Pojan nyhverö, yrittäessäsi olla mies

Anonyymi-ap

Sinusta tuleekin vain entistä nyhverömpi, eikä sinussa ole merkkiäkään miehisyydestä.

18

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tekisit sinäkin jotain muuta kuin valittaisit kaikesta ja haukkuisit muita sen sijaan keskittyisit omaan elämääsi etkä toisten kyttäämiseen.

• Anonyymi
        UUSI

Miehet kyttää, sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Oliko kiva juttu sitten niin, käperryin nurkkaan kerälle imemään peukaloa...

• Anonyymi
        UUSI

Hei, ei ollu kiva nyt kyllä yhtään.

• Anonyymi
      UUSI

Mielummin olen nyhverö mies, kuin ruma naisellinen eli bullero nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Bullero kassan pimppi lappeenr…..😉

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa katkeralta.

• Anonyymi
      UUSI

En yritä olla mitään minä vain olen. Silloin kuin omasta mielestään miehet johtavat tuloksena on sotia ja vahinkoa planeetalle ja muille elollisislle.

• Anonyymi
      UUSI

Huvittavimpia ovat miehet jotka kuvittelevat olevansa kuin suuria sankareita, mutta tositilanteessa lentävät kuin leppäkeihäs sinne minnekä kuuluukin.

• Anonyymi
        UUSI

Ne j okka luulevat ettei ittessä ole mitään vikaa koskaan ja ovat valmiita aina auttamaan ja selostamaan sitä ainoaa oikeaa tapaa tehdä ja elää täällä on tositilanteessa täysin hyödyttömiä yhtään missäkään asiassa. Heillä ei ole empatiaa eivätkä voi koskaan joustaa.Ei te mitään arjessa. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Voi kun sulla on kaunis mantra itsellesi iältäni olen väittämän mukaan jo yliikänen moneenkin asiaan mieleltäni en pidä itseäni yhtään viittätoista vuotta vanhempana viis vuotiaan uteliaisuus uusiin asioihin harmi vaan et näin neljänviiden iässsä on enään hyvin vähän mitään uusia asioita joista ei jo vähän jotain tietäs joistain asioista kai tiedän jopa enemmän kuin monikaan mistä johtuu olen opetellu keskustelemaan omallatavallani voidakseni pysyä tuntemattomana siinä kohti kun si taas kun olen päätäni aukonu olen varmistanu että vastapuoli tietää vähintään etu ja sukunimeni johtuu siitä että jo niillä ei pitäs suomessa löytyä kun yksi henkilö nää kun samassa suvussa ei sais olla kahta saman nimistä

• Anonyymi
      UUSI

:/

• Anonyymi
      UUSI

En o koskaan yrittän edes olla mies mitä turhaan kun mun nuoruudessa keskiikäsetkin käyttäyty kun pahaset kakarat se että jos ny joku sattuu mua miehenä pitään ei liene minun ongelma aikuisempana mua on pidetty jo viis vuotiaana kun sen ajan miehiä

• Anonyymi
        UUSI

Niin kyllähän tässä on tarkoituksena kehittyä ihmisenä. Ennen vanhaan ryypättiin töissäkin ja rellestettiin sitten baareissa.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos paljon. Ehkä mun ongelma onkin että en yritä olla mitään. Sama pelkuri kesät talvet. Rakastuminen jännittää varsinkin kun se puoli on ollut jo vuosia pakkasella elämässä.. sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Muakin pelottaa rakastuminen ihan valtavasti. Siks oonkin nyt niin häsessä.

• Anonyymi
      UUSI

Minä en arvostelisi miesten miehisyyttä jos sullakaan ei ole tietoa miten olla nainen muuten kuin että omaa tissit. Näin on monesti ja luulot on silti kovat.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pikkuruisia hyttysen puremia voi kutsua tisseiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe