestä. Tsemppiä!
- Anonyymi
??? Mua ei niinkun vois kiinnostaa pätkääkään mun exä, hänkin on onneksi päässyt minusta yli, me ollaan vain kavereita.
Haluan kaivattuni ilman et kukaan muu tulee meidän välille.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Mua ei niinkun vois kiinnostaa pätkääkään mun exä, hänkin on onneksi päässyt minusta yli, me ollaan vain kavereita.
Haluan kaivattuni ilman et kukaan muu tulee meidän välille..Tiedän että hän on ainkin sellainen sankari joka kaipailee entisiänsä eikä tiedä mitä lopulta haluaa, onneksi hänestä ja minusta ei koskaan tullut mitään, olen tajunnut tuon vähitellen ja nyt lopullisesti. Satuttaisin varmasti itseni joka kerta jos olisin hänen kanssaan. Varattukin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että hän on ainkin sellainen sankari joka kaipailee entisiänsä eikä tiedä mitä lopulta haluaa, onneksi hänestä ja minusta ei koskaan tullut mitään, olen tajunnut tuon vähitellen ja nyt lopullisesti. Satuttaisin varmasti itseni joka kerta jos olisin hänen kanssaan. Varattukin on.
Niin on minunkin exä tuollainen, mutta varattu ei ole kun ei osaa pitää ihmissuhteitaan.. mut ei mulla oo ollut mitään tunteita ketään muuta kohtaan pitkään aikaan kuin kaivattuani. 😌
- AnonyymiUUSI
Me ei enään nähdä sori vain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696