Siis pissalla ja sitä tulee joka kerta ihan kunnolla.
Olen 2 tyypin diabeetikko ja lääkityksenä Metformin ja Jardiance. Jardiance alkoi puoli vuotta sitten ja sen jälkeen alkoi vessassa laukkominen. Olen laihtunut 10 kiloa puolessa vuodessa, mikä on hyvä juttu. Enää ei tarvisi laihtua.
Verensokerit ovat aamuisin 6 tai vähän alle. Joskus mittaan yöllä kun juoksen vessassa ja verensokerit saattavat olla alle 4. Ruokailun jälkeen ovat korkeintaan 7. Aamusokereiden takia aloitettiin Jardiance, en muista mitä ne silloin olivat.
Lääkäriaikaa en nyt saa ihan heti, siksi täällä hämmästelen.
Käyn vessassa 16 kertaa vuorakaudessa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jardiancen haittavaikutuksiin kuuluu lisääntynyt virtsaaminen. Joten johtunee siis tuon lääkkeen haittavaikutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804