Näin unta jossa kaikki kynnelle kykenevät menivät aamulla töihin ahkeroimaan.
Kukaan ei puhunut p#skatöistä ja kiirehtivät iloisina työn ääreen.
Olipa kummallinen uni.
Näin vihervasemmistolaisen menevä töihin
15
139
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt töitä firmassa jonka parkkipaikalla pari kolme työntekijää istuivat viime hetkeen autoissaan koska kaikkia v1tutt1 mennä sisälle ja aloittaa työt
- Anonyymi
Noita paskatyöpaikkoja on liikaa. Johtaminen hukassa.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan nähnyt viisasta oikeistolaispersukokoomukselaista edes unissani.
- Anonyymi
Oli todellakin kummallinen uni.
Mihis töihin meet, kun oikeistohallituksen toimenpiteiden takia työpaikat ovat radikaalisti vähentyneet ja yrityksiä kaatuu joka päivä, kun ihmisillä ei ole varaa ostaa mitään mistään.- Anonyymi
Persuissa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Viinakauppojenkin asiakasmäärä on vähentynyt, mikä kuvaa sitä, että ihmisillä ei todellakaan ole enää rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa tyhmyys tiivistyy.
Voiko se enään tiivistyä...
- Anonyymi
Työt pitää aloittaa jostakin. Yleensä pohjalta ja pienellä palkalla. Pääjohtajaksi harva pääsee suoraa koulusta.
Tai sitten voi perustaa oman firman ja huomata kuinka helppoo yrittäjillä on. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.- Anonyymi
Persuoikeistolaissadut ovat toiveunia.
- Anonyymi
Oikeistossa on ihan varmasti myös työttömiä.
- Anonyymi
Minä en.On muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Kyllä siperia ja Purra opettaa vihervassulle käytöstavat.
- Anonyymi
En ikinä opi oleen kontallaan kieli persussa.
- Anonyymi
Käänne parempaan viivästyy taas työmarkkinoilla – Yksi syy on maahanmuutto
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5802556-fb9e-43c8-82f3-11d6206837c1
"Ministeriön mukaan näkymä on muuttunut jatkuvasti synkemmäksi keväästä 2023 alkaen. Nyt yksi piirre työmarkkinoissa on, että työikäisen väestön määrä lisääntyy, ja samalla työttömien työnhakijoiden määrä kasvaa."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175