Silloin toissa kesänä, kun olit lähdössä ja seisoit autosi vieressä. Tuntui, että säryn, että menen palasiksi, enkä voinut hymyillä, vaikka halusin. Toivoin, ettet näkisi tuskaani, kipua, joka vihloi sieluani.
Olisin kain halunnut olla edes hetken pitempään kanssasi, tai vain halunnut sanoa, ettet lähtisi vielä, elämä ja se hetki oli ihan liian lyhyt, mutta tarpeeksi pitkä kertomaan.. ja sitten olisit vielä kerran painanut minut itseäsi vasten. Kaipaan sinua, voitko koskaan ymmärtää.
Rakkain. Edelleen toivon sinulle kaiken onnen ja rakkauden, hellyyden ja lämmön, minkä tarvitset.
Olisin se voinut olla minäkin.
Haluaisin halata sinua, pitkään ja lujasti, tuntea sinut siinä, kuin kaiken kuuluisi juuri niin ollakin. Olet elämäni rakkaus. Pidä itsestäsi huolta. Rakastan sinua, näenhän sinut vielä joskus.
Luulin, ettei kyyneleitä enää tulisi, mutta näin jälleen, mihinpä ne loppuisi, kun kaipauskin pysyy..
--naiselta
"Pane käsi käteen, ollaan hiljaa".
Rakas sinisilmä
13
273
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kauniisti kuvattu täyttymätön rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Älä suotta itke
- AnonyymiUUSI
Koska lisää miehiä autoilla on tulossa? Sivusta hohhoijaa
- AnonyymiUUSI
Mikä alkukirjain?
- AnonyymiUUSI
No, minä olen P.
-aloitt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, minä olen P.
-aloitt.Repikääppä siitä palstasedän settien lukijat.
- AnonyymiUUSI
miksi esiinnyt toisena
- AnonyymiUUSI
Sekopäisen kommentti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekopäisen kommentti
Lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lol
Palstasetä, eli aloittaja loukkaantui suuresti kyseenalaistamisestasi. Hyvin menee teillä molemmilla
- AnonyymiUUSI
Ketä tämä aloittaja, joka on palstasetä sitten esittäisi? Aika hyvä esitys muutaman sanan perusteella, jos ymmärrät mitä meinaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tämä aloittaja, joka on palstasetä sitten esittäisi? Aika hyvä esitys muutaman sanan perusteella, jos ymmärrät mitä meinaan
Ollaanko samalla sivul?
- AnonyymiUUSI
Oletko sinäkin sattumoisin Pee? 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890